ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

482 42 37
                                    

Καλωσορίσατε στις κριτικές βιβλίων, ένα project που ξεκίνησα για να σας βοηθήσω. Ο σκοπός μου είναι να είμαι όσο περισσότερο αντικειμενική γίνεται, καθώς και να επισημαίνω τα λάθη σας αντί να τα αγνοώ, ακόμα και αν θεωρούμαι αυστηρή.

Τα κριτήρια χωρίς να τα πολυλογώ είναι τα εξής:

·Τίτλος /10.

↣ Φυσικά ο τίτλος πρέπει να είναι σχετικός με το βιβλίο. Οι δημιουργικοί τίτλοι πάντα τραβούν τον αναγνώστη, και ξέρω από πρώτο χέρι πως δεν είναι τόσο εύκολο να βρεις έναν, αλλά αν βρήκες, τότε κέρδισες ήδη τη μισή βαθμολογία. (/5)

Δημιουργικοί τίτλοι μπορεί να θεωρηθούν τα λογοπαίγνια καθώς και κάποια μεταφορά που έχετε χτίσει μέσα στο βιβλίο σας. Για παράδειγμα, το Χελώνες στο Άπειρο του Τζον Γκριν είναι αδιαμφισβήτητα ένας τίτλος που ξεχωρίζει.

↣ Κλισέ; (/3)
↣ Πόσο σε προϊδεάζει/έχει σχέση με την ιστορία (/2)

· Εξώφυλλο. (/10)

Το εξώφυλλο είναι ίσως το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος στην ιστορία σας, ειδικά τώρα που έχει δημιουργηθεί η αρχική σελίδα του wattpad. Το εξώφυλλο παίζει σημαντικό ρόλο για το πόσο προσελκύει τον αναγνώστη, επομένως πρέπει να είναι προσεγμένο.

↣ωραία αισθητική (/4)
↣φαίνονται καλά όσα γράφει; (/2)
↣δική σας πινελιά, έστω και μικρή. (/4).

· Ορθογραφία. (/40)

↣Ύπαρξη emoji και εικόνων αντί για περιγραφές (/3)- εξαιρούνται ιστορίες από συγγραφείς που έχουν σχεδιάσει μόνοι τους τις εικόνες που βάζουν ώστε να δώσουν μια εικόνα στον αναγνώστη (κάτι που συναντάται και σε έντυπα βιβλία) χωρίς όμως αυτά να παίρνουν το μέρος της περιγραφής.

↣Ορθογραφικά, τόνοι (/10)

↣Λεξιλόγιο (/10)

↣Διάλογοι, σημεία στίξης των διαλόγων, σχόλια περιγραφικά (/10)

↣Σημεία στίξης (/7)

· Πλοκή (/20)

↣Πρωτοτυπία (/10)

↣Λογική ανάπτυξη γεγονότων και λεπτομερειών (/5)

↣Ανάπτυξη χαρακτήρων (/5)

· Στόχος/ Ηθικό Δίδαγμα (/20)

Ένα βιβλίο πρέπει να έχει κάποιο στόχο, δηλαδή να προσφέρει κάτι στον αναγνώστη. Εκτός από τα ηθικά διδάγματα που συνήθως προτιμώνται, ανάλογα με την κατηγορία μπορούν και άλλα στοιχεία να σας βοηθήσουν να δώσετε κάτι στον αναγνώστη. Για παράδειγμα, στην κατηγορία του χιούμορ το γέλιο, στην κατηγορία της φαντασίας το ταξίδι σε άλλους κόσμους κοκ.

❃ Η συνολική βαθμολογία σας θα παρουσιάζεται στα εκατό. Οι ιστορίες που παίρνουν βαθμολογία ανώτερη ή ίση των ογδόντα θα αποκτούν έναν αστερίσκο δίπλα από τον τίτλο του κεφαλαίου με τη βαθμολογία τους, έτσι ώστε όποιος θέλει να διαβάσει κάποιο βιβλίο από αυτά που θα κρίνω να βρίσκει πιο εύκολα αυτές που (κατά τη γνώμη μου) αξίζουν.

❃ Τα κριτήρια είναι αυτά που παρουσιάζονται. Όποιος δεν συμφωνεί μπορεί να μου προτείνει αλλαγές, αλλά εγώ δεν είμαι υποχρεωμένη να τις δεχτώ. Όπως θα αναφερθεί και στις προϋποθέσεις, από τη στιγμή που συμπληρώνετε τη φόρμα, δέχεστε τον τρόπο κατά τον οποίο σας βαθμολογώ.

❃ Ανά φάση του βιβλίου τα emoji αυτών που ξεχώρισαν θα αλλάζουν. Συγκεκριμένα, αυτή τη στιγμή έχει ολοκληρωθεί η πρώτη φάση, στην οποία έμπαιναν αστεράκια. Στη δεύτερη φάση μπήκαν καρδούλες. Στην τρίτη θα βάλω λουλουδάκια (τι άλλο θα μείνει στο τέλος;). Στο τέλος της κάθε φάσης, η ιστορία με την υψηλότερη βαθμολογία θα παίρνει ένα διαφορετικό λουλούδι ώστε να ξεχωρίσει ακόμα περισσότερο, ενώ όλες οι ιστορίες με emoji θα μπαίνουν σε ξεχωριστή λίστα στο προφίλ μου.

Book reviews. [CLOSED] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant