mpreg!
bolca yorum ve oy bekliyor olucam🖤🐰
başladığınız tarihi buraya düşebilirsiniz✨her şey düzensizleşen normal yaşantım ve göstermeye başladığım belirtileri internet'te aratmamla başladı. normalde uyuduğum saatlerde uyuyamıyor, beni hemencecik uyandıran alarmı tekrar tekrar erteliyordum. deli gibi sevdiğim kızarmış tavuğu yiyemiyor, kontrol manyağı benin hayatı adım adım tepetaklak oluyordu.
gösterdiğim belirtilerin alt alta dizilmiş hastalıkların herhangi birinden kaynaklanan genel belirtiler olabileceğini yazan yazının sonunda paranteze önemsiz bir şeymiş gibi tek bir cümle yazılmıştı.
belki de bir hamilelik testi almalısınız..
diyordu sonuna iki tane gülücük emojisi iliştirilmiş cümle. karşımdaki koltuğa oturan jungkook bile bir şeylerin yolunda gitmediğini anlayıp bana dönmüş endişeyle rengi atmış suratımı izliyor, dudakları açılıp kapanıyor, ancak söylediği tek bir şeyi bile anlamıyordum. kulaklarım uğulduyor, gerçek olması ihtimali beni nefessiz bırakıyordu. böyle sabaha kadar beleyemezdim. bu yüzden gece saat ikide jungkook'a hiçbir açıklama yapmadan cüzdanımı almış, evden fırlamış ve korkunun esir aldığı bedenimi en son nöbetçi eczanelerden birinin önünde bulmuştum.
şu an ise halının üzerinde üç test de yan yana diziliydi. beyaz çubukların üzerindeki küçük karelerde belirmiş çift kımızı çizgi alayla yüzüme gülüyor, tüylerimi diken diken ediyordu. jungkook sağımda benimle birlikte oturuyor, ikimiz de gözlerimizi testten ayırmıyorduk. o kadar şaşkındık ki, ben tüm kontrolümü kaybetmiş bir şekilde ileri geri sallanıyor, o ise bir temizlik hastası olarak ne testleri halının üzerine bırakmama, ne de ayakkabılarımı çıkarmadan koşarak banyoya girişime tek kelime etmiyordu.
"taehyung?"
"hamileyim," dedim bilmem kaçıncı kez sayıklar gibi. "bu bir felaket. babam mahvedecek beni."
"sakin ol," dedi kolunun tekini belime dolayıp çenesini omzuma yaslarken "bir yolunu buluruz." o da en az benim kadar şaşkındı. ancak benim aksime korkuyor veya ödü kopuyor gibi bir hali yoktu.
"ne zaman oldu bu? çok dikkat-tatilden döndüğümüz gece!" parmaklarım saçlarımı kavrayıp çekiştirirken, jungkook yavaş yavaş parmaklarımı çözdü ve çekiştirdiğim saçlarımı öptü. ancak yaptığı ya da söylediği hiçbir şey işe yaramıyordu.
****
kucağındaydım. çıplaktı ve çıplaktım. tenlerimiz hiçbir engel olmadan birbirine temas ediyordu. dudaklarımdan kopan arsız inlemeler odada yankılanıyordu.
"seni deli gibi özledim," dudakları dudaklarımdan ayrılıp çeneme yöneldi. dört yıldır birlikte olduğumuz sürece boyunca ilk kez bir ay bir birimizden uzak kalmıştık. "bir de bana sor." diye sızlandım. dudakları boynumda oyalanırken eli yavaş yavaş belimden kalçama doğru kaymıştı. soğuk parmakları kalçamı kavrıyor, iyice hassaslaşmış bedenim yüzünden normalde olduğundan daha fazla etkileniyordum. tabi onun da benden bir farkı yoktu.
"dayanmak çok zordu." diye fısıldadı. sıcak nefesi huylanmama neden oluyordu. ancak girişmi yoklayan işaret parmağı yüzünde düzgün düşünemiyordum. "jungkook benimle oynama," diye inledim"çabuk ol."
**
"korunduk o gece" dedi kendinden emin bir şekilde kaşlarını çatarken.
"korunmadık seni aptal! sabah kondomu yatağın kenarında buldum. fazla aceleciydik. nasıl böyle bir hata yapabiliriz?!" göğüs kafesim hızlı hızlı inip kalkıyor, delirecek gibi hissediyordum. her şey birer kabus olmalıydı.
**
aptal kondomun paketini açmaya çalışıyor, ancak bir türlü başaramıyordu. daha fazla sabredemedim. onu ittirip üzerine çıktım. küçük paket ellerinden kayıp yeri boyladı. erkekliğini girişime konumlandırdım. ellerimle karnından destek alırken, jungkook altımda kendini kaybederken, gözlerim zevkle kayarken ve sıcak sıvı deliğimden bacaklarıma doğru sızarken de dedim ki:
siktir et, en fazla ne olabilir ki?
milyonda bir rastlanan bir nedenle yumurtaklıklara sahipsiniz kilişesiyle yazılmış bir milyonuncu fic ödülünü almak istemediğimden, diyelim ki bu erkeklerin hamile kalabileceği bir evren.jungkook!21 taehyung!20
üniversitedeler. 4 yıldır beraberler. aynı evde seoulda yaşıyorlar. jungkook bir aktivist. haksızlığa gelemiyor. çiçek, böcek farketmeden canlıların incitilmesine karşı. temizlik takıntılı azıcık. Taehyung da kontrol ve düzen manyağı biri. İlerledikçe göreceksiniz. biraz çalkantılı bir fic olacak, bolca da fluff.ehe
Umarım seversiniz🐰
Sizi seviyorum
050620
Sevgilerle ben xxx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flipped | taekook mpreg✔️
Fanfictiontaehyung'un hamile kalmasıyla hayatları tepetaklak olur.