Lunapark'a gidelim mi ?
Yüzümdeki o koca gülümseme meraklı bakışlar bir anda silinmişti. Ben çıkma teklifi ediceğini düşünürken o bana lunapark'a gidelim mi diye sormuştu. Suratım asıldı.
Oluur tabi. Dedim
Bir sorun mu var ?
Hayır sadecee yarın okul var hiç gidesim yok dedim geçiştirmek için.
İşte seni bu yüzden lunapark'a getiriyorum ya eģlenelim diye.
Haklısın eğlenelim.
Yürüyerek taksilerin geçtiği yöne ilerledik. Bir taksiye bindik.
Mertcan bende uzağa oturdu niye birden soğuk davranmaya başlamıştı ki bir sorun mu vardı ? Acaba farketmeden bir şey mi yaptım. Ortamda derin bir sessizlik oluşmuştu.
Dönmedolabı sever misin ? Diyerek ortamın sessizliğini bozdum.
Bayılırım küçükken babamla çok gelirdik.
Sahi sen tek mi kalıyorsun ?
Hayır aslında annemle babam ayrıldılar. Babam almanyada çalışıyor kendine yeni bir aile kurdu. Annemde annesinin yanına antalyaya gitti. Benim okulum arkadaşlarım burda olduğu için burda kaldım.
Tek zor olmuyor mu ?
Güldü tek değilim ki kız arkadaşlarım geliyorlar yardım ediyorlar zor olmuyor alıştım zaten.
Nasıl bu kadar rahat olabiliyordu ki kızlar, mertcan bende evine geldim ama ben onlar gibi değilim yani değilim diğmi benide onlar gibi görüyorsa, neden sürekli bunları düşünüyorum ? Mertcan'a aşık oluyorum galiba.
Öylemii ne güzel dedim. Ama mertcanın evine giden kızlardan tisskiniyorum. Ona böyle demedim tabikide.
Lunapark'a geldik.
Devasa bir dönmedolap vardı kocaman sanki bulutlara değebilirsin gibi, yüksekten biraz korkuyordum.
Hadi dönmedolab'a binelim. Dedi sanırım o korkmamıştı.
Bilmiyorum çok büyük ve yüksek. Sen bin ben seni burda bekliyorum.
Saçmalama güneş buraya beraber eğlenmeye geldik. Beraber binicez.
Korkuyorum gerçekten çok yüksek.
Ben yanında olucam korkarsan sana sarılabilirim. Dedi
Sırf bu yüzden binicektim işte ona sarılmak için, fırsatçı olabilirim ama onu seviyordum ve bunu yapmak zorundaydım.
Sende korkma sakın dedim. Ona sarılmak için bindiğimi anlamasın diye.
Kahkaha attı ve buraya ilk kez gelmiyorum.
Ha başka kızlarıda getirdin demek.
Dedim ya ilk defa sana diyorum böyle bir şey diye buraya benimle gelen ilk kız sensin.
Kendimi çok özel ve değerli hissetmeme neden oluyordu bunları söylerken ama bunu ona belli etmeyecektim ve gereksiz bir cevap verdim.
Eminim kızların hepsine bunları diyip kandırıyorsundur.
Yanıma yaklaştı alnını alnıma koydu ve buraya evleniceğim kadınla geldim dedi . Başkasıylada gelmem. Sadece tek bir kişiyle daha gelirim dedi.
Bir an kekelemeye başladım evleneceğim kadın derken sadece beni getirdiğine göre benimle evlenmek mi istiyordu yoksa , beni sevmedigini düşünürken o benle evlilik planları mı kuruyordu ? Kafam çok karıştı
Baska bir kızla daha mı geliceksin ?
Hayır babamla geldiğimiz lunapark burası ve buraya bir de babamla gelirim dedi.
Kendimi çölde sıcaktan ölücekken üzerine buz dökülmüş gibi hissediyordum çok rahatlamıştım.
Hadi binelim dedi. Biletleri aldı.
Binerken biraz korktum cünkü salıncağın altıda boştu ilk mertcan bindi elimden tutup benide bindirdi. Kızların gözü hep mertcandaydı. Kızlara inat teşekkür eder gibi yapıp mertcanın yanaģından öptüm.
Teşekkür ederim hayatım dedim.
Mertcan niye böyle yaptığımı anlamış olucak ki oda beni öpüp önemli değil bebeğim dedi.
Bebeģim ne ya baska bir kelime bulamadın mı ?
Sana bebeğim demek hoşuma gitti sende bana maymun demiştin. Belkii
Ne belk- demeden dönmedolap hareket etti. Mertcanla yanyana oturuyorduk. Aniden hareket ettiği için mertcanın ellerini tutup kafamı omzuna yasladım.
Elini sırtımdan uzatıp sarıldı.
Bu kadar korktuğunu bilmiyordum.
Gözlerimi sımsıkı yumdum. Sana binmiyim çok korkuyorum dedim.
Gözlerini aç
Hayır
Hadi gözlerini aç burası mükemmel dahada mükemmeli
Gözlerimi açtım akşam olduğu için şehrin ışıkları yanmış dönmedolap rengerank ışıklarla aydınlatılmıştı her şey mükemmeldi.
Dahada mükemmel olanı ne ?
Burda beraberiz dedi. Kalbim yerinden çıkıcak gibiydi.
Hâla eleleydik. Bu mükemmel bir duyguydu.
Buraya başka bir kızla gelmedin.
Evet sadece seninle geliyorum.
Ve evleneceğim kadınla geldim dedin.
Evet dedim. dedi alnını alnıma dayadı. Ellerimi sıkıca tuttu. Gözlerimin içine baktı.
Gözlerin çok güzel. İlk defa bu kadar yakından bakıyorum ben ömür boyu bunlara bakmak istiyorum. Dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİZOFREN
RandomAnnem beni doğururken ölmüş. Zengin bir aile tarafında evlatlık alınlanmamla hayatım her yönden değişmişti üvey annemin gözlerime bakarken öldüğünü öğrendiğimde delirdim 13 yaşımda hastalığıma şizofren tanısı konuldu. Hastaneden çıktığımda hayatımı...