Bu günüde atlattıktan sonra artık fazlasıyla rahatlamıştım sürtük alevden kurtulmuştum mertcan yanımdaydı tek sorun metindi bundan sonra sürekli yanımda olucak metinin beni sevdiğini düşünmüyor değilim. Belkide fazla abartıyorum. Aklımdaki düsünceleri üfleyerek yok ettikten sonra derse girdik.
Artık her şeyin normal gitmesini istiyordum. Atraksiyona gerek yok ne de olsa amerikan filmlerinde oynamıyorduk değil mi lanet olası dostum ?
Evet ben bunu beceremiyorum.
Güneeş.
Hey lanet olası biraz sessiz olsana dedim elimi rap söyler gibi anlam veremediğim şekillere sokarak. Melek bana anlamsız bakışlarla bakarken sadece şaka yaptım dedim.
Ben yokken ne kadarda olay olmuş böyle.
Meleğe bütün merak ettiklerini anlattıktan sonra okuldan çıktık bugün çok yorulmuştum alevin verdiği stres metinin tavırlarına karşılık verme çabalarım beni fazlasıyla yormuştu.
Melekle dışarı çıkarken mertcan yanımıza geldi. Bugün eve erken gitmiyorsundur umarım diyip kolunu omzuma attı.
Çok yorgunum eve gidio uyumak istiyorum
zzZzZ. Mertcanda ısrar etmeden beni taksiye bindirdi eve gitmek için taksiciye sürekli hızlı olur musunuz diyip duruyordum. Adam beni arabadan atmasa iyidir diye düşünürken adam.
Bacım biraz susar mısın dedi.
Göt sen kimsin lan ! Demedim tabi ki kusura bakma amca acelem varda demekle yetindim. Göt korkusu tabii...
Eve gelir gelmez herkesi öpüp odama çıktım üzerimi çıkardıktan sonra yatağıma uzandım bütün günün değerlendirmesini yapmaya başladım.
Mertcanla barıştık ama metin çıktı. Mertcan yokken metin yanımda oldu. Alevin dediklerini umursamamamda en büyük yardımı metin verdi sesli sesli konuşurken ayşe teyze odaya girdi. Yine delirdiğimi düşünmüş olucak ki garip garip bana yaklaştı yatakta bağdaş kurup elimle oturması icin yatağa vurdum.
Merak etme delirmedim ve kimseyi görmüyorum dedim gülerek öyle düşünmemişçesine bir tavır takındı oda gülerek karşılık verdi. Sana bir şeyler getirdim bunları ye aç kalma diyip elindeki tepsiyi elime tutuşturdu. Biraz atıştırdıktan sonra alarmı kurup yattım. Tabi mertcana iyi geceler mesajımıda attıktan sonra.
*****
Baş belası alarmı kapatıp hemen yataktan kalktım telefonumda maroon 5 animals şarkısını açıp dans ederek giyinmeye başladım. Beremi ve çantamı alıp kahvaltıya indim. Babamı öpüp yerime oturdum. Kahvaltımı yapıp erkenden çıktım bugün bir karar aldım okul çıkışı yattığım akıl hastanesine gidicektim.
*****
Güneş sen taburcumu olucaksın yani iyileştin mi sen ?
Elimi akifin yüzüne getirip yanağını okşamaya başladım. Evet iyileştim ama bu seni bırakıcam demek deģil ben seni ziyarete gelicem iyileştiğin zamanda beraber dışarı çıkıcaz tamam mı sakın üzülme.
Ben seni çok seviyorum güneş beni her gün görmeye gel tamam mı annesinden duyduğum kadarıyla her şeyi anlayabildiği yaştan itibaren o ayıyı asla elinden bırakmazmış akif o ayıyı bana verdi.
Ben seni seviyorum diyip odadan çıktım. Gözümden boşalan yaşlarla eşyalarımı toplamaya başladım. Çantamın kenarında süslü bir şeker buldum. Gitmeden son kez akifi görmek istiyordum. Gizlice akifin odasına girdim.
Sen gitmiyormuydun ? Dedi heycanla ayağa kalkıp gidiyorum ama son kez seni görmek istedim dedim.
Gitmeden bana bir şey bırakır mısın dedi ellerimi tutarak. Onu kıramazdım akifim bir çok hastalığı vardı benim gibi bir şizofren ve 17 yaşında olmasına rağmen 12 yaşında bir çocuk gibi davranıyordu bu hastalık onu küçuk bir çocuk gibi yapmıştı. Onu mutlu edebilicek şey çantamın kenarında bulduğum süslü şeker, çantamdan şekeri çıkararak ona uzattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİZOFREN
RandomAnnem beni doğururken ölmüş. Zengin bir aile tarafında evlatlık alınlanmamla hayatım her yönden değişmişti üvey annemin gözlerime bakarken öldüğünü öğrendiğimde delirdim 13 yaşımda hastalığıma şizofren tanısı konuldu. Hastaneden çıktığımda hayatımı...