Καλησπέρα σας για ακόμη μια φορά, βρισκόμαστε στην πρώτη διαδικτυακή ιστορία στην καραντίνα μου και θα έλεγα την πιο ζεστή και ελπιδοφόρα που θα μπορούσα να βρω. Ο λόγος φυσικά για το Ραγισμένο Στολίδι της Baifi88, δημοσιευμένο με 27 κεφάλαια στην κατηγορία της φαντασίας. Βέβαια, καλό θα ήταν να αναφέρω ότι αυτή η ιστορία σε μεταφέρει σε μια μαγική εποχή, την πιο μαγική, που φέτος δεν θα ζήσουμε καταναλωτικά (μάλλον) αλλά πιθανώς πιο ουσιαστικά με τους δικούς μας. Ο λόγος, φυσικά, για τα Χριστούγεννα. Και όχι με αποστάσεις στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Περίληψη κριτικής: Στο χωριό Μπίρμπουρι κυριαρχεί η αδιαφορία για τα Χριστούγεννα, κατάσταση που δυσαρεστεί την Ζόε Πιρς. Βρίσκοντας ένα ραγισμένο στολίδι και αντικρίζοντας μια ισχνή λάμψη να βγαίνει από μέσα του, αποφασίζει να βρει απαντήσεις από τον παππού της. Εκείνος βέβαια της φανερώνει ότι τα πράγματα είναι πιο μαγικά από όσο πιστεύει, αφού ο ίδιος είναι ξωτικό, φίλος και στενός συνεργάτης του Αγίου Βασίλη. Το πρόβλημα; Ο Άγιος έχει εγκαταλείψει τα Χριστούγεννα, πληγωμένος από την αδιαφορία των ανθρώπων. Με την πίστη και την αγάπη της, η Ζόε και η αντιδραστική αδερφή της Σάρα θα προσπαθήσουν να επαναφέρουν τα Χριστούγεννα. Ένα βιβλίο για την αγάπη, την απώλεια, την επούλωση και την ελπίδα• με ένα άρωμα χιονιού και γκλίτερ.
Κριτική:
Τίτλος: Το Ραγισμένο Στολίδι
Θεωρώ ότι ο τίτλος, ενώ δεν είναι το κάτι πολύ εντυπωσιακό από την πρώτη ματιά, είναι αρκετά έξυπνος. Εξάπτει αρκετά τη φαντασία σε σχέση με το τι μπορεί να είναι αυτό το στολίδι και τι το ιδιαίτερο να έχει. Για την κατηγορία της φαντασίας, τον θεωρώ αρκετά καλό (5/5).
Δεν τον θεωρώ καθόλου συνηθισμένο, έχεις δώσει μια δική σου φωνή μέσα σε αυτό (3/3).
Τέλος, το στολίδι αποτελεί την αρχή της ιστορίας, εκεί από όπου όλα ξεκινούν, οπότε ήτα βασικό να το συμπεριλάβεις και κατά τη γνώμη μου σωστό (2/2).
Τίτλος:10/10.Εξώφυλλο:
YOU ARE READING
Book reviews. [CLOSED]
RandomΕίναι φανερό από τον τίτλο, αλλά σε αυτό το βιβλίο κάνω κριτικές κατόπιν αιτήματος από τον ίδιο τον συγγραφέα. Αν θέλετε να ακούσετε μια τεκμηριωμένη άποψη για το βιβλίο σας, είστε στο σωστό μέρος. Αν πάλι θέλετε να βρείτε κάτι καλό να διαβάσετε, τσ...