merhaba! yazım yanlışlarını düzeltirken bir sürü satır arası yorumlarım gitti. çok üzüldümm. hadi beni mutlu etmek için bir sürü yorum yapın^^ oylamayı da unutmayın. bunlar benim için motivasyon oluyor ve daha hızlı bölüm atmama nedne oluyor. umarım beğenirsiniz!^^•
"soobin sudan nefret ediyor," dedi jungkook taehyung'un kucağındaki soobin'in iyice tombullaşmış yanaklarını art arda öperken. "sen daha önce ona banyo yaptırmadığın için muhtemelen fark etmedin," diye devam etti ve gözlerini şaşı yapıp dilini çıkardı.
"çok salak görünüyorsun, yapma şunu," taehyung orta parmağını jungkook'un alnına bastırıp kafasını itti. aniden onu huzursuzlaştıran yetersizlik hissi ile başa çıkarken buldu kendini. oğlunun doğduğu günden bu yana bir buçuk ayını kaçırdığı için zaten yeterince pişmanlıkla doluydu. bir de jungkook her gün yeni bir şey söylüyordu. soobin onu sever, bunu sevmez, sıcaktan hoşlanır, eldivenlerden nefret eder. bu liste uzayıp gidiyor, öğrendiği her yeni şeyle canı iyiden iyiye sıkılıyordu.
"sen suyu hazırla, ben soobin'i hazırlayacağım." jungkook'u banyoda yalnız başına bırakıp yatak odasına geçti. soobin'i yatağın üzerine bıraktı. ağlamasını engellemek için ona şarkı söylüyor, aklına gelenlerden anlatıyor, yanaklarını öpüyordu. soobin'in de dikkati dağılmış olacak ki üstünden çıkarılan kıyafetleri fark bile etmiyordu.
"sen de benim gibi gergin misin?" diye sordu incelttiği sesi ile. "değil misin? ben ağlayabilirim sanırım," üzerindeki kıyafetleri çıkardığı için soobin bir az daha küçülmüş göründü gözüne. gri havlusunun üzerinde kıpırdanıp duruyor, taehyung merakla kıpırdanan ellerini, küçücük ayaklarını izliyordu.
"hadi sana banyo yaptıralım, böyle kalmaya devam edersen üşütürsün," üzerinde sadece bezi kalana kadar her şeyi çıkardı ve oğlunu havluya sarıp tekrar kucağına aldı.
bu sırada jungkook suyu hazırlamış, üstündekileri çıkarmış ve küvete oturmuştu. üzerinde sadece iç çamaşırı vardı.
"ne yapıyorsun?" diye sordu taehyung.
"sudan nefret ettiğini söylemiştim. ondan daha fazla nefret ettiği bir şey varsa kesinlikle tek başına küvette olmaktır. bu yüzden onu o küçük küvet zımbırtısının içinde banyo yaptırman söz konusu bile değil. babamla hep bu şekilde yaptık," deyip omuz silkti. bunu oldukça sakin bir şekilde söylemişti ancak taehyung içinde fokurdayan öfkesini iliklerine kadar hissediyordu.
"tamam," taehyung sesli bir nefes verdi. kendini sakinleştirmeye çalıştı. ona sürekli bir şeyler söyleyen jungkook'a mı yoksa kendine mi kızgındı bilmiyordu. aldırmamaya çalışıp oğluna odaklanmaya karar verdi.
banyoda soobin'in bezini değiştirmek için kullandıkları masaya bıraktı onu. havluyu açtı, bezini çıkardı ve sırtı jungkook'un göğsüne gelecek şekilde oğlunu jungkook'un kucağına bıraktı. jungkook kucağından kaymasını engellemek için bir eliyle karnından diğeri ile de poposundan soobin'in vücuduna destek oldu. soobin babasının kucağına geldiği ilk birkaç saniye kıvransa da ağlamaya kalkışmadı. bunun için fazla üşengeçti. ağlamak için büyük ölçüde enerji harcaması gerekiyordu. bu yüzden bunu es geçti. ve artı hem jungkook'un sıcaklığı ile sarmalanmıştı, hem de favori adamının ilgisi üzerindeydi.
taehyung suyu soobin'in canını yakmayacak sıcaklıkta ayarladı. ilk önce elleri titreyerek saçlarını yıkadı, sonra yumuşak lifi vücudunda gezdirdi. yüzünü ve gözleri ıslattığı pamuklarla sildi. bu sürede soobin iyiden iyiye acıkmaya başlamıştı. sırtını yıkamak için taehyung soobin'i yanağı jungkook'un omzuna gelecek şekilde bıraktığında kapalı gözleriyle dudaklarını jungkook'un omzunda gezdirip hafif hafif emmeye çalıştı. huylanan jungkook kıkırdıyordu, taehyung'un ise böyle bir manzara karşısında zihninde dolanıp duran can sıkıcı düşüncelerin hepsi silinip gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flipped | taekook mpreg✔️
Fanfictiontaehyung'un hamile kalmasıyla hayatları tepetaklak olur.