❅Το Τελευταίο Βλέμμα

62 5 6
                                    

Καλησπέρα, καλησπέρα! Επέστρεψα με το δεύτερο βιβλίο της τρίτης φάσης, το Τελευταίο Βλέμμα της medicina- Η ιστορία είναι ολοκληρωμένη με 27 κεφάλαια, ενώ ανήκει στην κατηγορία του μυστηρίου.

Περίληψη κριτικής: Η Olivia πληγώνεται με τη συνεχή μυστικοπάθεια του αγοριού της Peter. Με την εμφάνιση δύο δολοφονημένων κοριτσιών στο πανεπιστήμιό της και την αποκάλυψη νέων στοιχείων, ο πόνος της γίνεται βαθιά ανησυχία. Τι κρύβει ο Peter; Ποιους φοβάται, γιατί αφήνει τα παράθυρα ανοιχτά; Η Olivia θα χώσει βαθιά τη μυτούλα της προκειμένου να ανακαλύψει...

(ήταν το καλύτερο που μπορούσα για να μην κάνω σπόιλερ!)

Κριτική:

Τίτλος: Το Τελευταίο Βλέμμα.

Ο τίτλος μου φαίνεται αρκετά έξυπνος για την κατηγορία σου. Εξάπτει αρκετά τη φαντασία, σε προσκαλεί να αρχίσεις τις θεωρίες (5/5).

Δεν θεωρώ ότι είναι συχνός (3/3).

Παρόλα αυτά, για είμαι ειλικρινής, μετά από ενδελεχή προσπάθεια ανάλυσης, δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοεί ο ποιητής (0/2).
Τίτλος:8/10

Εξώφυλλο:

Η εικόνα ενώ ταιριάζει, είναι κάπως θολή, με κακή ανάλυση (μιλώντας για την εικονιζόμενη κοπέλα)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Η εικόνα ενώ ταιριάζει, είναι κάπως θολή, με κακή ανάλυση (μιλώντας για την εικονιζόμενη κοπέλα). Μου αρέσει η ασπρόμαυρη αισθητική, αλλά θα προτιμούσα μεγαλύτερη ευκρίνεια (2/4).

Όλα είναι ευδιάκριτα, αλλά για το όνομα του συγγραφέα χρειαζόμαστε μικροσκόπιο, οπότε θα ήθελα να είναι λίγο μεγαλύτερο (1/2).

Τέλος, δυστυχώς δεν βλέπω ιδιαίτερη σχέση με την ιστορία εκτός από το ότι η κοπέλα είναι ξανθιά. Ως εξώφυλλο δεν σε θέλγει τόσο όσο θα έπρεπε (0/4).

Εξώφυλλο: 3/10

Ορθογραφία:

Δεν υπάρχουν emoji ούτε εικόνες (3/3).

Από ορθογραφικά υπήρχαν μερικά διάσπαρτα (ανύμπορο, είμασταν, ήταν πάντοτε παρόν - αντί για παρών- κ.α.) καθώς και πολλές φορές τόνοι στα άρθρα. Το πιο συχνό λάθος ήταν η μη ύπαρξη τόνων στα πού, πώς κλπ. Πριν παραθέσω τα στιγμιότυπα, θεωρώ ότι η βαθμολογία σου είναι λογική στο (6/10).

Book reviews. [CLOSED] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz