TERAPİ EVİ -2

1.1K 75 9
                                    

Multimedia: metin

Bir anda bağırmaya başladı neye uğradığımı şaşırdım bana sürekli bencilsin diyip duruyordu kendini ne zannediyordu sanki o başka insanları çok mu düşnüyordu.

Sen hayatımda gördüğüm en bencil insansın bunları bana daha önceden anlatman gerekirdi seninle tanıştığımız ilk gün, hastaneye yattın diye neden seninle konuşmıyım ki zaten konuşmak istemezsem senin benim yüzüme bakmadan gitmen gerekir bunları hepsi saçmalık diyip arkasına bile bakmadan kapıyı çarpıp gitti kapının kapanmasıyla yüzüme vuran havanın etkisiyle kendime geldim.

Neden bu kadar sinirlenmişti ki hâla anlam veremiyordum. Ayağa kalktım kapıya bir not astım ve kapıyı kilitledim adeta robot gibi yürüyordum yatağıma oturdum yorganı açtım ve kısa bir hareketle yorganın içine girip uyudum.

Uyumak acıyı unutturmasada dindiriyordu uyuduğumuz zaman zaten bir bakıma ölü oluyorduk ölüler acı hissetmezlerdi çünkü, bende acı hissetmemek için çözümü uyumakta buldum. Uzun bir süre uyumuşum.

Kapıya vurulma şiddetiyle uyandım neydi bu kadar önemli şey acaba alıcaklı gibi kapıya vuruyorlardı.

Güneeeeş kapıyı aç hadi iki saattir seni bekliyorum uyanmadın mı hâla ?

Bu melekti ne yapıyordu burda kimden öğrendi acaba evimi herneyse bunları ona sorabilirdim. Akşam nasıl robot gibiysem şimdide öyleydim. Kapıyı açtım melek bir anda üzerime atladı

Nerdesin sen gerizekalı meraktan öldüm burda.

Beni bu kadar sevdiğini bilmiyordum doğrusu diyip yataģıma geri yattım yorganıda boğazıma kadar çektim.

Hazırlan beraber terapi evine gidiyoruz.

Ben oraya gelmem. Ben deli değilim desemde ikna edememiştim. Yatağın üzerine bir şeyler attı onları giydim.

Seninde benim gibi deli olduğunu bilmiyordum ?

Öyle bir kahkaha attım ki babam aşağıdan duymuş olsa gerek

Ne gülüyorsun be terapi evine gidiyorum bende haftada bir gün bizim gibi insanlar var

Bizim gibi deli insanlar dedim oflayarak. Deli olmak çok zor aslında delilerin hiç birşey yapmadıklarını ve zor zaman geçirmediklerini zannediyorlar, aslında deliler bizden daha zor zamanlar geçiriyorlar kim ister ki herkesin aptal gibi kendisine bakmasını

Bunları orda konuşuruz hadi şu saçlarınıda bağlada gidelim yoksa geç kalıcaz.

Babamın haberi var mı ?

Babandan izin aldığını düşünmemiştim dedi alaycı bir gülümsemeyle

Dün olan olayları meleğe anlatmak zorundaydım aslında meleğe değilde her hangi birine hiç farketmez bir çiçeğe bile anlatabilirim birilerine anlatmazsam paylıycaktım. Dışarı çıkar çıkmaz anlatıcaktım

Hemen aşağı inip ayşe teyzeme görüşürüz dedikten sonra evden çıkıp biraz yürüdük

Dün mertcan bizim evdeydi. Ona deli olduğumu söyledim.

Nasıl yani hiç çekinmedin mi ben asla yapamazdım böyle bir şey peki o ne dedi. Meleğin gözleri muz görmüş maymun gibi açılmıştı.

Gözümden yaşlar akmaya başladı ne demesini bekliyorsun bağırdı çağırdı bencilsin dedi kapıyı çarptı gitti. Böyle yapmasaydı ona aşık olduğumu söyliycektim.

Kiminde ne olduğunu öğrenmiş oldun işte artık biriyle tanışmadan anlatırsın ki sonradan böyle olmasın. Dedi pekde umursamış gibi görünmüyordu

Bu kadar kolay değil işte öyle olmuyor. Bunları konuşurken baya ilerlemişiz caddeden bir taksi döndürdük yolda giderken pek konuşmamıştık hiç birşey konuşmamışız gibi

Geldik hadi.

