Bölüm 1: PUSULA

1.4K 130 56
                                    


Herkese merhabalar!

Nasılsınız, iyi misiniz?

Sonunda ilk bölümü tamamladım ve bitirir bitirmez direkt paylaşıyorum.

Okumaya başlamadan önce yıldıza basarsanız çok mutlu olurum.

Bölüm ithafları:

1manyakkitapkurdu

azaybgngdddcvh

Bu bölüm benden size gelsin kızlar. Seviliyorsunuz.🖤

O halde buyrun okumaya.

Bölüm şarkıları:

IC3PEAK - Смерти Больше Нет

CARYS - Bad Boy

CARYS - Bad Boy

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1. Bölüm: PUSULA

18 Mayıs 2019 - Dolunay gecesi

Neydi ona bu cesareti veren?

Sadece beş ya da altı aydır tanıdığı adam için canını hiçe sayması niyeydi?

Bilmiyordu. Sadece onun gözlerinin önünde kayıp gitmesine dayanamamıştı işte.

Ve atlamıştı.

Ömründe düşünse asla yapamayacağı şeyi şuan sıkı sıkıya sarıldığı adam için yapmıştı. O an hangi düşünceler içindeydi bilmiyordu ama lanet olası kızın oku ikinci kez yaya koymasıyla bir kez bile düşünmeden bedenini siper etmişti.

"Sınırları zorluyorsun."

"Sanırım ağlamandan nefret ediyorum."

"Kimsenin ne düşündüğü umrumda değil. Beni ilgilendiren tek kişi sensin."

Aklında dönüp dolaşan Jason'ın sözleri acısını azaltamıyordu. Şuan sağ kürek kemiğine saplanan ok omzunu boydan boya kor bir aleve sokmuşçasına yakarken düştükleri uçurumdan son süratle denize savruluyorlardı. Bilinci yavaşça kaybolmaya başlarken kulaklarındaki çınlama iyice arttı. Tam o anda Jason'ın elleri belinden sırtına gitti ve sıkıca sardı. Aldığı nefes ona yetemezken gözlerinin karardığını hissediyordu. Hafif aralı gözleri aşağı kaydığında denize düşmelerine saniyeler kaldığını gördü.

Aralık dudaklarından içeriye son bir nefes çekmesiyle sertçe suya girmeleri bir oldu.

Sıkıca sardığı beden kollarından kayıp giderken bedenini suyun derinliklere çekmesine izin verdi. Titreyen göz kapakları daha fazla dayanamadan kapanırken en son gördüğü Jason'ın da kendisine doğru sürüklenmesi oldu.

KIZIL GECE || : VURGUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin