❅Ένας Ψίθυρος

62 9 7
                                    

Καλησπέρα, καλησπέρα! Αρχικά, θέλω να πω ότι η φόρμα είναι ανοιχτή και ότι θα μείνει ανοιχτή, εκτός αν εμφανιστεί κάποια μεγάλη ιστορία που απαιτεί προγραμματισμό και περισσότερο χρόνο. Τώρα, προχωράμε στο κομμάτι μας!

Σήμερα έχω ένα one-shot της No_More_Silence με το όνομα "Ένας Ψίθυρος". Λόγω του μεγέθους θα αναφερθώ ελάχιστα στο περιεχόμενο, εφόσον δεν μπορώ να γράψω περίληψη. Η ιστορία έχει να κάνει με το Πολυτεχνείο, έναν έρωτα μεταξύ δύο αγοριών που έληξε άδοξα και τις αναμνήσεις του ενός.

Περίληψη:

Τίτλος: Ένας Ψίθυρος

Νομίζω ότι ο τίτλος δεν είναι κάτι πολύ πολύ ιδιαίτερο. Θα μπορούσες να προσπαθήσεις να τον κάνεις λίγο πιο θελκτικό (0/5).
Βέβαια, δεν είναι ούτε κάτι συνηθισμένο, οπότε (3/3).
Πάντως, συνδέεται αρκετά με την ιστορία και μάλιστα στο συγκεκριμένο σημείο παρουσιάζει ενδιαφέρον (2/2).
Τίτλος: 5/10

Εξώφυλλο:

Η αισθητική παρουσιάζει μια αρμονία χρωματικά, η οποία είναι αρκετή για μια πρώτη εικόνα (4/4)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Η αισθητική παρουσιάζει μια αρμονία χρωματικά, η οποία είναι αρκετή για μια πρώτη εικόνα (4/4).
Δυστυχώς, δεν θα έλεγα ότι υπάρχει μεγάλη ευκρίνεια στην εικόνα από πίσω, τουλάχιστον από μια πρώτη ματιά. Θα προτιμούσα κάτι πιο χτυπητό στο μάτι (1/2).
Από δική σου πινελιά και πάλι δεν μπορώ να διακρίνω τόσα πολλά. Ναι μεν βρίσκεται πίσω το ακορντεόν κλπ, αλλά θα προτιμούσα κάτι περισσότερο (2/4).
Εξώφυλλο: 7/10

Ορθογραφία:

Δεν θέλω να επεκταθώ πολύ, δεν βρήκα καμία παρατήρηση να πω, ίσως και λόγω του μεγέθους της ιστορίας σου.
Δεν υπάρχουν emoji (3/3), από ορθογραφικά είσαι άριστη (10/10),το λεξιλόγιο είναι επαρκές για να μην υπάρχουν επαναλήψεις και να μην βγαίνουμε από την αφήγηση (10/10), διάλογοι δεν υπάρχουν οπότε δεν υπάρχει λόγος να πω κάτι (10/10), και τα σημεία στίξης είναι επίσης μια χαρά για ένα τέτοιο κείμενο (7/7).
Ορθογραφία: 40/40

Πλοκή:

Από το κομμάτι της πρωτοτυπίας, ενώ το πολυτεχνείο είναι μια καλή ιδέα, δεν πιστεύω ότι το έχεις αξιοποιήσει αρκετά. Ουσιαστικά είναι ένα θύμα που βιώνει την απώλεια, αλλά το ρομάντζο και όλα αυτά δεν μου παρουσιάζουν κάτι ιδιαίτερο. Θα προτιμούσα λίγο πιο πρωτότυπα στοιχεία (5/10).

Τα γεγονότα ρέουν ομαλά, τουλάχιστον ώστε να υπάρχει ένας λογικός ειρμός σκέψης (5/5).

Τέλος, και η ανάπτυξη χαρακτήρων θεωρώ ότι υπάρχει σε ικανοποιητικό βαθμό, κυρίως ανάλογα με το μέγεθος της ιστορίας (5/5).
Πλοκή: 15/20

Στόχος/ Ηθικό Δίδαγμα:

Για κάποιο λόγο, η ιστορία σου δεν μου προξένησε κανένα ιδιαίτερο συναίσθημα. Νομίζω έπρεπε να δώσεις μεγαλύτερη ένταση σε ορισμένα σημεία, ίσως προσθέτοντας περισσότερες σκηνές. Το ρομάντζο δεν μου φάνηκε και πολύ πρωτότυπο• ναι, ήθελες να δώσεις την υποστήριξη σου σε αυτήν την κοινότητα, ναι, ήθελες να δείξεις κάτι διαφορετικό, αλλά δεν ένιωσα κάτι ιδιαίτερο. Νομίζω ότι υστερεί σε ατμοσφαιρικότητα, αν και κατά τα άλλα δεν είναι και κακή. Πάντως, θα προτιμούσα μεγαλύτερη ένταση, περισσότερο συναίσθημα.
Στόχος/ Ηθικό δίδαγμα: 0/20

Σύνολο: 67/100

Πιστεύω ότι η ιστορία μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά. Μην φοβάσαι με τεντώσεις το μέγεθος, ούτε να αλλάξεις ίσως κάποια πράγματα. Πάντως, σίγουρα παρουσίασε ενδιαφέρον και δεν είναι κάτι που συναντάμε στο wattpad συχνά.

Book reviews. [CLOSED] Where stories live. Discover now