HEDİYE

1.1K 97 1
                                    

Atına gidiceğimi mertcana göz kulak olmasını söyledim. Mertcanın yanına gidip yarın gelicem merak etme ama eve gidip bana evde olduğunu gösteren bir resim atarsan, atmazsan gelmem. Çünküü burda ćok fazla abaza kız var

Anlıyorsun değil mi ?

Eveeet kesinlikle bende hoşlanıyorsun ve beni kızlarla görmek istemiyorsun doğru anlamışmıyım dedi anırır biçimde gülerek.

Hayıır ukala sadece kızların senin bu halinden faydalanmalarını istemiyorum o kadar dedim.

Ben gidiyorum.

Tamaaam görüşürüz yarın. Gel bak he tamam mı pişt uykum geldi beni eve bırakın atıııın.

Gitmeden son bir iyilik yaptım, atına onu eve bıraktırttım. Hadi ama kimi kandırıyorum ki ? Kendim için bir iyilik yaptım.

Mertcan eve gittikten sonra fazlasıyla rahatlamıştım. Bizde melekle birlikte farklı taksilere binip evimize gittik. Eve geldiğimde herkes uyumuştu. Odama çıktım. Üzerimi çıkarıp yatağa yattım.

Mertcana sabah starbucks'da olması için mesaj attım. Saat 12 : 00'da orda buluşucaktık. Beraber kahvaltı yapmış oluruz diye düşündüm.

Sabah kalkıp üzerimi giyinmeye başladım saçımı topuz yaptım kot  dar ve yırttık bir pantolon üzerine siyah peace yazan salaş bir tişört giydim. Yuvarlak güneş gözlüklerimide taktım  mavi converselerimide giydikten sonra not bırakıp erkenden çıktım.

Mertcana mesaj attım ama cevap vermedi aradım yine cevap vermedi dün geceden sonra uykusunu alamadı galiba diye düşündüm.

Mertcanın evine gitmeye karar verdim. Ailesiyle kalmıyordu o yüzden içim rahattı kapıyı annesi açmıycaktı.

Taksiyle mertcanların evinin önüne geldim. Kapı açık değildi. Başka katın ziline basıp sucuu diye bagırıp içeri girdim. Kapıya en az 5 defa vurdum ama açan olmadı. Galiba evde degil diye düşunürken kapı açıldı.

Sabah sabah sende kimsin ?

Gözlerini ovuşturan üstünü hâla çıkarmamış esneyen uykudan yeni uyanmış panda gibi mertcanı görünce tekrardan asık oldum. Kendime gelerek seni aradım mesaj attım ama cevap vermedin bende evine geldim.

İçeri sokmayacak mısın ?

Pardon ya girsene. Hâla uykuluydu tam uyanamamıştı.

Evin çok dağınık. Dedim evi toplamaya başladım.

Bırak sen ben sonra toplarım onları sorun değil hallederim dedi.

Sen nasıl içeri girdin ?

Zile basıp sucuu diye bağırdım.

Kahkaha attı delisin seen.

Deli şu ana kadar deli olduğum aklıma gelmezken mertcan bana delisin demişti tabikide şakaydı ama ben bilmiyorum çok kötü hissediyordum. Elimdeki çamaşırlarla ayakta dimdik kalkdım.

Mertcan elini omzuma koyarak

İyi misin ? Yanlış birşey mi söyledim. Dedi

Cevap vermedim ağlamaya başladım. Elektrik yediğim o günler aklıma geldikće hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.

Mertcan özür dilerim diyerek sarıldı kafamı gögsüne koyduğumda çok rahatlamış hissediyordum. Artık ağlamıyordum. Kokusunu içime çekiyordum.

Şimdi daha iyi misin ?

Evet daha iyiyim.

Hadi sen otur ben sana su getiriyim.

Şimdi napıcaktım. Noldu neden ağladın dediğinde delirdiğim günler aklıma mı geldi diyicektim.

Mertcan elinde bir poşet ve suyla yanıma geldi.

Suyu iç hadi rahatlarsın dedi.

İctikten sonra bardağı mertcana verdim. Bardağı masaya koydu ve gözlerimdeki yaşları eliyle sildi. Gözlerimin içine bakıyordu. Güldü

Sana hediye aldım. Dedi

Hediye mi ? Ne hediyesi

Ac bak dedi.

Hediye paketini açtıktan sonra içindekini  çıkardım. Çok tatlı bir etek almıştı. Siyah mini üzerinde su gözlüklü sarı saçlı bi çizgifilm kahraman baskılı etek almıştı çok tatlı bir etekti.

Çok tesekkür ederim. Bu gerçekten çok güzel dedim ve boynuna sarıldım.

Bir süre böyle kaldık ben hemen toparlandım.

Özür dilerim bu biraz uzun oldu.

Uzun mu oldu ben seninle ömür boyu böyle kalmayı hayal etmiştim.

ŞİZOFRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin