Last but definitely not least, το βιβλίο του xristos_sotsirx
Ίσως να μπορούσα να πω, last but best. Το προτείνω ανεπιφύλακτα για τους λάτρεις της φαντασίας.
Λόγω του μεγέθους της ιστορίας, δεν μπορώ να γράψω κριτική καθώς δεν ξέρω πόσα πρέπει να αποκαλύψω...Τίτλος: 998 Ψυχικοί Πόλεμοι
Δεν μπορώ να καταλάβω πολύ τον τίτλο, θα μου ταίριαζε περισσότερο το 98 ψυχικοί πόλεμοι, αφού αυτός ο αριθμός αναφέρεται στην ιστορία. Δεν θεωρώ ότι έχει άμεση σχέση, σίγουρα όχι κάποια που να καταλαβαίνω εγώ. (0/2)
Ενώ ο τίτλος δεν κάνει κάποια αισθητή διαφορά και δεν είναι εντελώς έξυπνος, λόγω της κατηγορίας στην οποία ανήκει η ιστορία εγώ είμαι ευχαριστημένη. Είναι κάτι που θεωρώ ότι μπορεί να σε τραβήξει στην ιστορία. (5/5)
Τέλος, δεν τον θεωρώ κλισέ. (3/3)Τίτλος: 8/10
Εξώφυλλο:
Λατρεύω την αισθητική του εξωφύλλου σου (4/4), την άμεση σχέση με την ιστορία σου (4/4) και γενικά την όλη εικόνα. Μου αρέσει ο τρόπος που το έφτιαξες, θεωρώ ότι αν το βιβλίο σου γινόταν έντυπο δεν θα χρειαζόταν καν να την αλλάξεις.
Όλα είναι ευδιάκριτα. (2/2)Εξώφυλλο:10/10
Ορθογραφία:
Ενώ έχει εικόνες, δεν θεωρώ ότι αυτές είναι αρνητικές. Δεν στηρίζεις την αφήγηση και την περιγραφή στην ύπαρξη της εικόνας, αλλά απλά την συμπληρώνεις με μια ακόμα πιο όμορφη πινελιά η οποία άλλωστε υπάρχει και σε πολλά έντυπα βιβλία. (3/3)
Υπάρχουν μερικά ορθογραφικά αν και είναι σχεδόν ανεπαίσθητα για τον αναγνώστη. (9/10)
Στο λεξιλόγιο είμαι άκρως ευχαριστημένη. (10/10)
Ως προς τους διαλόγους, θα ξεκινήσω λέγοντας ότι μου λείπουν οι τελείες είτε εντός είτε εκτός των εισαγωγικών. Επίσης, θα ήθελα όταν προσθέτεις μικρά σχόλια μέσα στα λόγια, να βάζεις κόμματα. Όπως για παράδειγμα εδώ:
Θα προτιμούσα το εξής: «Κανείς δεν περιμένει από έναν γέρο να φοβάται», είπε κομπιάζοντας, «να φοβάται τον θάνατο.»
Λόγω της έλλειψης του κόμματος και ιδιαίτερα της τελείας σε αρκετά σημεία της ιστορίας, η βαθμολογία σου είναι (8/10).
Από τα σημεία στίξης είμαι ευχαριστημένη, εκτός από τις παραπάνω παρατηρήσεις που ανήκουν σε άλλη κατηγορία. (7/7)
Ορθογραφία: 37/40
Πλοκή:
Η ιστορία είναι αναμφίβολα πρωτότυπη, χωρίς να χρειάζεται να πω κάτι άλλο. (10/10)
Υπάρχει ομαλή ανάπτυξη γεγονότων, η αφήγηση δεν έχει κενά. (5/5)
Τέλος, η ανάπτυξη χαρακτήρων είναι και εκείνη άκρως ικανοποιητική. Ιδιαίτερα σε ορισμένους διαλόγους ένιωθα πολύ την αφέλεια των χαρακτήρων (no spoiler zone), το παρελθόν τους, την ευφυΐα του καθενός κλπ. (5/5)
Πλοκή: 20/20
Ηθικό δίδαγμα:
Εκτός από άκρως ατμοσφαιρικό, που κάνει τη δουλειά για μένα στην κατηγορία σου, μπορώ να πω ότι διέκρινα και άλλα ηθικά διδάγματα. Ενώ μιλάει για εντελώς διαφορετικό κόσμο, ειδικά στους πολέμους μπορώ να καταλάβω τις ομοιότητες με τον δικό μας. Ιδιαίτερα στο σημείο του "εμείς και οι άλλοι", (κάπως έτσι το είχες πει) ανατρίχιασα. Ήταν υπέροχο, ατμοσφαιρικό, άψογο.
Ηθικο δίδαγμα: 20/20
Σύνολο: 95%
Κατάφερες να συγκεντρώσεις την υψηλότερη βαθμολογία της πρώτης φάσης των Book Reviews, εξού και το last but best που είπα στην αρχή. Συγχαρητήρια, ως λάτρης της φαντασίας, μεταφυσικού και επιστημονικής φαντασίας, μπορώ να πω ότι η ιστορία σου είναι εξίσου καλή με πολλές από τις έντυπες που έχω διαβάσει. Απλά συγχαρητήρια.
Και αυτό ήταν το (ένδοξο) τέλος της πρώτης φάσης των Book Reviews. Τα λέμε στα μέσα Ιουλίου- αρχές Αυγούστου που θα ανοίξουν ξανά οι αιτήσεις. Ως τότε, καλή συνέχεια σε όλους, καλό καλοκαίρι! <3
YOU ARE READING
Book reviews. [CLOSED]
RandomΕίναι φανερό από τον τίτλο, αλλά σε αυτό το βιβλίο κάνω κριτικές κατόπιν αιτήματος από τον ίδιο τον συγγραφέα. Αν θέλετε να ακούσετε μια τεκμηριωμένη άποψη για το βιβλίο σας, είστε στο σωστό μέρος. Αν πάλι θέλετε να βρείτε κάτι καλό να διαβάσετε, τσ...