Το σημερινό βιβλίο αποτελεί θα έλεγα διήγημα στην κατηγορία της επιστημονικής φαντασίας, γραμμένο από τον xristos_sotsirx
(Τρία αστεράκια στη σειρά- έχω γίνει πολύ καλή τελευταία ή απλά είναι καλές οι ιστορίες;)
Περίληψη κριτικής: Τι θα συμβεί μετά από ένα φαινομενικά απλό αστείο που θα μπερδέψει ένα ρομπότ; Και πού θα καταλήξει εκείνο εν τέλει ώστε να εκπληρώσει τις επιθυμίες των ιδιοκτητών του;
Κριτική:
Τίτλος: Ανόητη Μεταλλική Μηχανή
Χμ, κοίταξε, ο τίτλος δεν είναι αρκετά έξυπνος. Καταλαβαίνεις εύκολα ότι πρόκειται για κάποιο ρομπότ, φυσικά είναι θετικό γιατί καταλαβαίνεις επίσης την κατηγορία, αλλά και πάλι, δεν είναι τόσο έξυπνος. (0/5)
Δεν θα έλεγα ότι έχω συναντήσει ίδιο τίτλο στο wattpad, προφανώς δεν κάνει τη μεγάλη αλλαγή όπως είπαμε παραπάνω αλλά ταυτόχρονα δεν είναι κλισέ/ αντιγραφή. (3/3)
Τέλος, συνδέεται απόλυτα με αυτό που θα δεις, είναι μάλιστα έκφραση που αναφέρεται μέσα στο βιβλίο. (2/2)
Τίτλος: 5/10
Εξώφυλλο:
Ε
ίναι απλά μια εικόνα- δεν θα μπορούσα να πω ότι έχει δική σου πινελιά (0/4), δεν έχει καν τον τίτλο και το όνομα του συγγραφέα (0/2). Πάντως, η αισθητική της εικόνας είναι μια χαρά, εντάξει, απλή. (4/4)
Εξώφυλλο: 4/10
Ορθογραφία:
Παντελής απουσία emoji και εικόνων.(3/3)
Από ορθογραφικά δεν έχω κρατήσει κανένα, πρέπει να υπήρχαν ένα-δύο αλλά σε λογικά σημεία που συμβαίνει πάντα. (10/10)
Λεξιλόγιο άψογο, δεν συνάντησα κανένα πρόβλημα. (10/10)
Το ίδιο ισχύει και με τους διαλόγους. (10/10)
Τέλος, στα σημεία στίξης παρατήρησα αρκετή έλλειψη, ιδιαίτερα εκεί όπου γινόταν διάλογος- δεν τελείωνες (με τελεία ή θαυμαστικό) την πρότασή σου, όπως εδώ:Επομένως, μιας και δεν ήταν πολλές οι ελλείψεις, έχεις (4/7)
Ορθογραφία: 37/40
(Όπως είχα πει και σε ένα προηγούμενο βιβλίο, η ορθογραφία σου ήταν από τις λίγες που δεν χρειάστηκε να επανεξετάσω- δηλαδή να διαβάσω δύο ή τρεις φορές κάθε κεφάλαιο για να αξιολογήσω. Δεν εννοώ ότι τα λάθη έβγαζαν μάτι, αλλά ότι δεν υπήρχαν πολλά. Συγχαρητήρια, συνέχισε να προσπαθείς.)
Πλοκή:
Αδιαμφισβήτητα πρωτότυπη. (10/10)
Η ανάπτυξη των γεγονότων ήταν λογική. Δεν υπήρχαν άχρηστα στοιχεία, όλα ήταν άρτια δομημένα, η "ατμόσφαιρα" μαγική και μυστήρια.(5/5)
Τέλος, από ανάπτυξη χαρακτήρων είμαι εξίσου ευχαριστημένη, δεδομένου και του πρωταγωνιστή, της μηχανής δηλαδή που δεν καταλαβαίνει και πολλά διότι δεν αισθάνεται. Πάντως είμαι ευχαριστημένη από όλα τα στοιχεία που είχες δώσει. (5/5)
Πλοκή: 20/20
Ηθικό δίδαγμα:
Η ιστορία σου σίγουρα πέτυχε το σκοπό της. Ήταν ατμοσφαιρική, ανατριχιαστική σε πολλά σημεία, υπέροχη, μοναδική στο τέλος.
Ηθικό δίδαγμα: 20/20
Σύνολο: 86%
Συγχαρητήρια! Η ιστορία είναι πραγματικά πολύ καλή, επιτυχημένη για μια τέτοια κατηγορία.
Καλή συνέχεια. Stay safe!
DISCLAIMER: Σε περίπτωση διαφωνίας, καλείστε να διαβάσετε πρώτα το βιβλίο χωρίς φανατισμό και να μου παρουσιάσετε ολοκληρωμένη κριτική με επιχειρήματα, η οποία θα αναρτηθεί ως ακόμα ένα κεφάλαιο.
YOU ARE READING
Book reviews. [CLOSED]
RandomΕίναι φανερό από τον τίτλο, αλλά σε αυτό το βιβλίο κάνω κριτικές κατόπιν αιτήματος από τον ίδιο τον συγγραφέα. Αν θέλετε να ακούσετε μια τεκμηριωμένη άποψη για το βιβλίο σας, είστε στο σωστό μέρος. Αν πάλι θέλετε να βρείτε κάτι καλό να διαβάσετε, τσ...