Bölüm 15: KESKİN BIÇAK

465 47 85
                                    

Herkese merhabalar!

Öncelikle hayırlı bayramlar dilerim.

Bölüm, atmak istediğim tarihten fazlasıyla geç gelsede yaklaşık iki bölümlük bir bölüm oldu.

Başlamadan küçük bir yıldızınızı alabilir miyim?

Yorumlarda bekliyorum sizi. Beni yalnız bırakmayın lütfen. Fazlasıyla şaşıracağınız bir bölüm de oldu zaten.

Bölüm şarkısı: Marilyn Manson - Half Way And One Step  Forwad

Bölüm ithafı: azaybgngdddcvh
Bu bölümü alıntıda da bahsettiğim gibi öleni kim doğru bilirse ona ithaf edecektim. Bu tatlı okuyucum bilemesede her bölümde olduğu gibi alıntıda da içinden geçenleri tek tek yazdı.

İyi ki varsın güzellik. Bu bölüm benden sana.❣

🥀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🥀

15. Bölüm: Keskin Bıçak

Elindeki telefonu ardı ardına dizine vurup dururken sinirden koyulaşmış bakışları arabanın camından yolu izliyordu. Arabadaki derin sessizliği ise telefonun dizine çarpması ile çıkan ses bozuyordu.

Şoför koltuğunda Jason vardı. Onun yanında ise Elena. Arkadaki koltukta ise Jones oturuyordu. Genç kızın gerilimini hisseden Jones konuşup konuşmamak arasında kalsada kendisini tutamayarak konuştu.

"Elena sakin ol artık. Herhangi bir şey olmayacak. O-"

Elena başını arkasına çevirmeden soğukça konuştu.

"Artık ondan bile emin değilim. Bu sefer rahat durmayacak. Bugünün son olacağının o da farkında."

Jones lafının kesilmesinden sonra duydukları ile dikleştirdiği bedenini geriye yaslarken ellerini yüzüne kapattı. Evet, Elena'ya kısmen katılıyordu. Oraya boşuna gitmediğini kendisi de tahmin ediyordu.

Yüzünü kapatan ellerini şakaklarına götürerek orayı ovarken kısık sesle konuştu.

"İrina ve Robert neredeler? Okuldan çıktılar mı?"

Soruyu cevaplayan ise arabaya bindiğinden beri tek kelime etmeyen Jason'dan çıktı. Bakışlarını kısa bir an dikiz aynasından arkasında kalan yolu kontrol ettikten sonra gür sesiyle konuştu.

KIZIL GECE || : VURGUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin