Herkese merhabalar!Nasılsınız bakalım, nasıl gidiyor hayat?
Yine ve yine zorlanarak yazdığım bir bölüm oldu, şaşırmıyorum artık. :)
Yazacak bir şeyler bulamadım. Ben sizi tutmayayım, direkt okumaya geçin siz.
Yalnız geçmeden satır arası yorumlarda buluşma sözü almadan bırakmam.
Verdiniz mi sözünüzü?
Ben aldım sayıyorum.
Sol alttaki yıldıza basarak emeğimin maddi karşılığını verebilirseniz ne mutlu bana. Geçen bölümü 180 kişi okumasına rağmen sadece 15 kişi oy vermiş. Lütfen arkadaşlar, biz de burada az veya çok emek harcıyoruz. Sizden herhangi bir şey de talep etmiyorum. Umarım kırmazsınız beni.
Çok konuşmadan çıkayım ben aradan.
Buyrun o halde!
Bölüm ithafı:
Jane_2021 Bu bölüm benden sana güzellik!Bölüm şarkısı: Hasley - Gasoline
🥀
9. Bölüm: Fırtına Öncesi Sessizlik
●
"Robert cidden her şeyi anlattı mı?"
Elena şaşkınca kaşlarını kaldırarak Jason'a bakarken genç adamın koltukta yaslanmasını izledi. Sonunda gözlerini kendisi ile buluşturunca Jason dudaklarını araladı.
"Evet. Zaten bir şeyler olduğunu tahmin etmişlerdir. Hem o gece teyzen de oradaydı. Babam ona anlatmış tüm durumu. Arkadaşlarından saklamaya gerek yok. Anneni olaya dahil etmeyin ama. Ne kadar az kişi, o kadar iyi."
Elena başını belli belirsiz salladı. Peter, Jason ve Elena tabuta girdiklerinde Robert'ı aramış, durumu yüzeysel olarak bahsetmişti. Aldıkları cezadan, Elena'nın durumuna kadar. Ayrıca İrina ve Jones'a tüm durumu anlatmasını belirtmişti. Tüm bunları söylemesini Tyler Parker istemişti. Ve şimdi de arkadaşları her şeyi biliyordu. Ufak bir ayrıntı da vardı. Jason ve Elena'nın kitabı bularak gelmeleri üzerine cezaları yarıya inmişti.
Jason da birkaç saat önce Robert'ı arayarak durumları hakkında bilgi almıştı. Elena'nın annesi fazla telaşlıydı ve sürekli kızının kaçırıldığından yanaydı. Wilma ve diğerleri kadını yatıştırmaya çalışıyorlardı. Durumun orada da karışık olması Elena'nın Dünya'ya geri dönmesini hızlandırıyordu.
"Yarın öğlene doğru yola çıkıyoruz. Seninle geçide kadar geleceğim. Diğer tarafta Robert seni bekliyor olacak."
Elena gözlerini Jason'dan çekerken dudaklarından onaylayan tarzda bir mırıltı çıktı. Ancak içi birbirini yiyordu. Buradan gitse üç ay Jason'la görüşemeyecekti. Dudaklarını araladı hızla. Ancak dökülenler pek de içini yansıtmıyordu.
"Anneme ne diyeceğim peki?"
Genç adam omuz silkti. Başını koltuğun kol tarafına koyarak boylu boyunca uzandığı sırada karşı koltukta oturan Elena tüm hareketlerini dikkatlice izliyordu. Sonunda rahat bir pozisyon aldığında elini göğsündeki iyice iyileşmiş yarasına koyarak konuştu.
"Salla bir şeyler. Sen neye inanacağını daha iyi bilirsin."
Elena tekrardan onu onaylarken başka ne demesi gerektiğini bilmiyordu. Konuşmalı mıydı?
Derin bir nefes alarak başını eğdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL GECE || : VURGUN
VampireKızıl Gece kitabının devamıdır. Olayları anlamanız için ilk kitabı okumanız gerekir. ● Gözlerini kapatarak dudaklarını Jason'nın dudaklarına bastırdı. Tüm bedeni kasıldı. Elinin altındaki ve göğsünün yaslı olduğu bedenin taş kesildiğini hissetti. Sı...