ŞİZOFREN !

2K 165 10
                                    

Benim annem kim ?

Etrafta uzun bir sessizlik oldu. Sorumu tekrarladım.

Annem kim ?

Babam konuyu değiştirdi. Ayşe hanım su alabilirmiyiz.

Tabi efendim.

Baba soruma cevap ver.

Tamam. Yemegimizi yedikten sonra  anlatırım bitanem. Güneş artik çocuk değildi herşeyi anlatmanın vakti gelmişti.

Zaman kazanmaya çalışıyordu. Ona bu fırsatı vermiycektim.

Hayır baba şimdi konuşalım.

Pekala öyle olsun. Anlatıyorum

Annen seni doğurduktan sonra çıkış işlemlerini hallettim. Hastaneden çıktık sürekli uyuyordun. Yolda giderken ani bir fren yaptım. Uyandın. Annen yavaş gitmem için beni uyarmıştı...

Sonra noldu ?

Annen sürekli sana bakıyordu çok güzel olduğunu söylüyordu.

Ölmeden önce ne dedi ?

En son senin gözlerinin içine baktığını söylemişti bende annene gülümsedim annene bakarken önümdeki aracı farketmediğim için kaza yaptım.

Annem gözlerime bakarken mi öldü yani ?

Gözümü kapatmadan yaşlar akmaya başlamıştı bile, babam kendini suçlar gibi ellerini başına koymuş  odaklanmış tabağına bakıyordu.

Hemen koşarak odama gittim. Ağlamaktan gözlerim şişmişti. Annem gözlerime baktığında ölmüştü. Hersey mükemmel giderken annemin öldüğünü duymakta neydi böyle annemin öldügüne inanmak istemiyordum. Bunları düşünürken uyuyakalmışım. Her gün rüyamda o kaza anını görüyordum ama o zaman daha yeni doğmuştum. Kendi kendime kuruntular yapıyodum.

Gece yarısında uyandım yatağımın ucunda birini gördüm.

Kimsin ?

Annem olduğunu söyledi. Bana kimseye burda olduğumu söyleme diyordu. Neden böyle diyordu ki sonuçta onlar babamla evliydiler. Ayağa kalkıp anneme sarıldım.

Tamam dedim. Korkmuştum babam annemin öldüğünü söylesede ben annemin burda oldğuna inanıyordum inanmak istiyordum.

Annemi gördügüm için ćok mutluydum. Her gece bana sarılıyo öyle uyuyorduk.

Akşam yemeği için asağı indim. Çok mutluydum mutluluğum her yaptıgımda belli oluyordu.

Babam noldu bugün çok mutlu görünüyorsun. Dedi

Evet cünküü... bir an annemin söylediği şeyler aklıma geldi annem kimseye söyleme demisti bende öyle yaptım.

Derslerim çok iyi.

Aferin benim kızıma. Dedi babam yanağından öptüm. Odama çıktım annem yoktu. Gitti zannettim. Ayak sesleri geldi banyodaymış.

Gittin sandım.

Hiç bir yere gitmem seni bir daha bırakmam burdayım.

Anneme sıkıca sarıldım.

Kemiklerimi kırıcaksın.

Annemle uzun bir sohbet içindeydik. Babam geldi.

Kimle konuşuyorsun ?

Kimseyle dedim kalbim yerinden çıkıcak sandım. Acaba annemi gördü mü ?

Tamam tatlım ben yatıyorum dedi yanağımdan öptü ve gitti.

Annem uyuma vaktin geldi dedi.yatağımı serdi ve sarılıp uyuduk.

Güneeşş hadi kalk sabah olduu.

Tamam ayşe teyze kalktım.  Elimi yüzümü yıkadım. Formalarımı giydim. Aşağı indim

Günaydıınn.

babamı öptüm. Masaya oturdum.

Günaydın bitanem.

Kahvaltımızı yaptık. Okula geldim. Okulların kapanmasına 1 hafta kalmıştı hayatımda en mutlu olduğum günlerden biride okulların kapandığı gündü.

1 HAFTA SONRA...

Sabak erken kalktım annem karne alıcağım için beni hazırlamaya başladı. Saçımı taradı. Elbiselerimi giydirdi. Yanağıma kocaman bir öpücük kondurdu.

Hadi kızım geç kalıcaz.

Tamam baba geliyoruum.

Aşağı indim kahvaltımızı yaptık ve arabaya bindik. Artık ortaokuldan kurtuluyordum. Liseli  ve ayriyettende ergen olucaktım.

Hiç heycanlı değildim. Karnelerimizi aldık. Babam beni eve bıraktı. İşe gitti.

Ayşe teyzeee

Efendim hayatım.

Karnemi aldım. Sadece matematiğim kötü.

Olsun hayatım sen onuda düzeltirsin. Dedi karnemi anneme göstermek için hemen yukarı çıktım. Anneme karnemi gösterdim.

Aferin benim kızıma dedi matematiğinide düzeltirsin sen merak etme dedi.

Güneşin odasını temizlemek için yukarı cıçıktığımda güneş kendi kendine konuşuyordu. Bunu ali bey'e göstermek zorundaydım telefonumu alıp videoya çektim. İceri girdim.

Kimle konuşuyordun hayatım.

Hiç hiç kimseyle. Dedi sesi titriyordu. Birşey demeden akşam olmasını bekledim. Ali bey geldiğinde onunla bu konuyu konuşucaktım.

Hosgeldiniz Ali bey.

Hosbulduk ayşe. Kızım nerde ?

Odasında efendim ama benim sizinle güneş hakkında konuşmak istedigim bir konu var.

Hayırdır ayşe bir sorun mu var ?

Odanızda konuşalım mı ?

Tabi çıkalım.

Bugün güneşin odasını temizlemek için yukarı çıktım.

Ee ayşe...

Sonra bazı sesler duydum. Birileriyle konußuyordu.

Arkadaşlarıyla mı konuşması anormal ayşe  bunlar normal şeyler.

Hayır ali bey kendi kendine konuşuyordu. Anne bak karneme tarzı şeyler söylüyordu. Kimle konuşuyorsun diye sorduğumda titredi. Bilmiyorum ama güneşin sorunları olabilir.

Saçmalama ayşe. Sen güneşe bak.

İnanmıycağınızı düşünerek videoya çektim kusura bakmayın rahatsız ettim.

Çıkabilirsin ayşe teşekkürler.

Geçen gün bende güneşi kendi kendine konuşurken gördüm. Ne düşünüyorum ben kızım deli mi ?

Karar veremedim ama kızımın dahada kötü olmasını istemediğim için yarın sabah akıl ve ruh sağlığı hastanesine gitmeye karar verdim.

Güneşe doktor arkadaşımı ziyarete geldigimizi söyledim.

Doktor oyun oynar gibi güneşi kontrol ederken güneşte eğleniyordu.

Ayşe güneşi dışarı cıkar. Biz biraz konuşucaz.

Videoyu izlettim.

Kızımın neyi var ?

Bu işler hemen anlaşılmaz ama belirtiler kızınızın şizofren oldugunu gösteriyor.

Ne ?  SİZOFREN Mİ ?

ŞİZOFRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin