The Moon Tattoo

130 13 0
                                    

Γουελκαμ μπακ, με το The Moon Tattoo της _imalittledevil_.

Περίληψη κριτικής:

Μία άγνωστη και ένας άγνωστος τραβούν ο ένας το βλέμμα του άλλου. Η γοητεία που προκαλούν ο ένας στον άλλον δεν φαίνεται να ξεχνιέται, και όσο περισσότερο βλέπουν ο ένας τον άλλον, τόσο περισσότερο χάνουν την ικανότητα να τρέξουν μακριά.

Κριτική:

Τίτλος: The Moon Tattoo

Είναι ιδιαίτερος τίτλος, ναι, αλλά όχι τόσο έξυπνος. Το τατουάζ αποτελεί κομμάτι της ιστορίας και έτσι δεν είναι τόσο τρελό να το βάλεις ως τίτλο. (0/5), θα ήθελα κάτι λίγο πιο δημιουργικό.

Δεν είναι πάντως κλισέ (3/3), και μπορεί να αναφέρεται στο βιβλίο, αλλά δεν έχει ιδιαίτερη σημασία στην πλοκή της ιστορίας. Πρώτα την πρόσεξε από την εμφάνιση, αυτό τον τράβηξε. Το τατουάζ το πρόσεξε καθώς την παρατηρούσε και μόνο. Επομένως, δεν μπορώ να πω ότι συνδέεται άμεσα με το βιβλίο. (1/2)

Τίτλος: 4/10

Εξώφυλλο:

Ως αισθητική, το εξώφυλλο πάλι δεν με τρελαίνει, και είναι ακριβής αυτό που λέω με το προηγούμενο και τα χρώματα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ως αισθητική, το εξώφυλλο πάλι δεν με τρελαίνει, και είναι ακριβής αυτό που λέω με το προηγούμενο και τα χρώματα. Ειδικά τα αυτοκόλλητα με χτυπάνε κάπως άσχημα. Μου αρέσουν όμως τααυρα γράμματα, και πιστεύω ότι στο συγκεκριμένο σημείο το έχεις δέσει. (2/4)

Όλα είναι ευδιάκριτα (2/2),και τέλος μου αρέσει πάλι το παιχνιδάκι με τα γράμματα. (4/4)

Εξώφυλλο: 8/10

Ορθογραφία:

Δεν έχει emojis (3/3)

Ορθογραφικά υπάρχουν διάσπαρτα, αλλά όχι τόσο έντονα σε αυτό το βιβλίο, όχι όπως στο προηγούμενο. (8/10)

Από λεξιλόγιο είμαι άκρως ευχαριστημένη. (10/10)

Στους διαλόγους θα ήθελα πάλι κάποια διαφοροποίηση με τις λέξεις, ακριβώς όπως σου είπα στο προηγούμενο. (8/10)

Σημεία στίξης.

Θα προτιμούσα να μην τα λες τόσο μηχανικά, και νομίζω ότι αυτό έχει να κάνει και ως ένα βαθμό με τη στίξη

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Θα προτιμούσα να μην τα λες τόσο μηχανικά, και νομίζω ότι αυτό έχει να κάνει και ως ένα βαθμό με τη στίξη. Το ασύνδετο σχήμα μερικές φορές είναι χρήσιμο όταν θες να δείξεις κάποια γεγονότα χωρίς να δώσεις ιδιαίτερη σημασία σε αυτά.

Θα ήθελα, επομένως, μια κάποια αλλαγή. (7/10)

Ορθογραφία: 36/40

Πλοκή:

Η πλοκή δεν είναι ιδιαίτερη. Είναι εκφραστική, αγγίζει τον αναγνώστη, αλλά όχι πρωτότυπη. Είναι σαν το όνειρο του wattpad, σε καμία περίπτωση όσο κλισέ όσο τα bad boys αλλά και πάλι το όνειρο του έρωτα που μερικές φορές εκφράζεται από το wattpad. Δεν ξέρω, δεν μου φαίνεται κάτι τρελό. (0/10)

Ως προς την ανάπτυξη γεγονότων, πιστεύω ότι πρέπει να βελτιώσεις λίγο τον τρόπο που αφηγείσαι. Το σκηνικό αλλάζει τόσο γρήγορα και είναι κάπως χαοτικό όλο αυτό. Μπορεί να φταίει και η στίξη όπως είπα από πάνω αλλά πρέπει να το αλλάξεις και με αυτόν τον τρόπο. (2/5), κυρίως επειδή όλα είχαν μια χρονική αλληλουχία και δεν υπήρχαν κενά.

Οι χαρακτήρες δεν φάνηκαν ιδιαίτερα. Μπορείς να διακρίνεις λίγα στοιχεία τους, και είναι κακό για τους πρωταγωνιστές αυτό.

Από μια άλλη άποψη μπορείς να το κάνεις για να τους φανταστεί ο αναγνώστης, αλλά και πάλι ήθελα κάτι παραπάνω. (2/5)

Πλοκή: 4/20

Ηθικό δίδαγμα:

Χαλαρή ιστορία, νιώθεις τους αναγνώστες, αλλά μέχρι εκεί. Ηθικό δίδαγμα πάλι, δεν. Ίσως να μην το κατάλαβα εγώ, δεν ξέρω, αλλά δεν βρήκα κανένα ηθικό δίδαγμα.

Ηθικό δίδαγμα: 0/20

Σύνολο: 52%

DISCLAIMER: Σε περίπτωση διαφωνίας, καλείστε να διαβάσετε πρώτα το βιβλίο χωρίς φανατισμό και να μου παρουσιάσετε ολοκληρωμένη κριτική με επιχειρήματα, η οποία θα αναρτηθεί ως ακόμα ένα κεφάλαιο.

Book reviews. [CLOSED] Where stories live. Discover now