Herkese merhabalar!
Nasılsınız görüşmeyeli? Karantinada kafayı yemeyen kaç kişi kaldı merak ediyorum.
Neyse uzun zamandır bölüm bekleyen arkadaşları bekletmeyelim ve sizleri şöyle alalım. Ama öncelikle satır arası yorumlarınızı ve oylarınızı beklediğimi söylemeden geçemeyeceğim.
İnanın çok zor yazdım bu bölümü ve hiçbir zaman istediğim oy verimine ulaşamadım. Umarım bu bölümde ulaşabilirim. Lütfenbu ufak ricamı çok görmeyin.
O zaman sizlere keyifli okumlar diliyorum!
Bölüm ithafı: kelebekmavisi001 Bu bölüm de benden sana güzellik!
13. Bölüm: Deli Cesareti
🥀
●
"Destron Hell Kasabası dün akşam işlenen üç korkunç cinayet ile çalkanıyor. Elde edilen bilgilere göre kasabanın önde gelen ailelerden biri olan Morgan villasında çifte cinayet işlendi. Aile üyeleri olan Maria ve David Morgan cesedi lüks villanın salonunda boynundan aldıkları derin yarayla can verdikleri ileri sürülüyor. Detaylar otopsiden sonra ortaya çıkacak. Ayrıca ailenin tek çocuğu olan Sandra Morgan'dan da dün geceden itibaren haber alınamadıkları ilk bulgular arasında. Diğer cesedin kasabanın lisesinde bir temizlik görevlisi tarafından bulunduğu belirtildi. Kasaba polisi bizlere detaylı bilgiler vermesede bu cinayetin Morgan ailesinden daha kötü durumda olduğu da söylentiler arasında. Cesedin okulun kütüphane görevlisine ait olduğu belirtildi. Detaylar..."
Televizyonun kumandasını alarak tek tuşla kapatırken derin bir nefes alarak sırtını koltuğa yasladı. Olanlara inanamıyordu. Kız resmen delirmiş, anne ve babasını öldürmüştü. Ne halt etmeye çalışıyordu bu kız? Polislerin durumu basit bir cinayet olarak algıladıklarını sanmıyordu. Elbette şüphelerini medyaya yansıtarak kasabadakileri dehşete düşürmek istemiyorlardı ancak durum da ortadaydı. Yapılacak otopside her şey ortaya çıkacaktı. O boyunlarındaki derin yaranın bir ısırık olduklarını anladıklarında kasabaya nasıl açıklayacaklardı durumu?
Elini saçlarına daldırarak onları dağıtırken yüzünü buruşturarak ofladı. Düşünmekten kafayı yiyecekti. Sandra'nın uslu durmayacağını kendisine tekrar saldırmak için yer aradığını biliyordu. Ne yapıp ne edip bu işe bir son vermeliydi. Jason'ı dinleyip bir köşede oturmaktansa o da olaylara dahil olarak durumu en kısa sürede sonuca ulaştırmak istiyordu. Bıkmıştı artık. O lanet Daniel'i öldürmelerine rağmen yaptıklarının hâlâ cezasını çekiyorlardı. En büyük belayı da Sandra olarak bağlamıştı başlarına.
"Elena elini yıkayıp yemeğe gel."
Oturduğu koltuktan üşenerek kalkarken dizlerine dikkat ederek giriş katta bulunan banyoya girdi. Elini yavaşça yıkarken bakışları siyah eşofmanının kapattığı dizlerine kaydı. Dün akşam okul bahçesinde yaşanan o korkunç savaş meydanından sonra Jason gelen acil telefon ile oradan ayrılmış, kendisini de Martin eve bırakmıştı. Eve geldikten sonra Jason'ı birkaç kez arasada telefon yüzüne kapanmış, ardından kısa bir mesaj gelmişti.
'Yarın seni arayacağım. Şuan müsait değilim güzelim. Kendine dikkat et.'
Evet, mesaj tamamen bundan ibaretti. O da daha fazla zorlamadan kısa bir onaylama mesajı atmıştı ve yatağa girer girmez uyumuştu yorgunluktan. Bugün hafta içi olmasına rağmen okulda bulunan ceset yüzünden bir günlüğüne okul tatil edildiğinden bugün okula gitmemiş, tüm gün yatakta pinekleyerek geçirmişti. Ve şimdi de annesinin bir kez daha bağırmasına müsade etmeden hızlıca banyodan çıkarak akşam yemeği için mutfağa geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL GECE || : VURGUN
VampirKızıl Gece kitabının devamıdır. Olayları anlamanız için ilk kitabı okumanız gerekir. ● Gözlerini kapatarak dudaklarını Jason'nın dudaklarına bastırdı. Tüm bedeni kasıldı. Elinin altındaki ve göğsünün yaslı olduğu bedenin taş kesildiğini hissetti. Sı...