Καλωσορίσατε σε ένα ακόμα βιβλίο, που ανήκει στη -sapiosexual
Ως προς την περίληψη, λόγω του ότι είναι μικρού μήκους ιστορία και επειδή πιστεύω ότι ταιριάζει απόλυτα η δική της, δεν έχω γράψει κάτι.
Κριτική:
Τίτλος- Εφηβεία.
Ως προς το θέμα δημιουργικότητας, θα έλεγα ότι δεν είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένη. Αν δεν έχεις διαβάσει την περίληψη, θα μπορούσες να το σκεφτείς αμέσως ως ένα βιβλίο random, με κουτσομπολιά και challenges. Θα σου πρότεινα πάντως να εκμεταλλευτείς το ότι η ιστορία σου έχει να κάνει με κάποια πτήση και να δημιουργήσεις κάτι πιο ξεχωριστό. (0/5)
Ο τίτλος θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και κλισέ- φυσικά είναι διαφορετικός λόγω της ιστορίας, αλλά όπως είπα και από πάνω, με μια πρώτη ματιά παραπέμπει σε κάτι άλλο. (2/3)
Τέλος, έχει σχέση (μια ξεχωριστή σχέση) με αυτό που θα δεις. (2/2)
Τίτλος: 4/10
Εξώφυλλο:
Λατρεύω την αισθητική σου! (4/4)
Όλα είναι ευδιάκριτα. (2/2)
Τέλος, μου αρέσουν τα στιχάκια, μου αρέσουν οι γραμματοσειρές, όλα είναι πολύ όμορφα και κατά τη γνώμη μου έχεις δουλέψει σε αυτό. (4/4)
Εξώφυλλο: 10/10
Ορθογραφία:
Αρχικά, υπάρχει παντελής έλλειψη εικόνων και emoji. (3/3)
Από ορθογραφικά δεν υπάρχουν πολλά, απλά είναι μερικά μικρούτσικα ανά κεφάλαιο. Για παράδειγμα το καστανά (μάτια) που, λογικά από αυτόματη διόρθωση, έχει γίνει κάστανα. (9/10)
Από λεξιλόγιο είμαι γενικά ευχαριστημένη, εκτός από κάποιες πιο καθημερινές εκφράσεις που χρησιμοποιούσες, όπως το "χευ", "γκε γκε" και άλλα. Επίσης, ειδικά στα τελευταία κεφάλαια είχες μερικές αγγλικές εκφράσεις που είναι κατά τη γνώμη μου αχρείαστες. (7/10)
Από διαλόγους είμαι αρκετά ευχαριστημένη, δεν έχω να σου προσάψω κάτι (10/10), όπως και στα σημεία στίξης (7/7).
Ορθογραφία: 36/40
Πλοκή:
Η ιστορία σου είναι αναμφίβολα πρωτότυπη. Συγγνώμη αν γίνομαι λακωνική, αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται να αιτιολογήσω. (10/10)
Τα γεγονότα ήταν όλα σωστά διατυπωμένα, χωρίς να υπάρχουν νοηματικά κενά ή λάθη. (5/5)
Τέλος, ακόμα και η ανάπτυξη χαρακτήρων υπήρχε, σε βαθμό που με άφησε άκρως ευχαριστημένη. Συγχαρητήρια! (5/5)
Πλοκή: 20/20
Ηθικό δίδαγμα:
Θα επισημάνω μερικά πράγματα που μου άρεσαν και πιστεύω αξίζει να αναφερθούν. Αρχικά, λάτρεψα το γεγονός ότι οι χαρακτήρες σου ήταν διαφορετικοί στην εμφάνιση και στα προβλήματα, κάτι που δεν υπάρχει σε πολλά βιβλία στο wattpad, ειδικά στο κομμάτι της εξωτερικής εμφάνισης.
Το δεύτερο και τελευταίο είναι ότι πρώτα μας άφηνες να σχηματίσουμε δική μας άποψη για τους χαρακτήρες, και στο τέλος συνόψιζες περνώντας ακόμα καλύτερα το μήνυμα για όποιον δεν τον κατάλαβε- πάντως, αντί να διακόπτεις στη μέση της αφήγησης για να βγάλεις ένα συμπέρασμα, μου άρεσε που είχες το δικό σου στο τέλος και άφηνες τον αναγνώστη να βιώσει μόνος του την ιστορία πριν την διαβάσει. Ελπίζω να βγάζουν νόημα αυτά που λέω.
Πιστεύω δεν χρειάζεται να πω κάτι- ή ιστορία ήταν γεμάτη ηθικά διδάγματα που πιστεύω είναι αξιόλογα.
Ηθικό δίδαγμα: 20/20
Σύνολο: 90%
Συγχαρητήρια!
YOU ARE READING
Book reviews. [CLOSED]
RandomΕίναι φανερό από τον τίτλο, αλλά σε αυτό το βιβλίο κάνω κριτικές κατόπιν αιτήματος από τον ίδιο τον συγγραφέα. Αν θέλετε να ακούσετε μια τεκμηριωμένη άποψη για το βιβλίο σας, είστε στο σωστό μέρος. Αν πάλι θέλετε να βρείτε κάτι καλό να διαβάσετε, τσ...