Καλημέρα σας, σήμερα επιστρέφω με το βιβλίο Winged Passion της -autokatastrofh-, που ανήκει στην κατηγορία των μεταφυσικών. Μέχρι στιγμής βρίσκεται στο έκτο κεφάλαιο, αν και συνήθως τα κεφάλαια χωρίζονται σε δύο μέρη. Επομένως, έχω διαβάσει και αξιολογήσει μέχρι το κεφάλαιο 6, το οποίο είναι αυτοτελές.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν, χωρίς να τα πολυλογούμε.
Πειρληψη κριτικής: Η Melanie, το κορίτσι με τα χρυσά μάτια και το αβέβαιο παρελθόν, αποφασίζει να βάλει τέλος στη ζωή της. Για καλή της (ή και όχι) τύχη, εμφανίζεται κάποιος για να τη σώσει. Από εκείνη τη στιγμή όμως, ξεκινούν να συμβαίνουν περίεργα γεγονότα. Ένα βιβλίο στη βιβλιοθήκη που μπορεί να διαβάσει μόνο η ίδια τη βάζει σε σκέψεις, όπως και τα δύο πνεύματα που ξεκινάει να βλέπει- ο φύλακας άγγελος και ο φύλακας διάβολος. Τι συμβαίνει τελικά στην Melanie και γιατί είναι η μόνη που μπορεί να τους δει;
Κριτική:
Τίτλος: Winged Passion (Φτερωτό Πάθος).
Κοίταξε, λόγω και της κατηγορίας σου δεν μου φαίνεται τόσο ευφάνταστος. Χωρίς βέβαια να είναι πολυπαιγμένος ή κοινός, δεν πιστεύω ότι είναι τόσο έξυπνος, τουλάχιστον προς το παρόν (0/5).
Δεν είναι κλισέ, όπως ανέφερα και από πάνω (3/3). Επίσης, θεωρώ ότι συνδέεται με την ιστορία. Φαίνεται ότι θα παίξει λιγάκι η ρομαντική σκηνή και φύση, οπότε πιστεύω ότι ταιριάζει απόλυτα. (2/2)
Τίτλος: 5/10
Εξώφυλλο:
Το εξώφυλλο είναι απλά φανταστικό. Η κοπέλα που στο έχει φτιάξει έχει φτιάξει όλα μου τα εξώφυλλα και κάνει υπέροχη δουλειά. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να μπω σε λεπτομέρειες, απλά για τα τυπικά θα επαναλάβω τη γνώμη μου σε περίπτωση που το διαβάζει και η ίδια. Γενικότερα, όσα άτομα δεν έχουν την δυνατότητα να φτιάξουν εξώφυλλα (όπως εγώ άλλωστε, δεν είναι κακό να το παραδεχτούμε παιδιά) μπορούν να απευθυνθούν σε εκείνη, τη συστήνω ανεπιφύλακτα.
YOU ARE READING
Book reviews. [CLOSED]
RandomΕίναι φανερό από τον τίτλο, αλλά σε αυτό το βιβλίο κάνω κριτικές κατόπιν αιτήματος από τον ίδιο τον συγγραφέα. Αν θέλετε να ακούσετε μια τεκμηριωμένη άποψη για το βιβλίο σας, είστε στο σωστό μέρος. Αν πάλι θέλετε να βρείτε κάτι καλό να διαβάσετε, τσ...