Merhabalar!Nasılsınız, iyisinizdir umarım.
Geldik yeni bir bölümle. Kafanız karışacak biraz ama bir sonraki bölümde neler döndüğünü az çok anlayacaksınız.
İlk bölüme koyulan sınır geçilmedi ama yinede geldik. Umarım üzmezsiniz beni de bu sefer geçilir o sınır.
Ben sizi tutmayayım. Siz okuyun.
Bol yorumlu bir bölüm olmasını diliyorum. Son sahne özellikle hak ediyor bence.
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumlar dilerim efendim.
Bölüm ithafı:
Gizemli_KalemmBu bölüm benden sana gelsin.
Bir sonraki bölüme ithafı da yorum yapanlardan seçeceğim. Haberiniz olsun.
Bölüm şarkıları:
My Demons - Starset
Willyecho - Monster
🥀
2.Bölüm: Gizemli Adam
5 Kasım 2018
Elindeki çatalı salatalığa batırarak oldukça yavaş adımlara ağzına götürürken boş bakışlarını tabağından ayırmıyordu. Ağzındaki salatalığı güçlükle çiğnerken önündeki bardağı eline alarak birkaç yudumda içti. Yiyişi o kadar yavaş ve umursamazdı ki masadakilerin bakışları kaçak göçek yüzüne uğruyordu. Kendisini daha fazla tutamayan Mary "Kızım iyi misin?" dedi temkinli bir ses tonuyla.
Elena saniyeler sonra kulaklarına çarpan sesle irkilerek bakışlarını karşı sandalyede oturan ve endişeli gözlerle kendisine bakan annesini fark ettiğinde yüzündeki karamsar ifadeyi silmeye çalışarak hafifçe gülümsedi.
"İyiyim anne, sadece iştahım yok biraz."
Annesi ona kısık gözlerle bakmasının üzerine gözlerini devirerek tekrar konuşacağı sırada yüzüne çarpıp masaya düşen salatalıkla şaşkınlıkla kalakaldı. Masada oluşan kıkırdama sesiyle hemen annesinin yanında mama sandalyesinde oturan küçük kardeşi Esme'nin ellerini çarparak gülmesiyle yüzündeki karamsar ifade kayboldu. Sahte bir sinirle hâlâ kendisine gülmekte olan kardeşine bakarken "Küçük cadı ablana yemek fırlatmaktan utanmıyor musun sen?" dedi ses tonunu sinirli tutmaya çalışarak.
Esme de ablasının dediklerini anlamışçasına tekrar gülerek ellerini mama sandalyesindeki tabağa defalarca vurmasıyla etrafa yayılan mamalarla annesinin oflaması ve teyzesiyle kendisinin gülmesi bir oldu. Annesi çatık kaşlarla küçük kızını sandalyeden kaldırarak çıkartırken gözlerini kardeşine dikerek "Masayı toplamadan gitmek yok Wilma." dedi kaş çatarcasına. Aynı sırada da mama bulaşmış ellerini yanaklarına koyarak sürmeye çalışan kızını engellemeye çalışıyordu. Wilma gözlerini devirerek başını sallarken aynı zamanda ağzının içinden homurdanıyordu.
Elena ortamın biraz düzelmesi üzerine zorlukla oturduğu kahvaltı masasından kalkarken teyzesinin kısık sesle kendisine seslenmesini duydu.
"Elena yarın alışverişe çıkar mıyız?"
Elena oflamamak için kendini tutarken yüzünü buruşturarak teyzesine döndü.
"Yapma teyze ya."
İsyan edercesine çıkan ses tonu mutfakta yankılanırken ayakta masadaki kahvaltılıkları toplayan teyzesi elindelki tabakları tezgaha bıraktıktan sonra kalçasını da yaslayarak yüzünü yiğenine döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL GECE || : VURGUN
VampireKızıl Gece kitabının devamıdır. Olayları anlamanız için ilk kitabı okumanız gerekir. ● Gözlerini kapatarak dudaklarını Jason'nın dudaklarına bastırdı. Tüm bedeni kasıldı. Elinin altındaki ve göğsünün yaslı olduğu bedenin taş kesildiğini hissetti. Sı...