YEMEK MACERASI

983 60 8
                                    

Lan bu yavşak ne diyo böyle siz buraya kendinizi iyi hissetmek için geliyorsunuz bu adamda size delirmemişsiniz mi diyor yani dedi herkesin duyabiliceği bir şekilde.

Sadece takılıyor niyeti bu değildi mertcan abartılcak bir şey yok bunda dedim.

Yüzüme bile bakmadan merdivenlere doğru yürüdü özür dilerim hocam diyerek bende arkasından koştum bileğinden tutup ne yapıyorsun sen dedim.

Bu adam kafayı yemiş benim bir şey yaptığım yok dedi bir sağa bir sola bakıp oflayarak.

Ellerinden tutup bugünlük bu kadar terapi yeter bence, yemek yemeye ne dersin dedim masum bir gülüşle.

Tamam dedi başını eğerek yürümeye başladı. Çantam yukarıda sen taksi çağır ben geliyorum hemen dedim yukarı çıkıp hocam bugün arkadaşım biraz kötü hissediyor erken çıkmak zorundayım dedikten sonra çantamı ve hırkamı alıp çıktım.

Aşağı indiğimde mertcan sigara içiyordu.

Ne yaptığını zannediyorsun sen diyerek merdivenlerden indiğim gibi sigarayı alıp yere attım ayağımlada iyice ezdim.

Asıl sen ne yapıyorsun sadece sigara içiyordum dedi.

Sigara öyle mi sen kaç yaşındasın şu ergen çocuklar gibi sigara içmeyemi başladın yani kendine zarar verdiğin zaman rahatlıyor musun ? Hadi ruhen rahatladın peki bedenen ? Eğer bir daha sigara içersen yemin ederim...

Ne ayrılır mısın ?

Konu kendine zarar vermense evet ayrılırım gözümün önünde kendini zehirlemene izin vermem yapıcaksanda benden ayrı yaparsın çünkü ben senin hastalandığını görmek istemiyorum anladın mı beni dedim.

Özür dilerim diyerek belime sarıldı. Bu kadar kötü hissettiğini bilmiyordum ben sadece arada bir içerdim ama sen istemiyorsan içmem dedi.

Taksi geldi hadi binelim dedim. Taksiye bindik.

Dışarıda yemek istemiyorum evde beraber yemek yapalım demesiyle mertcana nutzz reklamında ki farenin bakışını attım.

Böyle bakınca çok tatlı oluyorsun dedi burnuma işaret parmağıyla vurarak.

Ben yemek yapmasını pek bilmem dedim gülerek.

Bende bilmiyorum ama beraber bir şeyler yapabiliriz dedi eve gelmiştik bile inip kapımı açtı.

Teşekkür ederim dedim gülerek. Eve girdik her zaman ki gibi dağınık evini toplamaya başladım kızlar gelmemiş sanırım evini toplamaya dedim mertcana ok gibi bakışlar atarak.

Sen varken diģer kızlar neden gelsin ki diyip yanağımda makas aldı toplamama yardım ettikten sonra kısa sürede odayı topladık.

Hadi mutfağa geçelim dedi elimden tutarak.

Ne yapıcaz ki ben çok açım hemen bir şeyler yapsak iyi olur dedim karnımı ovuşturarak.

Mutfak önlüklerimizide taktıktan sonra poğoça yapmaya karar verdik. Bizim için çok zor bir yolculuk olucaktı galiba. Hemen geniş bir kap aldım tamam bak şimdi ben dök diyicem sende döküceksin tamam mı çok basit biz hallederiz bunu hayatım.

Sen banaa az önce hayatım mı dedin yoksa bana mı öyle geldi ?

Hayır sana öyle gelmemiş hayatım dedim gülerek. Yanıma yaklaşıp yanağıma kocaman bi öpücük bıraktıktan sonra un'u döktü istersen ben yoğuruyım dedi ama bir erkeğin yapmasındansa benim yapmam daha iyiydi diye düşünerek hayır ben yaparım dedim.

Bütün malzemeleri döktü ama biraz sıvı olmuştu biraz daha un dökermisin dedim avucuma döktü saçım önüme gelip gelip duruyordu elimle saçımı geri ittim.  Mertcan bir anda gülmeye başladı.

Ne var neye gülüyorsun dedim gözlerimi devirerek.

Her yerin un oldu pembe maymunum dedi, eline bir peçete alarak yüzümü sildi ve sana çok tatlı olduğunu söylemişmiydim dedi.

Elinden kurtulup poğoçaları fırına verdikten sonra otururken portakal suyu içeriz diye düşündüm ve dolaptan portakalları alıp sıkmaya başladım.

Mertcaaan poğoçalara bak diye bağırsamda mertcan gelmedi.

Bir anda arkadamdan geldi ve belime doğru sarıldı kafamı geri yaslayarak korkuttun beni dedim saçımla oynamaya başladı.

Portakallarda bitmişti sürahiye döktüm.

Burnuma kötü kokular geliyor seninde geliyor mu ?

Ben seni kokluyordum ama kötü kokmuyorsun diyerek boğazımda öptü.

Ya mertcan yanık kokuy-

Ah jeton yeni düştü mertcan poğoçalar yandı diyerek kollarından kurtulup fırını açıp poğoçaları çıkardım resmen kömür olmuşlardı.

Of mertcan sana seslendiğimde gelseydin hayatımda ilk defa yaptığım poğoça yanmıycaktı dedim oflayarak.

Hep senin beceriksizliğin dedi gülerek.

Karnına yumruk atmamla öksürmesi bir oldu. Özür dilerim diyip boğazına sarıldım. Gülmeye başladı

Ne var neye gülüyorsun dedim.

Sadece şaka yaptım demesiyle bir tane daha yumruk attım.

Ahh yavaş olsana ilk sevgilinise öldürüceksin dedi gülerek.

Mutfağı toplamaya başladık o sıradada mertcan pizza sipariş etti ve mutfağı toplamayı bitirdikten sonra pizzalarımızı yedik.

Film izliyelim mi dedi mertcan elindeki CD'leri sallayarak.

Oluur ne zamandır film izlemiyordum dedim ve bir korku film seçtik ve baddaniye alıp koltuğa oturduk.

Hadi yanıma gel yoksa bu baddaniyeye sığamayız dedi kolunu açarak mertcanın yanına gidip göğsüne yattım kolumuda beline doladım oda bana sarılarak baddaniyeyi üzerimize çekti.


ŞİZOFRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin