Το μαντέψατε, αλλά ακόμα μια φορά βγήκα εκτός προγράμματος και άργησα. Αλλά πάντα εδώ θα καταλήγω, οπότε γεια σας για ακόμα μια φορά, χρόνια πολλά και χαρούμενες γιορτές!
Σήμερα επέστρεψα με το ανατριχιαστικό βιβλίο της blackhorizon7, τον Άρχοντα των Λύκων, ολοκληρωμένο στην κατηγορία της Φαντασίας με 9 κεφάλαια. Ηταν η δεύτερη επαφή μου με τη συγγραφέα και μπορώ να πω καθόλου απογοητευτική σε σχέση με την πρώτη. Βέβαια, αυτά θα ειπωθούν παρακάτω. Ξεκινάμε!
Περίληψη Κριτικής: Πρόκειται για έναν δειλό βασιλιά που τον στοιχειώνει μια προφητεία• ότι η βασιλεία του θα τελειώσει από ένα παιδί. Εκείνος παίρνει τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης, αλλά ξεχνάει τους λύκους, που γεμάτοι μίσος διψούν για την εκδίκησή τους...
Κριτική:
Τίτλος: Ο Άρχοντας Των Λύκων
Θεωρώ πως εξάπτει αρκετά τη φαντασία του δέκτη, τραβάει το μάτι και είναι κάτι παραπάνω από έξυπνος για τη δική σου κατηγορία (5/5). Δεν τον θεωρώ κλισέ, ιδιαίτερα με βάση το περιεχόμενο (3/3), το οποίο εν τέλει προσφέρει και plot twist, αρκετό ώστε να δώσει μια διαφορετική πνοή όταν τον εξετάσεις αφότου τελειώσεις την ανάγνωση. Τέλος, με βάση τα παραπάνω, έχει μια πολύ ιδιαίτερη σχέση με την πλοκή, και μάλιστα πολύ ενδιαφέρουσα (2/2).
Τίτλος: 10/10Εξώφυλλο:
My old ass phone could never-
Η αισθητική του εξωφύλλου είναι πολύ αρμονική• τα χρώματα πανέμορφα και με ενδιαφέρουσα αντίθεση (4/4). Εντούτοις, θα επιθυμούσα λίγο μεγαλύτερα γράμματα, ειδικά στο όνομα του συγγραφέα (1/2). Ως προς τη διαφορετικότητα, είναι η απεικόνιση ενός πλάσματος που ήδη αναφέρεται στην πλοκή, οπότε σίγουρα είναι δικό σου, σχεδιασμένο ειδικά για την ιστορία σου (4/4).
Εξώφυλλο: 9/10Ορθογραφία:
Στην ορθογραφία δεν θεωρώ ότι πρέπει να επεκταθώ. Δεν υπάρχουν ενοχλητικά emoji (3/3). Ως προς τα ορθογραφικά, έχω να παρατηρήσω μερικά μικρολαθάκια και κάποιες φορές έλλειψη τόνων (καθησε, που πήγαινε, τί, παραδωθει)- (9/10). Στα υπόλοιπα κομμάτια, δηλαδή στο λεξιλόγιο, τους διαλόγους και τα σημεία στίξης σε θεωρώ άψογη- και ας μην ξεχνάμε την ιδιαίτερη ατμόσφαιρα που δημιουργείς με τις λέξεις σου, κάτι που σου έχω ξαναπεί.
Ορθογραφία: 39/40
Πλοκή:
Ενώ η ιστορία αρχίζει ως κάτι φαινομενικά συνηθισμένο, αργότερα παίρνει μια εντελώς διαφορετική στροφή και πάει στο αντίθετο ρεύμα. Δεν θα περίμενα κάτι το δαιδαλώδες για το μέγεθος της ιστορίας, αλλά θεωρώ ότι είναι ιδιαίτερα ξεχωριστή (10/10).
Ως προς τους χαρακτήρες, δεν θα μπορούσα να πω πολλά για εννιά μόνο κεφάλαια. Πάντως, μερικές στιγμές τους ήταν σίγουρα καθηλωτικές έως ανατριχιαστικές, και η περιγραφική σου ικανότητα δεν ξέχασε να τους διανθίσει (5/5).
Τέλος, τα γεγονότα έχουν μια ομαλή ροή, ενδιαφέρουσα προς τον αναγνώστη, αρκετά περιγραφική ώστε να ρουφήξουμε την ιστορία με τη μία, χωρίς να θελήσουμε να την αφήσουμε (5/5).
Πλοκή: 20/20Στόχος/Ηθικό Δίδαγμα:
Στα τελευταία κεφάλαια η ιστορία σου με έκανε πάλι να ανατριχιάσω, με κάλεσε να θυμηθώ εκείνες τις ωραίες μέρες που διάβαζα το παιχνίδι του δολοφόνου και άφηνα το χέρι μου να τρέμει.
Η συγκεκριμένη ιστορία είναι κάτι παραπάνω από καλή, ήρεμη, χριστουγεννιάτικη- μάλιστα, τα δύο τελευταία αποκλείονται εντελώς. Νομίζω η συγγραφέας έχει μια κλίση προς τα ψυχολογικά θρίλερ, ίσως γιατί το δραματικό πρόσωπο το κάνει τόσο τρομακτικό και τόσο ζωντανό, που πραγματικά ο αναγνώστης σκανδαλίζεται, καθηλώνεται. Είχα χαμηλότερες προσδοκίες για τόσο μικρό μέγεθος, αλλά θυμήθηκα το λόγο που πρέπει να ανεβαίνει ψηλά ο πήχης. Τα τελευταία κεφάλαια είναι πραγματικά ανατριχιαστικά. Για ακόμη μια φορά θα το πω, και ας μην με ακούσει κανένας• εκδόστε την, κάποιος!
Στόχος/Ηθικό Δίδαγμα: 20/20
Σύνολο: 98/100
Είναι σίγουρα μια μικρού μήκους ιστορία που όμως αξίζει το κάθε λεπτό, το κάθε βλεφαράκι που θα τη διαβάσει. Και αυτό γιατί η συγγραφέας μόλις μου απέδειξε ότι δεν απογοητεύει. Συγχαρητήρια!
Μέχρι την επόμενη φορά, πολλά, πολλά φιλιά.
YOU ARE READING
Book reviews. [CLOSED]
RandomΕίναι φανερό από τον τίτλο, αλλά σε αυτό το βιβλίο κάνω κριτικές κατόπιν αιτήματος από τον ίδιο τον συγγραφέα. Αν θέλετε να ακούσετε μια τεκμηριωμένη άποψη για το βιβλίο σας, είστε στο σωστό μέρος. Αν πάλι θέλετε να βρείτε κάτι καλό να διαβάσετε, τσ...