Καλησπέρα σας! Ξέρω ότι έχω λείψει για πάρα, πάρα πολύ καιρό και έχω αμελήσει τις υποχρεώσεις μου. Όμως, μέχρι να σταθεροποιηθούν οι φετινές ώρες και το πρόγραμμά μου, δεν κατάφερα να έρθω κοντά σας νωρίτερα. Νομίζω όμως πως με ένα σωστό πρόγραμμα η φόρμα θα καταφέρει να ανοίξει ξανά, ιδιαίτερα τώρα που μας έρχεται η καραντίνα. Βέβαια εξετάζω το ενδεχόμενο το νέο κύμα κριτικών να αφορά έντυπα βιβλία, τα οποία είτε προτείνω είτε απλά αξιολογώ. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν αυτό θα άρεσε στο wattpad και αν οι προτάσεις μου θα ήταν χρήσιμες, αλλά όπως σας είπα η ιδέα είναι ακόμα ανώριμη.
Κατά κύριο λόγο, ζητώ συγγνώμη από τη σημερινή συγγραφέα, καθώς εκείνη περιμένουν περισσότερο από όλους. Δουλεύω ώστε να φτιάξω ένα σταθερό πρόγραμμα ανανεώσεων σε αυτό το βιβλίο και προσπαθώ να κάνω το καλύτερο.
Εν πάση περιπτώσει, ας ξεκινήσουμε με την κριτική. Το βιβλίο είναι το Η Αιώνια Μάχη- Το Φυλαχτό Της Φωτιάς της OneMoreWriterHere, δημοσιευμένο στην κατηγορία του μεταφυσικού με σαράντα μέρη, τα οποία θα αξιολογήσω σήμερα. Η ιστορία δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα.
Περίληψη κριτικής: η ιστορία ακολουθεί δύο άτομα, τη νεαρή Αλέξια και τον ίδιας ηλικίας Μάρκο. Οι συγκυρίες φέρνουν και τους δύο σε νέες καταστάσεις• ο Μάρκος βρίσκει τον εαυτό του σε αναμορφωτήριο και η Αλέξια σε μια ακόμα καινούρια πόλη. Κλειστές κοινωνίες, περίεργα βλέμματα και καχυποψία κυριαρχούν σε αυτά τα τόσο διαφορετικά μέρη. Ποια είναι η αλήθεια για τη φύση των δύο παιδιών, το Νησί, τα Βασίλεια και τα πλάσματα που περιτριγυρίζουν τους δύο εφήβους;
Κριτική:
Τίτλος: Η Αιώνια Μάχη- Το Φυλαχτό Της Φωτιάς.
Ο τίτλος είναι αρκετά θελκτικός για την συγκεκριμένη κατηγορία. Φαίνεται ότι στα επόμενα βιβλία θα παραμείνει το πρώτο θέμα και θα αλλάξει το δεύτερο, κάτι που συμβαίνει συχνά ακόμα και σε έντυπα βιβλία. Στο συγκεκριμένο όμως, σε κάνει να θες να μάθεις τι είναι αυτό το Φυλαχτό της Φωτιάς και ποια μάχη μπορεί να είναι, όπως λες, αιώνια (5/5).
Δεν πιστεύω ότι είναι κλισέ, μου φαίνεται πολύ καλός τίτλος όπως είπα και πριν (3/3).
Τέλος, νομίζω πως μέχρι τώρα έχεις δείξει ορισμένα στοιχεία. Όχι απαραίτητα την αιώνια μάχη, αλλά έχεις μιλήσει επαρκώς για τα φυλαχτά που φαίνονται να είναι το κύριο θέμα (2/2).
Τίτλος: 10/10
Εξώφυλλο:
VOCÊ ESTÁ LENDO
Book reviews. [CLOSED]
DiversosΕίναι φανερό από τον τίτλο, αλλά σε αυτό το βιβλίο κάνω κριτικές κατόπιν αιτήματος από τον ίδιο τον συγγραφέα. Αν θέλετε να ακούσετε μια τεκμηριωμένη άποψη για το βιβλίο σας, είστε στο σωστό μέρος. Αν πάλι θέλετε να βρείτε κάτι καλό να διαβάσετε, τσ...