Scissors

143 9 1
                                    

Καλησπέρα σας, και καλωσορίσατε σε μια ακόμα κριτική, με το βιβλίο της _imalittledevil_, το Scissors. Όποιος θέλει να βρει την κριτική, είναι διαθέσιμη στο βιβλίο της.

Περίληψη κριτικής:

Η Έμμα, μια κοπέλα κλειστή και μπερδεμένη, βρίσκεται αντιμέτωπη με μια γνωριμία που θα αλλάξει πολλά για εκείνη.

Κριτική:

Τίτλος: Scissors.

Μου αρέσει η παρομοίωση που έχεις χτίσει μέσα στο βιβλίο σου σε σχέση με τον τίτλο. Ναι, τον θεωρώ έξυπνο, διότι οι περισσότεροι απλά θα έγραφαν τις ιδέες και την ιστορία γενικότερα, χωρίς να ασχοληθούν τόσο να χτίσουν μια παρομοίωση. Είναι ένας τίτλος που σε βάζει σε υποψίες, για μένα είναι κάπως περίεργος και με τον τρόπο του δημιουργικός. (5/5)

Επίσης, όπως είπα, είναι δημιουργικός, οπότε λιιιγο δύσκολο να είναι και κλισέ. (3/3)

Έχει άμεση σχέση με την ιστορία, αφού εμφανίζεται στην αρχή και στο τέλος, φαίνεται πώς έχεις κάνει τη σύνδεση και γενικά δεν μπερδεύει ως προς το τι σημαίνει, αφού γίνεται κατανοητός μέσα από την ιστορία. (2/2)

Τίτλος: 10/10 (!!!)

Εξώφυλλο:

Η αισθητική του εξωφύλλου σου μου αρέσει αρκετά, αν και γενικά δεν μου αρέσει τα γράμματα να κάνουν τόσο μεγάλη αντίθεση

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Η αισθητική του εξωφύλλου σου μου αρέσει αρκετά, αν και γενικά δεν μου αρέσει τα γράμματα να κάνουν τόσο μεγάλη αντίθεση. Καταλαβαίνω ότι επιδιώκεις να τα κάνεις ορατά, αλλά συνήθως μου αρέσει να βλέπω ένα theme χρωμάτων- αν το εξώφυλλο είναι ανοιχτόχρωμο, τότε ναι, ας χρησιμοποιούσες άλλα γράμματα, αλλά αυτή τη στιγμή είναι πολύ σκουρόχρωμο και θα προτιμούσα κάτι άλλο. Γενικά όμως, μου αρέσει η εικόνα που έχεις επιλέξει, καθώς και το μέρος στο οποίο έχεις τοποθετήσει τα γράμματα. (2/4)

Book reviews. [CLOSED] Where stories live. Discover now