◍Πιστεύεις Στα Όνειρα;

110 10 14
                                    

Σήμερα καλωσορίζουμε την _devilsqueen__ , με το βιβλίο της «πιστεύεις στα όνειρα;», το οποίο ανήκει στην κατηγορία των μεταφυσικών.

Περίληψη κριτικής:

Περίεργα όνειρα περιτριγυρίζουν πέντε άτομα, άγνωστα μεταξύ τους μα που όπως φαίνεται μοιράζονται κάτι κοινό. Μια εντολή, μην σπάσουν την πεντάδα.

Κριτική:

Τίτλος: Πιστεύεις στα όνειρα;

Με μια πρώτη ματιά, δεν μπορώ να πω πως ο τίτλος σου είναι έξυπνος. Ούτε στο βιβλίο σου καταλαβαίνω τη θέση της πρότασης, αν και αυτό θα ακολουθήσει στο θέμα της πλοκής. Εν πάσει περίπτωση, δεν μπορώ να τον θεωρήσω ιδιαίτερα ευφάνταστο. (0/5)

Ως προς το κλισέ, δεν θα το έλεγα για την κατηγορία σου (3/3). Έχει όμως μια χροιά που παραπέμπει στο ρομαντικό, κάτι που ίσως να πρέπει να προσέξεις.

Τέλος, η πρόταση αυτή αναφέρεται ξεκάθαρα στο βιβλίο, αν και μόνο στο τέλος αποκαλύπτεται η συσχέτιση μεταξύ τους. (1/2)

Τίτλος: 4/10

Εξώφυλλο:

Εξώφυλλο:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Θ

εωρώ ότι στην αισθητική δεν το έχεις πετύχει. Η εικόνα είναι θολή και λιγάκι παραπάνω σκοτεινή. Πιστεύω ότι η εικόνα δεν είναι τόσο όμορφη αισθητικά, και ενώ πιθανότατα την επέλεξες επειδή ταιριάζει, θα μπορούσες να είχες ζητήσει από κάποιον δημιουργό να σου φτιάξει μόνος του ένα πολύ πιο “ανεβασμένο” εξώφυλλο. Επίσης, δεν μου αρέσουν τόσο τα κόκκινα γράμματα χρωματικά, ούτε το ότι η εικόνα είναι σκοτεινή σε ένα σημείο και στο άλλο ιδιαίτερα φωτεινή. (0/4)

Όλα είναι ευδιάκριτα. (2/2)

Ενώ φυσικά έχει τα στιχάκια ως δική σου προσθήκη, θα μπορούσες να είχες βάλει και άλλα πράγματα για να φαίνεται πιο αυθεντικό, πιο δικό σου. (2/4)

Εξώφυλλο: 4/10

Ορθογραφία:

Δεν έχει emojis ούτε εικόνες. (3/3)

Book reviews. [CLOSED] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora