YENİ OKUL

1.4K 117 3
                                    

Hava kararmaya başlamıştı. Hemen bir taksiye bindim eve doğru yol aldım. Her zaman ki gibi trafik oldukca yoğun mıymıntı mıymıntı ilerliyordu.

Eve geldim.

Hosgeldin hayatım. Birseyler bulabildin mi?

Evet bir okul gördüm cok güzel.

Yarın beraber bakabiliriz istersen.

Oluur. Dedim insallah olurdu. O çocuk aklımda çıkmamıştı adını bile sormadım. Çok aptalım. Şimdi icim içimi yiyiyor.

Aksam yemeği ne zaman ?

Yarım saat sonra.

Odama çıktım. Aksam yemeğine yarım saat vardı. O sırada yarın ne giyiceğimi hazırlamaya karar verdim. Siyah bir şort üzerine akser yeşili V yakalı bir tişört giyicektim. Rahat olmak icinde siyah converselerimi giymeye karar verdim.

Şimdiden hazırlamazsam sabah karar vermek çok zor oluyor.

Yemek hazııır.

Geliyoruum.Akşam yemeği icin aşağı inmeden üzerimi degistirdim. Sacımı bagladım elimi yüzümü yıkadım. Aşağı indim.

Yemekler yine harikaydı.karnımı afiyetle doyururken babam sormaması gereken bir soru sordu.

Bugün tek başına ne yaptın ?

Tek başıma ? Yalan söylemek istemiyordum. Ama ilk defa bir erkekle konuştuğumu duyarsa nasıl bir tepki vericeğini bilmiyordum. Kararsız kaldım ama doğruyu söylemek en mantıklısıydı.

Tek başıma degildim.

Nasıl yani ?

Bir çocukla tanıştım.

Ne güzel adı ne ?

Nasıl yani hicbir şey demedi kızmadı. Sadece ne güzel mi demişti babamı bekletmeden cevap verdim.

Adını sormadım sadece kahve ictik. Okul aradığımı söyledim. Oda yardımcı olabiliceğini söyledi.

Öylemi yardımcı oldu mu peki ?

Evet fazlasıyla.

Aslında sadece kendi okulundan bahsetti. Diyemedim tabi. Yoksa yanlış anlardı. Yanlış anlamasıda normal zaten. Bende öyle düşünürdüm.

Yemeğimizi yedikten sonra babamla en sevdiğimiz filmi açlik oyunları'nı izledik. Bayılıyorum bu filme. Hayatımda gördügüm en mükemmel film.

Babamla bunu en az 7 8 defa izlemisizdir. Ama hala izliyoruz.

Uykum gelmeye başladı. Uzun zamandan sonra dışarı çıkınca yorulmuştum haliyle.

Ben uyuyorum baba iyi gecelerr babamı  öptüm ve o okul gerçekten güzel oraya yazılmalıyım. Dedim

İyi geceler bitanem. Dedi uzatarak sanırım yazdırma taraftarı değildi. Ama ben vazgeçmiyecektim.

Yarın sabah erkenden kalktım. Ayşe teyzeye kahvaltıyı benim hazırlıycağımı kahvaltı saatlerinde tatil yapmasını söyledim yani 2 saat falan. Çok düsünceliyimdir.

Bunların hepsi o okul için. Hadii kimi kandırıyorum ki hepsi o çocuk içidi.

Bunları düşünmeyi bırakıp kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Salatalık ve domatesleri yıkayıp kestim. Peynir zeytin reçel kahvaltılık ne varsa koydum. Babamın en sevdigi omletleride yaptım. Kahvaltının baş tacını unutmamak lazım ekmek . Ekmekleride kızarttıktan sonra hepsini masaya koydum.

Masa artık hazırdı. Babamı uyandırmak için odaya çıktım.

Babamı öptüm.

Hadi uykucu kalk. Senin icin kahvaltı hazırladım sen hâla uyuyorsun.

Kahvaltı mı ? Sen bana kahvaltımı hazırladın.

Eveet neden dedim sanki hiç yapmazmışım gibi söyledi.

Hiç yapmazdında sen uykundan kalkıpta bana kahvaltı hazırlıycaksın.

Aşk olsun baba bütün hevesimi kırdın.

Tamam tamam gel buraya.

Babamla sarıldıktan sonra elini yüzünü yıkadı. aşağıya indik.

Kahvaltımızı yaptık. Bugün o okula yazılmam gerekiyordu.

Baba şimdi okula yazılmayamı gidicez ?

Ne okulu bitanem ?

Baba iste dün konuştuğumuz .

He şu okulu diyosun. Ben daha karar vermedim dedi gülerek.

O kadar kahvaltıyı boşunamı hazırlamıştım ben simdi ?

Ama babaa dedim. İyice çocuklaşarak.

Tamam tamam hadi hazırlanda çıkıp bakalım şu okula dediğinde süpersin baba diye bağırdım. Yanagına bir öpücuk kondurup odama ışık hızıyla cıktım.

Dün hazırladığım kıyafetleri giydim. Saçıma hafif dalgalar verdim. Her zaman ki gibi eyeliner ve rimelimide sürdüm. Üzerime siyah uzun salaş hırkamıda giydim. Siyah çantamıda taktım son kez aynaya baktım. Çok siyah olmuştum taziyeyemi gidiyorum ya ben

Hemen üzerimdeki siyah hırkayı çıkardım onun yerine turuncu yine uzun salaş hırkamı giydim.

Çok daha iyi olmuştu.

Aşağı indim. Babam hala giyinmemişti sabrımımı deniyordu.

Babaa ne zaman giyinmeyi düsünüyorsun ?

Kahvaltımı bitirmedim 5 dakika sonra hazırlanıcam.

Tamam dedim. Telefonumla uğrasırken babam geldi hadi çıkalım.

Hele şükür baba.

Arabaya bindik. Okula geldik. Müdürün yanına çıktık. Babam kötü birşey söylememişti galiba yazılabilirim kapıya vurduk. İçeri girdik.

Hosgeldiniz Ali bey.

Hoşbulduk.

Size nasıl yardımcı olabilirim ?

Biz kızımı okula yazdırmaya gelmistik.

Ohaa babam okula yazdırmaya gelmistik dedi. Yazılıyordum iste.

10-G sınıfına yazılmıştım.

Çok teşekkür ederim baba seni cok seviyorum ya sen bitanesin.

Babama sarılırken bana bakan birini gördüm.

ŞİZOFRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin