◍Η Απαγωγή

90 8 22
                                    

Γύρισα νωρίς γιατί σήμερα έχουμε ιστορία μικρού μήκους της -BlackHole-, που φέρει το όνομα «Η Απαγωγή». Ξεκινάω χωρίς να τα πολυλογώ!

Περίληψη κριτικής: Ένα μωρό εξαφανίζεται κάτω από μυστήριες συνθήκες. Ποιος ευθύνεται για την απαγωγή και ποια τα κίνητρα;

Κριτική:

Τίτλος: Η Απαγωγή.

Ο τίτλος δεν είναι καθόλου ευφάνταστος. Θα μπορούσες να είχες σκεφτεί κάτι πιο σύνθετο, που θα τραβούσε τον αναγνώστη πιο εύκολα (0/5).

Με μια γρήγορη αναζήτηση, ο τίτλος φαίνεται να υπάρχει σε πολλές ιστορίες. (0/3)

Ευτυχώς, είναι το κύριο θέμα της ιστορίας και συνδέεται άρρηκτα με αυτή. (2/2)

Τίτλος: 2/10

Εξώφυλλο:

Το εξώφυλλο είναι, όπως αυτό του προηγούμενου κεφαλαίου, επαγγελματική δουλειά και μάλιστα της ίδιας κοπέλας

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Το εξώφυλλο είναι, όπως αυτό του προηγούμενου κεφαλαίου, επαγγελματική δουλειά και μάλιστα της ίδιας κοπέλας.

Η αισθητική και τα χρώματα βρίσκονται σε αρμονία μεταξύ τους. (4/4)

Όλα είναι ευδιάκριτα (2/2).

Τέλος, μου αρέσει η προσθήκη του άντρα και του παιδιού, πιστεύω ταυτίζεται με την ιστορία και είναι ξεχωριστό. (4/4)

Εξώφυλλο: 10/10

Ορθογραφία:

Δεν υπάρχουν emojis ούτε εικόνες.(3/3)

Υπάρχουν μερικά ορθογραφικά σε διάσπαρτα σημεία. Πχ «ηλήθεια», «βασανηστήριο», «τρισευτηχησμένη». «Καιτή», «δυστηχώς». (6/10)

Ως προς το λεξιλόγιο, μπορώ να πω ότι υπήρχαν μερικές καθημερινές λέξεις και εκφράσεις: «ηλίθια», «ήταν έτοιμη να δολοφονήσει», «ποιος ήτανε» κλπ. Επίσης, μερικά σημεία ήταν αρκετά ασαφή, καθώς δεν υπήρχε σωστή διάρθρωση των προτάσεων. (7/10)

Από διαλόγους είμαι ευχαριστημένη, δεν έχω καμία παρατήρηση. (10/10)

Τέλος, ως προς τα σημεία στίξης, διακρίνω ξεκάθαρες ελλείψεις. Έλειπαν κόμματα, αποσιωπητικά, θαυμαστικά... Θα μπορούσες να έχεις χρωματίσει καλύτερα το κείμενο με την προσθήκη τους. Ακόμα, θα ήθελα οι περίοδοι να είναι λιγάκι μικρότερες ή τουλάχιστον να χωρίζονται με κόμματα για να είναι πιο κατανοητές.(3/7)

Ορθογραφία: 29/40

Πλοκή:

Η ιστορία σου, κατά τη γνώμη μου, υστερεί σε πρωτοτυπία. Δεν είναι δύσκολο να το σκεφτείς και για αυτό ακριβώς δεν προτιμάται συχνά. Φαίνεται σαν μια πολύ κοινή ιδέα, ειδικά από τη στιγμή που δεν έχει άλλα χαρακτηριστικά, όπως (ένα τυχαίο παράδειγμα) οι υπόγειες συνωμοσίες. (0/10)

Από την ανάπτυξη των γεγονότων έχω να παρατηρήσω ότι δεν τα ένιωθα. Θα ήθελα μεγαλύτερα κεφάλαια, περιγραφές, πιο έντονες σκηνές. Όλα απλά παραθέτονται με ελάχιστα σχόλια ανάμεσά τους.

Επίσης, στο κεφάλαιο 7 που ξεκινάς να αλλάζεις αφήγηση και πρόσωπα, θα πρέπει να το χωρίσεις. Για παράδειγμα, το σύμβολο [...] είναι το πιο σύνηθες για εναλλαγή σκηνών και αφηγητών.

Γενικά, ο τρόπος γραφής αδικεί πολύ την ιστορία. Πραγματικά πολύ, κατά τη γνώμη μου. Χρειάζονται οι περιγραφές και όχι απλά παράθεση γεγονότων. (0/5)

Τέλος, ως ανάπτυξη χαρακτήρων δεν διακρίνω πάλι αρκετή. Όχι μόνο δεν μάθαμε τίποτα για το μωρό και το άτομο που έγινε στο τέλος, αλλά ούτε νιώσαμε την αγωνία και την ένταση που θα έπρεπε να νιώθει μια μητέρα όταν το παιδί της απάγεται. Πιστεύω ότι με μεγαλύτερα κεφάλαια και πολλές περιγραφές μπορείς να βελτιωθείς σημαντικά. (0/5)

Ακόμα, κάτι άσχετο από το οποίο δεν αξίζει καν να κόψω και βασικά δεν χρειάζεται να αλλάξεις, απλά το αναφέρω, είναι ότι δεν χρειάζεται να γράφεις με έντονα γράμματα. Και τα κανονικά καλά είναι. Απλά για λόγους αισθητικής και παραξενιές που έχω δει στο wattpad, έτσι, είπα να το αναφέρω. Δεν χρειάζεται καν να το αλλάξεις.

Πλοκή: 0/20

Στόχος/ Ηθικό δίδαγμα:

Όχι μόνο δεν μπορώ να νιώσω την ένταση που θα έπρεπε να υπάρχει σε ένα τέτοιο διήγημα, αλλά ούτε μπορώ να διακρίνω το οποιοδήποτε μήνυμα.

Στόχος/ Ηθικό δίδαγμα: 0/20

Σύνολο: 41%

Θεωρώ ότι με την απλή προσθήκη πολλών περιγραφών η ιστορία θα απογειωθεί. Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.

Καλή συνέχεια, θα τα πούμε στο επόμενο!!

Book reviews. [CLOSED] Where stories live. Discover now