🌲Eko bu çalışma başladığı andan itibaren dezavantajlı durumda. Onun bu durumu şansa çevirebilmesinin tek yolu özgünlüğünü radar gibi kullanarak kaçmak. Kaçsa bile bu şekilde bayrağı ele geçiremez. (Eko'yu nasıl böyle bir sınıfa aldılar acaba?)
(Eko)
🌲Lanet olsun böyle eğitim sisteminin ben... UA son teknolaji bilgisayarlar, robotlar, cihazlar kullanırken biz neden ormanda eğitim görüyoruz ki? Şu an tek yapabileceğim kaçmak.🌲Eko hızla ilerlerken bor yandanda etrafta düşman var mı diye tarıyordu. Yakın çevrede kimse yok diye düşünürken arkadan büyük bir saldırıya uğradı. Biraz uzağa sürüklendi. Bu arkadan saldıran şey Dark Shadow'du.
(Eko)
🌲Bu da ne böyle? Frekanslarımla onu hissedemiyorum. Bu şey bir varlık değil mi? Neden bunu hissedemiyorum. Neler oluyor birisi bana doğru yaklaşıyor.Tokoyami: Dark Shadow demek onu buldun.
Eko: Sende nesin lan böyle?🌲Tokoyami, Eko'yu takmadan Dark Shadow'a onu etkisiz hâle getirmesini emretti. Eko'nun yapabileceği hiçbir şey olmadığından sadece saldırılardan kaçabiliyor ve kaçmak için doğru anı kolluyordu. Dark Shadow gitgide büyüyordu. Eko artık savunma bile yapamıyordu. Tamamen pes etmişti ki büyük bir gök gürültüsü ve şimşek yüzünden Dark Shadow küçülmüştü ve dikkati dağılmıştı. Eko için doğru an buydu. Hemen kaçmaya başladı ve koşarken "Beni yenemezsin seni lanet dünyaaaaa!!" diye bağıra bağıra koşuyordu. O bağırarak kaçarken gözden kayboldu.
(Eko)
🌲Bu şimsekte olmasaydı sıçmıştım ama şanslıyım. Bu elektrik akımı neyin nesi bilmiyorum ama cok tehlikeli gözüküyor ben ellerimin üstünde koşmaya hazırlansam iyi olacak gibi😑😑🌲Eko'nun bu salak salak bağırışlarını duyan bazıları sesi takip ederek Tokoyami'yi buldu. Büyük bir savaş yaşandı. (çok korktuk)
[Elenenler]
Tokoyami
Hagakure
Ojiro
Mineta
Mina
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UA'nin Villain Sınıfı
FanfictionUA'ye yeni öğretmen olarak gelen Sarumaki Sakiyama'ya tam da ona göre olan bir sınıf oluşturulur ama bu sınıf UA'nin korkulu rüyası olur.