DOĞUM GÜNÜ

1.2K 97 10
                                    

Masadaki iki kız içimdeki hayriyeler ve benim ağzım bir metre açılmıştı.

Mertcanın karnına vurdum.

Ne vuruyorsun be ?

Neden doğruları söylemiyorsun dedim kızarak.

Tamam tamam ya, güneş bu bizim okulda yeni bende ona yardımcı oluyorum.

Kızların ağızları hiçbir şey olmamış gibi kapandı. Sanki mertcan öyle bir şey dememişti.

Bir çocuk ayağa kalktı memnun oldum güneş ben atın.

Bende memnun oldum. Dedim benle tanışmaya sadece atın tenezzül etmişti.

Otursana güneş.

Tabi dedim ve atının yanına oturdum. Mertcanda benim yanıma oturdu kolunu benim arkamdan koltuğa uzattı.

Yarın doğum günümü kutluyoruz değil mi ?

Tabikide kardeşim.

Güneşde geliyor mu ?

Bilmiyorum atın daha sormamıştım izin verirsen sorucam. Yarın gelmek ister misin güneş ?

Tabikide isterim dedim sonuçta yeni gelmiştim ve arkadaş çevremin genişlemesi gerekiyordu.

Süper o zaman dedi mertcan ellerini şaklattı.

Mesaj geldi melek yarın müsait olup olmadığımı soruyordu.

Müsait değildim ki ama onuda atının doğum gününe getirebilirdim.

Kısık bir sesle mertcan benim bir arkadaşımda gelebilir mi diye sordum.

Tabiki de gelebilir sormana gerek yok dedi. Neden kısık sesle konuşuyoruz ?

Bilmiyorum ki dedim sırıttık. Kızlar bize pekde hoş bakmıyordu. Sanırım mertcandan hoşlanıyorlar. Ama mertcanı onlara kaptırmaya niyetim yoktu hemde hiç yoktu.

Babamdan mesaj geldi eve gel hava kararıyor bitanem.

Ben artık kalksam iyi olur hava kararıyor dedim mertcana.

Saat daha erken mertcan seni bırakır güneş biraz daha kalsana.

Gerek yok hem yarın için hazırlanmam gerek değil mi ?

Güldü haklısın siz kızların hazırlanmaları biraz zor oluyor dedi ayağa kalkıp bana uzun zamandır arkadaşmışız gibi sarıldı.

Numaranı versene dedi lazım olabiliceğini düşündüğümden numaramı verdim bende onunkini aldım.

Ben seni taksiye bindiriyim.

Gerek yok mertcan sen otur dedim elimle karnından iterek.

Hadi görüşürüz kardeşim yarın, ben güneşi bıraktıktan sonra eve giderim kafeyi kapatırsın.

Aslında mertcanın beni bırakması çook hoşuma gitti o yavşak kızların yanında kalmıyacaktı.

Sen eve git ben giderim dedim.

Saçmalama güneş ben varken neden tek gidiceksin ?

Tamam dedim biraz yürüdük

Bugün yaptığım şey için özür dilerim dedi

Önemli değil.

Önemli dalga geçer gibi oldu çok salağım ya diyip kafasına avucunun içiyle vurdu.

Saçmalama dedim elimi kafasına getirip saçlarını dağıttım.

Yüzüm kızardı. Pardon ya öyle yapmak istememiştim.

Hayır hoşuma gidiyor. İstediğin zaman yapabilirsin. Dedi güldü çok içten gülmüştü bu defa.

Taksi geliyo ben gitsem iyi olur.

Tamam yarın okul yok. Seni evden almaya gelmemi ister misin burayı bulamk zor olabilir.

Adresi mesaj atarım dedim. Taksiye bindim.

Yüzünde aptal bir gülümseme kalmıştı. Eve gider gitmez adresi mesaj attım yarın 16 : 30 da beni almaya gelicekti. Yemeğimi yedikten sonra hemen yarın giyiceklerimi hazırladım. Siyah mini etek içine mavi bir gömlek siyah çorap ve üzerime siyah beyaz hırkamı giyicektim.

Sabah erkenden kalktım kahvaltımı yaptım. İnternetten sipariş ettiğim lakers formada 2 gibi gelicekti. Hemen odama çıkıp duş'a girdim. Saçımı kuruladım. Losyonlarımı sürdüm. Bugün çok güzel olmalıydım. Kıyafetlerimi ütülemesi için ayşe teyzeye verdim.

Forma geldi. Artık tamamen hazırdım.

Saat 16 : 00 ah makyaj yapmayı unuttum. Makyaj yapmayı hiç sevmem sadece eyeliner ve rimelimi sürdükten sonra asağı indim. Hediyemi çantama koydum siyah converselerimi giydim.

Mesaj mertcan kapıdayım.

Ben çıktım ayşe teyzem. Görüşürüz

Görüsürüz bitanem.

Kapıyı açtım elleri cebinde siyah hafif dar bir pantolon üzerine mavi gömlek giymişti ayarlasak bu kadar olmazdı.

Çok güzel olmuşsun mükemmel görünüyorsun dedi.

Şaşırdım ondan böyle şeyler hiç duymamıştım.

Teşekkür ederim sende çok ımm çekicisin.

Güldü basını sallayıp yere eğdi.

Taksiye binip doğum gününe geldik. Çok kalabalıktı. Meleğe mesaj attım onuda yanıma aldıktan sonra boş bir masa bulup oturduk. Mertcan yanıma oturdu. Melek'te karşıma.

Mesaj melektendi. Yanındaki kim ?

Neden yüzüme sormuyordu ki ? Arkadaşım dedim.

Sana pek öyle bakmıyor dedi. Güldüm çok hoşuma gitmişti. Mertcanı seviyordum galiba. Cevap yazmadım. Atın yanımıza geldi. Hoşgeldin güneş dedi sarıldık.

Meleğe döndüğünde bir an kibarlaştı.

Hoşgeldin tanışıyor muyuz ?

Hayır seni ilk defa görüyorum. Dedi melek bunların arasında birşeyler olmasını isterdim yakışıyorlar. Herkes hediyelerini verdikten sonra saat on'u geçiyordu.

Benim eve gitmem lazım dedim somurtarak.

Hemen mi ?

Mertcan biraz alkol almıştı ayakta zor durur gibi bir hali vardı.

Evet gitmek zorundayım.

Yarın geliceksin diģmi yanıma.

Gelmeye çalışırım.

Gelmezsen ben evine gelirim.

Evime mi ? Mertcan beni mi sevmeye başlamıştı yoksa, neden benim yanıma gelcek misin gibi sorular soruyordu ?

ŞİZOFRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin