PES

1.3K 96 4
                                    

Ona baktıgımı görünce koşarak uzaklaştı. Babam geri çekildiğinde oraya dikkatlice baktığımı gördü.

Neye bakıyorsun ?

Hiç hiç birşey diyerek geçiştirdim.

Kim olduğunu yüzünü bile hatırlamıyorum ama kadındı.

Okuldan çıktık. Babam işe gidiceğini söyledi bende dünkü çocuğu görme ümidiyle buralarda gezinmeye karar verdim. Çok salağım ben neden numaramı vermedim ki güya cool olucam.

Dışarı çıktım. Babam arabaya binip gitti. Bende starbucks'a gidip her zaman ki gibi white chocolate mocha aldım. Bu kahve mükemmel bir şey.

Kahvemi aldıktan sonra dışarı çıktım. Mağazalara bakıp yürüyordum. Çocuğun biri köpeğini gezdiriyordu. Köpek çok tatlıydı. Sahibi tam bi dızoydu. Cocuk köpeğe baktığımı görünce yanıma geldi.

Sanırım köpekleri seviyorsun ?

Evet çok tatlı bir köpeğin var dedim. Eğilerek köpeği sevmeye başladım. Ayağa kalktım.

İstersen benim evde sevmeye devam edebilirsin.

Arkamdan bir ses...

Güneeş ne oluyor ? Diyip kolunu omzuma attı.

İnanmıyorum o çocuk.  Elini niye omzuma attı ki ?

Galiba bu dızonun dediklerini duydu yoksa benle bi alakası yoktur. Diye düşünürken dızo

Sende kimsin lan ? Dedi

Karşında gördügün kızın sevgilisiyim dedi gülerek.

Resmen öküzün trene baktığı gibi cocuğa dönüp baktım. Mal oldum.

Sevgilinde sürtük tipi var ama çok tatlı . Dedi ikinci defa mal olmuştum.

Çocuk bunu duyunca elini yavaşa omzumdan çekti vee o dızonun suratının ortasına bir yumruk patlattı çocuk yere yığıldı burnundan az da olsa kan geldi.

İkinci darbe dızodan geldi. Yere düşmedi ama düşücek gibi oldu.

Bu sefer daha sert bir yumruk attı, dızo ayağa kalktığında yanına kalmıycak gibi şeyler söylüyordu.

Ben hiçbir sey yapmadan onlara bakıyordum.

Hadi gidelim dedi.

Kaşı kanıyordu. Kaşın kanıyor gel bakıyım dedim. Elimi kaşına götürdüm gerek yok dedi.

Bakmak istiyorum dedim. Bakıcaktımda.

Tamam evde pansuman yaparsın dedi.

Ev mi anlamadım ? Dedim.

Evet kolum biraz ağrıyo eve gidip oturmak istiyorum gelmek istemezsen sen bilirsin dedi.

Onu bu halde bırakmak istemedim. Tamam tamam geliyorum dedim. Pişman oldum mu hayır iyikide gitmişim.

Eve geldik koltuğa oturdu.

Pansuman malzemeleri nerde ?

Koridordan yürü sağdaki kapı ordaki dolapta.

Malzemeleri aldıp yanına gittim. Malzemeleri çıkardım. Pansuman yapmaya başladım.

Ne yapıyordun o çocukla ?

Hiçbir şey yapmıyordum. Köpeğini seviyordum. Sonra saçma sapan konuşmaya başladı işte diyip gözlerimi devirdim.

Her gördüğün kişiyle konuşma buralarda dedi sinirliydi.

ŞİZOFRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin