❅Η Βασιλεία του Μονόφθαλμου⛄

51 6 2
                                    

Καλημέρες, καλησπέρες και όλα τα καλά. Κυρίως καλά βιβλία!

Είμαι σήμερα εδώ με την Βασιλεία του Μονόφθαλμου, ένα διήγημα του ενός κεφαλαίου του xristos_sotsirx δυστοπικού χαρακτήρα, στην κατηγορία μυστηρίου/μεταφυσικού.

Περίληψη κριτικής: Η ιστορία διαδραματίζεται σε έναν διαφορετικό κόσμο, ή μάλλον σε πολλούς. Παρακολουθούμε το πώς λύνονται τα μυστήρια με τη χρήση ενός διαφορετικού ματιού, και ενός σίγουρα ριψοκίνδυνου ντετέκτιβ...

Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα για το μέγεθος!

Κριτική:

Τίτλος: Η Βασιλεία του Μονόφθαλμου.

Από μακριά είναι σίγουρα ένας τίτλος που σε τραβάει, ειδικά σε σχέση με την κατηγορία στην οποία ανήκει η ιστορία (5/5). Επίσης, είναι αρκετά πρωτότυπος (3/3). Εντούτοις, δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς πώς συνδέεται σε όλη του την έκταση με την ιστορία (0/2).
Τίτλος: 8/10

Εξώφυλλο:

Η αισθητική του εξωφύλλου αν και αρμονική ως προς το χρώμα και ενδεχομένως ταιριαστή για την κατηγορία σου, είναι αρκετά δυσδιάκριτη

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Η αισθητική του εξωφύλλου αν και αρμονική ως προς το χρώμα και ενδεχομένως ταιριαστή για την κατηγορία σου, είναι αρκετά δυσδιάκριτη. Η συγκεκριμένη εικόνα είναι εντελώς σκέτη και όχι ακριβώς ευκρινής (2/4), (0/2). Από την άλλη, δεν υπάρχει καμία ιδιαίτερη πινελιά που να δηλώνει το ξεχωριστό της ιστορίας (0/4).
Εξώφυλλο: 2/10.

Ορθογραφία:

Δεν θα ήθελα να επεκταθώ, αφενός από το μέγεθος της ιστορίας, αφετέρου επειδή δεν παρατήρησα κανένα μα κανένα λάθος. Δεν θεωρώ σκόπιμο να καθίσω να γράψω ξεχωριστά, σε αυτή τη φάση, κάτι που όπως δήλωσα ήδη, είναι άψογο.
Ορθογραφία: 40/40

Πλοκή:

Η πλοκή είναι αρκετά εντυπωσιακή και πρωτότυπη! Ειλικρινά είναι κάτι που εξιτάρει τη σκέψη ως προς τις πιθανότητες κάτι τέτοιου. Ταυτόχρονα το έγκλημα μπορεί να είναι κάτι απλό, αλλά όλη η περιγραφή του ματιού και των πολλών δυνατοτήτων είναι φανταστική! (10/10)

Τα γεγονότα αναπτύσσονται ακριβώς όπως θα έπρεπε, με αναφορές στην παράλληλη πραγματικότητα αλλά και στον κόσμο του ντετέκτιβ. Είναι μια αρκετά ομαλή εναλλαγή από τον έναν κόσμο στον άλλο που με κάνει να αισθάνομαι ότι το ζω (5/5).

Ανάπτυξη χαρακτήρων. Υπάρχουν λίγοι χαρακτήρες και με βάση το μέγεθος και την κατηγορία της ιστορίας δεν θα δώσω τόσο σημασία στους δευτερεύοντες. Πάντως, ο επιθεωρητής μας παίρνει ένα μάθημα σχετικά με την αξία όσων συμβαίνουν και ο αναγνώστης νιώθει λες και ζει στο black mirror (5/5).
Πλοκή: 20/20

Στόχος/Ηθικό δίδαγμα:

Είναι μια απόλυτα ατμοσφαιρική ιστορία και προσωπικά ένιωσα σαν να φοράω σπασμένα γυαλιά, όπου η κάθε μικρή επιφάνεια βλέπει κάτι διαφορετικό. Η εναλλαγή και ταυτόχρονα η παραμονή σε κάθε πραγματικότητα είναι κάτι σουρεαλιστικό και πολύ όμορφο σε τούτο το βιβλίο. Προσπαθώντας να καταλάβει τι συμβαίνει ο αναγνώστης μπλέκει σε ένα περίεργο κουβάρι με δυστοπικές πραγματικότητες, ένα μυστήριο και μια ολόκληρη τεχνική του ματιού. Ταυτόχρονα, όλα όσα συμβαίνουν αγγίζουν, ειδικά το τέλος• και οι κυνικοί ντετέκτιβ είναι το φόρτε της εποχής μας. Γενικά είναι ένα υπέροχο, ατμοσφαιρικό και πολυ ιδιαίτερο ανάγνωσμα που, το λέω, αξίζει περισσότερη προσοχή. Συγχαρητήρια!
Στόχος/ Ηθικό Δίδαγμα: 20/20

Σύνολο: 90/100

Συναρπαστικό, αλλά το αδικεί αρκετά το εξώφυλλο. Ποτέ δεν συμφωνούσα απόλυτα με την προτροπή "μην κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση ισχύει. Είναι ένα συναρπαστικό ανάγνωσμα με δυστοπικό χαρακτήρα, όπως έχουμε δει και στα Ανόητη Μεταλλική Μηχανή, 998 Ψυχικοί Πόλεμοι του ίδιου συγγραφέα. Συγχαρητήρια!

Μέχρι το επόμενο, τσάι (ζεστό ή κρύο), μάσκες και καλά βιβλία!

Book reviews. [CLOSED] Where stories live. Discover now