Bölüm 3: DEJAVU

933 99 57
                                    


Herkese merhabalar!

Öncelikle hepinize iyi bayramlar diliyorum.

Geçen hafta bölüm attığımda eğer yapabilirsem haftasonu bölüm atacağım dedim ve başardım. Valla bölümü yazmak eğlenceli geldi bana. Umarım siz de keyifle okursunuz.

Bölüm ithafı:
_sahinmelek
Bu bölüm benden sana gelsin.

Başlamadan önce yıldızınızı alırım ama hepinizden.

İyi okumalar dilerim.

Bölüm şarkısı:
Alexiane - A Million On My Soul

🥀

3.Bölüm: Dejavu

5 Kasım 2018

Bakışları ellerindeydi. Tırnaklarını incelerken gözleri ara sıra karşısındaki berjerde oturan adama kayıyordu ister istemez. Yutkundu sertçe. Gözleri adamı inceledi. Oturduğu koltuğa yayılmış, dirseklerini dizine yaslayarak elleriyle yüzünü kapatmıştı. Bir şeyler düşündüğü bariz belliydi.

Kaç dakikadır yatakta o şekilde durduklarını bilmiyordu. Annesi onun sesli çıkan ses tonundan dolayı odaya doğru gelip seslendiğinde üzerindeki adamı adeta fırlatarak bağırmıştı kapıya doğru.

"Şarkı söylüyordum anne. Yok bir şey."

Yanındaki yatağa boylu boyunca uzanan adamın sertçe homurdandığını duydu. O telaşla üzerindeki koca cüsseyi nasıl fırlatmıştı bilmiyordu ama eğer annesi odaya girip ikisini o halde görseydi olacakları kendisi bile düşünemiyordu. Şimdi ise adam yataktan çeviklikle kalkıp sanki kendi odasıymışçasına rahatlıkla karşıki koltuğa yerleşmişti.

Hayır yani şaşırdığı nokta da adamın bu rahat tavırları nereden geliyordu?

Kaşlarını çatarak gözlerini kıstı iyice. Ne gıcık herifti. Dakikalarca beyefendinin tek kelime etmesini bekliyordu ancak adam sanki onu tınlamazcasına rahatlıkla koltukta oturmaya devam ediyordu. Gözleri iyice kısılırken başını eğerek gözlerini genç adamın elleriyle kapattığı yüzünde dolaşıyordu. İçindeki sinir o kadar fazlaydı ki oturduğu yataktan kalkıp adamın boğazına yapışmamak için zor tutuyordu.

Neyi bekliyordu konuşmaları için?

Rezervasyon mu?

Gözlerini devirdi sertçe. Bakışları yatağının yanındaki komodine kaydı.

07.36

Gözleri tekrar karşısındaki adamı buldu sertçe. Madem onun konuşacağı yoktu.

"Evet sapık bey, bir açıklamayı hak ediyorum bence. Zahmet olacak ama birkaç kelime ederseniz bende üzerinize atlayıp boğmamak için bir neden bulmuş olurum kendime."

Oldukça kısık ama sert çıkan ses tonu odada yankılanırken karşısındaki adamın ellerini yüzünden çektiği gördü. Sonunda teşrif edebiliyordu konuşmaya. Yüzünü kendisine doğru çevirdiğine ufak bir tebessüm gördü adamda. Kaşlarını çattı hızlıca. Komik miydi şimdi söyledikleri? Dudakları aralanıp tekrar konuşacağı sırada onun sesini duydu.

"Sapık bey?"

Aralık dudaklarıyla karşısındaki adama bakarken şaşkınlığı zirve yapmıştı. Yani onca söylediği şeyde takıldı tek nokta bu muydu? Çatık kaşları havalandı önce. İrileşmiş gözleri karşısındaki adamın gözlerinde kalırken aralandı dudakları.

KIZIL GECE || : VURGUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin