◍Περπατώντας στη λάθος πλευρά του δρόμου💗

113 14 7
                                    

Χευ! Σήμερα επέστρεψα με το βιβλίο της -spaceholic «Περπατώντας στη λάθος πλευρά του δρόμου». Ανήκει στην κατηγορία της επιστημονικής φαντασίας και μέχρι στιγμής έχει δημοσιευμένα 6 κεφάλαια, τα οποία θα βαθμολογήσω σήμερα.

Προσοχή! Σήμερα δεν θα βγάλω δική μου περίληψη, διότι είμαι άκρως ικανοποιημένη από αυτή της συγγραφέως και θεωρώ ότι σας δίνει τη σωστή ματιά, εστιάζοντας στην ιστορία ακριβώς όπως πρέπει για κάποιον που δεν είναι σίγουρος αν είναι του αναγνωστικού στυλ του.

Κριτική:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Κριτική:

Τίτλος: Περπατώντας στη λάθος πλευρά του δρόμου.

Μου αρέσει ο μεταφορικός τίτλος. Ενώ θα μπορούσες να έχεις βάλει κάτι πολύ πιο απλό και κοινότυπο, δεν το έκανες. Δεν μπορώ να κρύψω τη χαρά μου για αυτό το γεγονός. (5/5)

Δεν τον έχω δει σε κάποια άλλη ιστορία. (3/3)

Τέλος, θεωρώ ότι συνδέεται με την ιστορία σου, αφού η πρωταγωνίστρια διαφέρει από αυτούς που παρουσιάζεις ως άβουλη μάζα. (2/2)

Τίτλος: 10/10

Εξώφυλλο:

Το εξώφυλλο είναι επαγγελματική δουλειά και μπορώ να πω ότι φαίνεται

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Το εξώφυλλο είναι επαγγελματική δουλειά και μπορώ να πω ότι φαίνεται.

Τα χρώματα είναι αρμονικά μεταξύ τους και έχουν δέσει πολύ καλά με τον άνθρωπο της φωτογραφίας. (4/4)

Όλα είναι ευδιάκριτα. (2/2)
(Γκχμτοwattpadχαλαειτηναναλυσηγκχμ)

Τέλος, θεωρώ ότι έχει σχέση με το κομμάτι της ιστορίας. Επίσης μου αρέσουν εκείνα τα ορθογώνια με τις σκιές που έχει επιλέξει η γραφίστας. (4/4)

Εξώφυλλο: 10/10

Ορθογραφία:

Δεν υπάρχουν emoji ούτε εικόνες. (3/3)

Από ορθογραφικά και τόνους δεν διέκρινα τίποτα σχεδόν, μόνο τα κλασσικά μικρά ασήμαντα που υπάρχουν σε κάθε βιβλίο. (10/10)

Από άποψη λεξιλογίου είμαι επίσης ευχαριστημένη και δεν έχω να πω απολύτως τίποτα. (10/10)

Στους διαλόγους ισχύει ακριβώς το ίδιο. (10/10)

Τέλος, για τα σημεία στίξης θα ήθελα λίγη ποικιλομορφία, αν και να σου πω την αλήθεια δεν μου έλειψαν και πολύ. (6/7)

Ορθογραφία: 39/40

Πλοκή:

Κοίταξε, από άποψη πρωτοτυπίας, ε... Ενώ έχει πολλά στοιχεία που την εμπλουτίζουν, προς το παρόν δεν βλέπω κάποια τρομερή ιδέα. Τη φάση με τους πολέμους, τις τηλεοράσεις και το μονοπώλιο στις ειδήσεις, εχμ, ναι. Παρόλα αυτά, θεωρώ αρκετά καλές ορισμένες προσθήκες, όπως την αδερφικη σχέση και αυτή με τη μητέρα της, καθώς και το μπλογκ. (3/10)

Τα γεγονότα κυλούν ομαλά και η αφήγηση είναι πραγματικά μαγική. (5/5)

Τέλος, διακρίνω και πολλά από ανάπτυξη χαρακτήρων. (5/5)

Πλοκή:13/20

Στόχος/ Ηθικό δίδαγμα:

Μου αρέσει ο λόγος σου, που τον κρίνω εικονοπλαστικό και μαγικό. Θεωρώ ότι έχεις δώσει αρκετές πληροφορίες για το σύμπαν και τον τότε κόσμο, ειδικά για τον μικρό αριθμό κεφαλαίων.

Ως προς το ηθικό δίδαγμα, ενώ δεν συμφωνώ με ορισμένες απόψεις που εκφράζονται αλληγορικά, δεν θα ήταν δίκαιο να κόψω από τη στιγμή που τις θέτεις πολιτισμένα. Θεωρώ ότι μας αφήνεις να έχουμε την άποψή μας, και αυτό είναι σημαντικό.

Στόχος/ Ηθικό δίδαγμα: 20/20

Σύνολο: 92%

Συνοπτικά, θεωρώ την ιστορία σου άξια να διαβαστεί και αρκετά ενδιαφέρουσα. Κέρδισε την καρδούλα, όπως και η προηγούμενη στην πρώτη φάση είχε κερδίσει το αστεράκι. Συγχαρητήρια!

Book reviews. [CLOSED] Where stories live. Discover now