Taksiden indik. Arkamı döndüğümde gördüğüm şey hiçte kötü değildi aksine gayet iç açıcı bir yerdi. Üç katlı güzel bir evdi. İçeri girdik ikinci kata çıktık bizim gibi 4 kişi daha vardı bizle beraber 6 kişilik bir grubumuz vardı.

Yerlerimize oturduk hocanın gelmesini bekliyorduk doktor demekten pek hoşlanmadığım için hocam demeyi tercih ediyordum.

Merhaba gençler bugün nasılsınız bakalım diyerek içeri ani giriş yapan o yakışıklı ve genç adam hocamızmış eğlenceli, hiperaktif bir adamdı.

Bizim gibi insanlarada böyle kişiler gerekli çünkü biz genelde somurturuz bizi eğlendirecek insanlara ihtiyacımız vardır.

Hocada yerine oturdu bir daire oluşturmamızı söyledi hocanın tam yanında ben vardım benim yanımdada melek grupta dört kız iki erkek vardı hepimiz daire oluşturduktan sonra hoca beni arkadaşlarla tanıştırmak istediğini söyledi.

Güneşcim merhaba ben doktor can diyip elini uzattı.

Merhaba hocam memnun oldum. Diyip yerime oturdum.

Seni arkadaşlarınla tanıştırmak istiyorum ama son bir arkadaşımız daha kaldı oda gelsin iki kere kendini tanıtmak istemezsin sanırım.

Hayır benim için sorun yok derken içeri uzun boylu kumral hafif kıvırcık saçlı yeşil gözlü bir çocuk girdi. Üzerinde kot ceketi mavi new balance ayakkabıları ve siyah pantolonuyla tamda hayallerimdeki erkek modeli karşımdaydı.

İşte beklediğimiz arkadaşımızda geldi. Hoşgeldin metin.

Hoşbulduk hocam.

Neyin şokunu yaşıycağımı şaşırmıştım. Metinde benim gibi bir şizofrendi ve güle eğlene buraya geliyordu. Benim gibi doktor değilde hocam diyordu ve bizimle aynı gruptaydı ve en önemlisi çok yakışıklıydı ama ben mertcanı seviyordum.

Metin bir tabure çekip hocayla benim arama oturdu.

Şimdi anlatabilirsin güneşçim tam kadro seni dinliyoruz.

Tabi hocam lise iki öğrencisiyim babamla beraber yaşıyoruz hemen en önemli yere geliyorum şizofren olduğumu 13 yaşımda farketmişler 15 yaşıma girmeden hastaneden çıktım bakırköyde bir lisede okuyorum. Çok arkadaşım yok ama bir dostum var oda melek daha fazla bir şey yok hayatımla ilgili derken metin

Herkesin anlatıcak çok şeyi vardır ama anlatamaz çekinir aslında bizim özelliğimizde bu değil mi biz çekiniyoruz o hastaneden çıktığımız an oraya dönmek isteriz öyle ben şahsen elektrik yemeyi tercih etmiştim ama şuan delirmemek için dua ediyorum. Metini dinlerken gerçekten ne yaşadıysam onu anlatıyormuş gibi geliyordu. Herşeyi beraber yaşamış gibiydik sanki ben ne hissettiysem oda aynılarını hissetmişti.

Evet günes teşekkür ederim metin sanada çok güzel anlattın bizleri.

İkimizde aynı anda rica ederim hocam diyip yerimize oturduk. İşte ilk defa orda göz göze geldik metinle bir dahada gözlerimizi ayırdığımız söylenemez doğrusu.

Zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım ama terapi bitmişti gerçekten insanı rahatlatıyordu seni anlayan insanların olması.

Hoca evet arkadaşlar haftaya görüşmek üzere delirmemeye çalışın ve buraya gelin hepinize iyi günler diyip odadan çıktı.

Bizde melekle çantalarımızı ve telefonlarımızı alıp çıkmak için kapıya yöneldik saate bakmak için telefonumu açtım 24 tane mesaj biri olmazsa olmazım turkcell geri kalan bütün mesajlar mertcandandı.

ŞİZOFRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin