merhaba!
bu kookiemizin doğum günü için bir günde karalanmış kısacık bir bölüm🤭🥺
iyi ki doğdun jungkookah🥺💜😭🐰bu günün benim için önemli olmasının diğer nedeniyse bu gün benim de doğum günüm. inanabiliyor musunuz?🥺🥺😭😭😭💜💜💜😭🐰🐰
btsle de bu şekilde tanıştım. army bir arkadaşım bana jungkookla aynı gün doğduğumu söyleyerek fotoğrafını yolladı🥺 ve ben o tavşan dişli çocuğa aşık oldum💜
jungkook
1 eylül
yüzümde hissettiğim yumuşak ve sıcak dudaklar yanağımdan başlayarak yüzümün her santimini öperken gözlerimi açmadım.
"jungkook uyanıksın biliyorum, aç gözlerini," konuştuğu için tenimi gıdıklayan nefesi ve pijamamdan içeri kayan soğuk parmakları rolümü daha fazla sürdürmeme engel oldu. kendimi frenleyemeyerek kıkırdadım ve tüm oyunum bozuldu. göz kapaklarım yavaşça aralandı ve taehyung'un görüş açımı kapatan saçları yüzünden birkaç saniye odağımı bulamadım.
"neden beni kandırıyorsun?" yüzlerimizi aynı hizaya getirip oyuncu bir edayla dudak büktü.
"beni daha fazla öpmen için," parmaklarımı dalgalı saçlarına daldırdım. saçları iyice uzamıştı. bir süredir evden dışarı çıkmadığı için saçlarını kestirememişti. benden istese de inat ederek kesmemiştim. çünkü bu halini çok seviyordum ve kısaltmaya kıyamıyordum.
"seni daha fazla öpmem için uyuyor olmana gerek yok ki," dedi sonra elerini yanaklarıma yerleştirip dudaklarımızı buluşturdu.
"dişlerimi fırçalamadım," dedim kendimi geri çekerken.
"umrumda değil," beni tekrar kendine çekti.
karnı yüzünden zorlanmaması için oturur pozisyona geldim ve öpücüğüne büyük bir istekle karşılık verdim. alt dudağını dudaklarımın arasına alıp yavaş yavaş emerken parmaklarım uyluklarında geziniyordu. çıkardığı küçük mırıltılar uzun süredir birlikte olmayışımız nedeniyle kasıklarımda karıncalanmalara neden oldu. dudaklarımı zorlukla dudaklarından ayırdım. memnuniyetsiz bir şekilde sızlandı.
"durmazsak sana saldırabilirim," yanakları kızarmıştı, kirpikleri de hafif nemlenmişti. hamileliyi ilerledikçe vücudu daha fazla hassaslaşır olmuştu.
"seni çok özledim ama,"
"ben de özledim bebeğim. sadece iki-üç ay daha dayanıcaz," omuzlarını silkip, dudaklarını büktü sonra kollarını boynuma doladı. başarabildiğimiz kadar biribirimize sarılmaya çalıştık.
"doğum günün kutlu olsun ,aşkım," dudakları küçük küçük omzuma temas etti. "seni çok seviyorum, bunu unutma tamam mı? ne kadar hırçınlaşsam da seni sevmeyi bir an bile bırakmam. anlıyorsun dimi beni?"
"tabi ki anlıyorum, güzelim. ikimiz de bir sürü yanlış yaptık. bir sürü de kötü gün geçirdik. ancak iyi günlerimiz de aşkımız da hepsinden daha fazla." sıcak vücuduyla arama mesafe girince üşüdüm. yatağın baş ucundaki komidine uzandı ve üst çekmeceden beyaz bir kutu çıkardı. siyah bir kurdeleyle bağlanmıştı. kutuyu bana doğru uzattı.
"beğeneceğini umuyorum."
"ne ara aldın bunu sen?" kurdeleyi açıp bir kenara bıraktım, sonra kutunun kapağını kaldırdım. içinde beyaz bebek ayakkabıları ve kapağında tavşan kulakları olan bir biberon vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flipped | taekook mpreg✔️
Fanfictiontaehyung'un hamile kalmasıyla hayatları tepetaklak olur.