Herkese merhabalar!Nasılsınız bakalım görüşmeyeli? Umarım iyisinizdir.
Nasıl geçiyor hayat?
Valla baya zorlanarak yazdım bölümü. Bitmek bilmedi bir türlü. Nasıl oldu, oturdu mu, pek emin değilim ama yazdık bir şeyler.
Başlamadan bir yıldınızı alabilir miyim?
Satır arası yorumlarda buluşmayı diliyorum. Kendinizi geri çekmeyin lütfen. Konuşun biraz.
Ben kaçıyorum. Size iyi okumalar diliyorum.
Bölüm ithafı: jsjsjsjazjajajaj Bu bölüm sana gelsin güzellik!
🥀
8.Bölüm: Ölüm ve Borç
•
Sarayın önünde büyük bir uğultu hakimdi. Herkes Dolunay gecesinin baş 'kahramanı' Daniel Williams'ın aldığı ceza için toplanmıştı. Birkaç dakika sonra konsey üyeleri gelerek konuşmayı yapacak ve Daniel'in kanunlar gereği alması gereken cezayı söyleyeceklerdi.
Büyük avluda kurt sürüsü ve Jason'ın ailesi de bulunuyordu. Elena ve Jason tabuta girdikten üç gün sonra sarayda okunan bir bildiri ile ertesi gün -yani bugün- büyük bahçede Daniel Williams'ın cezasının belirleneceği belirtiliyordu. Ve herkes doğal olarak bu büyük olayın cezasını dört gözle bekliyordu.
"Abraham Daniel'in büyük bir ceza almasına izin vermez."
Peter'ın konuşması ile babası yanındaki oğluna döndü.
"Kitabı kullanarak büyük bir gücü elde etti. Karşılığının da hafif olacağını sanmıyorum. Ama dediğin gibi de araya Abraham girerse ne karar belirler, işte orası meçhul."
Angela kaşlarını çatarak babasına bakmaktaydı.
"Her haltı o yaptı ama cezasını da biz çekiyoruz. Ağabeyim görevinden alındı salak bir tabutta yatıyor. Biz Dünya'dan sürgün edildik. Öylece elini kolunu sallayarak da buradan çıkamaz."
Susan gözlerini yumarak başını salladı iki yana.
"Sakin olalım da karar belirlenince tepkimizi koyalım. O kadar da ucuz yırtacağını sanmam. Tüm halk burada."
Tekrar konuşacakları sırada büyük bir gürültüyle çalınan çan ile ortam derin bir sessizliğe bürünürken sarayın üst katının kapısı açıldı ve konsey yetkilileri içeri girerek sandalyelere oturdular. Aralarından ilk konuşan Abraham oldu.
"Değerli halkım hepinize buraya gelişiniz için şükranlarımı sunarak başlamak istiyorum konuşmama. Öncelikle burada toplanma nedenimiz Daniel Williams'ın cezasını bildirmek olduğunu belirteyim. Dört gün önce Parker ve Brown ailesinin cezası belirlenmişti ve aynı gün içerisinde gereken yapıldı. Şuan belirtilecek ceza da aynı gün içerisinde uygulanılacak."
Abraham önündeki halkına göz gezdirerek kısa bir süre konuşmasına ara verdikten sonra devam etti.
"Verilecek ceza konsey arasında ortak alınan bir karar olduğunu belirteyim. Şimdi sevgili yoldaşım konuşmayı devralacak."
Hafif bir tebessümle yanındaki diğer kişiye döndükten sonra kapının önünde dikilen muhafıza gür bir sesle "Daniel Williams'ı avluya indirin." diye bağırdı.
Muhafız hızla başını sallayarak oradan uzaklaşırken bahçede tekrar bir uğultu yükselmişti. Kimse Daniel'in buraya getirileceğini düşünmemişti. Herkes merakla kapıdan gelecek kişiyi beklerken dış bahçeye açılan büyük kapı açlıdı ve Daniel'in bedeni göründü. Adamı iki kolundan tutan muhafızlar seri adımlarla avlunun ortasına konumlandırılmış yüksek düzlüğe götürdüler ve ellerini kollarından çekerek iki yanında dikildiler. Herkes Daniel'e odaklanmışken yukarıdan yükselen sesle tüm bakışlar tekrar oraya döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL GECE || : VURGUN
Про вампировKızıl Gece kitabının devamıdır. Olayları anlamanız için ilk kitabı okumanız gerekir. ● Gözlerini kapatarak dudaklarını Jason'nın dudaklarına bastırdı. Tüm bedeni kasıldı. Elinin altındaki ve göğsünün yaslı olduğu bedenin taş kesildiğini hissetti. Sı...