Hayatımda hiç bu kadar kararsız kalmamıştım bi ara bir dere diyorlar ya heh işte öyle ama artık gurur yapmanın zamanı değildi.
Çantamdan selpak çıkardım selpağa biraz su döküp kanı temizleyemeye başladım.
Canın yanıyor mu ?
Senin beni nasıl gördüğünü öğrendiğimde daha çok acımıştı ufacıcık bir şey için canım yanıcak değil dedi sinirli sinirli
Sadece sinirden öyle şeyler söyledim ne dediğimi bilmiyordum bile.
2 selpak bitti ama kanı temizleyemedim.
Ne vardı ki duvara yumruk attın derdin ne senin ?
Beni seviyor musun ? Dedi başkada bir şey söylemedi.
Bilmiyorum. Beni bırakıp gittiğinde senden nefret etmiştim ama şimdi bu halini görünce bilmiyorum işte duvarı yumrukladın diye senden hoşlanamam sonuçta.
O konuyu açma artık yeter diyerek gözlerimin içine baktı eskiden nasılsak öyle olmalım selpaģı attı toparlandı ellerimi tuttu eskiden tek bir farkımız olsun
Ney olcakmış o fark dedim meraklı bakışlarla
Gözlerime yaklaşarak arkadaş değilde sevgili olalım istiyorum bak ben bunu sadece sana söylüyorum ben hiç bir kız için parmağımı kanatmadım hiç bir kıza açılmadım hep onlar geldi ama sen öyle değilsin seni bu yüzden çok seviyorum bunu daha yeni farkettim ama sen beni sevmiyorsun galiba. Dedi yüzünü asarak.
Neden sana seni sevdiğimi hiç söylemedim düşündün mü ?
Hayır dedi omuz silkerek
Daha önce hiç sevgilim olmadı hiç bir erkekle bu kadar yakın olmadım. Bir erkeğin yanında nasıl davranılır pekde bilmiyordum dedim kafamı eğerek utanıyordum.
Mertcan o kadar şaşırmıştı ki salak salak yüzüme bakıyordu.
Ne öküz gibi bakıyorsun hastanede gençliğimi geçirdiğim için kendime sevgili bulma şansım olmadı dedim başımı yerden kaldırmadan.
Mertcan çenemden tutup başımı kaldırdı bunun için başını mı eğiyorsun dedi gülerek senin gibi hiç sevgilisi olmayan kız yok etrafta hepsi yollu oldu ellerini yanaklarıma götürdü biraz daha yaklaştı seni çok seviyorum eğer metin sana mesaj atmaya devam ederse onu hallederim haberin olsun bi dahada erkeklerle konuşmak yok benim arkadaşlarım hariç.
Mertcanın karşısında eriyordum resmen ne dese gözlerimi yumup açıyordum en son neden bunları bana söylüyorsun ki şimdi dedim.
Sen artık benimsin benim olanlada başka kimse konuşamaz hepsi yollu bu milletin kime yavşayacağını şaşırdılar şu sosyal medya ortamları falanda kapanıcak haberin olsun.
Kendi kendine gelin güvey oluyorsun mertcan seninle sevgili olmayı kabul ettiğimi hatırlamıyorum.
Ben senin kimseyle çıkmadığını öğrendikten sonra seni ölsem bırakmam ister kabul et ister etme okuldaki herkes bunu böyle bilicek sana okuldan kimse yavşayamaz.
Abartma mertcan bana yavşayan falan yok desemde vardı.
Okulun yarısı senden hoşlanıyo ama senin haberin yok çünkü hiç biri buna cesaret edemez. Dedi beyfendi.
Nesin sen mafya falan mı okulun ağası mı kesildin başımıza dedim alaycı bir gülümsemeyle.
İster mafya de ister ağa sana yavşayanı görürsem onu herneyse hallederiz biz o kişiyle aramızda dedi eliyle saçımı okşamaya başladı.
Çok garip hissediyorum biliyor musun ? Dedi derin bir nefes alarak
Neden dedim ilk defa böyle bir şey diyordu merak etmiştim açıkcası.
Daha önce hiç bir erkeğin senin saçınla oynamadığına sevgilin olmasam bile saçınla oynayasım gelir benim çok güzelsin.
Yüzüm kızarmaya başlamıştı eminim bunu her kıza söylemişsindir sen şimdi dedim herzaman ki mallığımla.
Ben bunu kime söylersem söyliyim senin gibi yüzü kızarmaz onlar alışkın böyle şeylere sen öyle değilsin hemen kızarıyorsun, ama ben senin saçınla oynadığımda kızarmazsan çok iyi olur kendimi kötü hissediyorum.
Elimde olan bir şey değil ki napabilirim dedim somurtarak.
Gel buraya pembe maymun dedi başımı göğsüne koyup sarıldı. Bende mertcanın beline sarıldım iki dakika böyle kaldıktan sonra ortamdaki romantizmin içine ettim.
Dersler bitmeden okula gitsek iyi oluuuur dedim uzatarak.
Şimdimi, ben sana sarılmak istiyorum ama dedi başını enseme sokarak.
Elimle mertcanın saçlarını okşadım metini aramam lazım dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİZOFREN
RandomAnnem beni doğururken ölmüş. Zengin bir aile tarafında evlatlık alınlanmamla hayatım her yönden değişmişti üvey annemin gözlerime bakarken öldüğünü öğrendiğimde delirdim 13 yaşımda hastalığıma şizofren tanısı konuldu. Hastaneden çıktığımda hayatımı...