* felix culpa, tristis culpa * mutlu hata, üzücü hata *
*Taeyang*
Ailemi hiç tanımadım. Annem beni doğururken ölmüş. Babam beni suçlayarak büyütmek yerine en yakın arkadaşına emanet edip annemin peşinden gitmiş. O zamandan beri Rowoon ve Youngbin hyung'la birlikte büyüdük. Rowoon ve Youngbin hyung'un babası kraliyet ordusunun kıdemli askerlerinden biriydi. Gerçekten çok güçlüydü. Anneleri ise yeryüzündeki en yetenekli şifacıydı. Ayrıca ondan daha nazik çok, çok az insan vardı. Rowoon ve ben 4 yaşımızdayken bir göreve çağırıldılar ve bir daha dönmediler. Tarafsız bölgelerden birinde vampirler ve kurt adamlar tarafından çıkan bir karışıklık olduğunu öğrenebildik sonradan. O günden sonra Youngbin hyung bizim için bir hyung'dan daha fazlasıydı artık. Henüz yedi yaşında iki kardeşine bakmaya başlamıştı. Gerçekten çok güçlü bir kişiliği olduğunu sadece buradan bile anlayabilirsiniz. Bir yurtta kalmaya başlamıştık. Scholae Minerva'ya gidene kadar orada kalmıştık. Biz Scholae Minerva'ya başlayana kadar hayatımız düzenliydi hatta sakin bile sayılabilirdi.
Youngbin hyung'un Scholae Minerva'daki dördüncü yılıydı, biz ise yeni başlamıştık. Youngbin hyung yaklaşık bir yıldır Rohan sunbae'den hoşlanıyordu. Hep bir şeyler olmuş bir türlü açılma cesaretini kendinde bulamamıştı. Dönem başında Scholae Coeus'tan* onlarla aynı bölüme bir nakil öğrenci gelmişti. Jihoon sunbae ve Rohan sunbae kuzen oldukları için sık sık karşılaşıyor ve birlikte yemek yiyorlardı. Bir süre sonra Jihoon sunbae'nin Youngbin hyung'dan hoşlanmaya başladığını fark etmiştik ama Youngbin hyung'un Rohan sunbae'ye olan hisleri bunu fark etmesine engel oluyordu. Ama Youngbin hyung'un fark ettiği bir şey vardı, Jihoon sunbae ne zaman yanlarına gelse Rohan sunbae kızarıyor ve heyecanlanıyordu, bu durum da Youngbin hyung'un duygularını açıklamasına engel oluyordu.
Dönem sonuna doğru Jihoon sunbae artık Rohan sunbae için değil Youngbin hyung için yanlarına gelmeye başlamıştı. İlgisini açıkça belli ediyor ve herkese karşı olan tavırlarının aksine Youngbin hyung'a karşı çok son derece kibar davranıyordu. Tabii bunun farkında olan sadece Rowoon ve ben değildik, Rohan sunbae de bunu fark etmiş ve birden Youngbin hyung'a karşı ilgili davranmaya başlamıştı.
En sonunda bir gün Youngbin hyung cesaretini toplayıp Rohan sunbae'ye duygularını açıkladı ve sevgili oldular. 4. sınıfın sonundan mezuniyetlerine kadar Jihoon sunbae'nin nasıl acı çektiğine şahit olduk, Rowoon, ben ve Rohan sunbae... Ama yine de Jihoon sunbae Youngbin hyung'a karşı hep nazik davrandı ve çektiği acıyı ona bir kez olsun belli etmedi.
Mezun oldukları gün üçü birlikte bir fotoğraf çektirdiler ve sonra Jihoon sunbae kepini, diplomasını ve yazdığı mektubu Youngbin hyung'a bırakarak 'gitti'. Çok geçmeden Rohan sunbae'nin Jihoon sunbae'ye zarar vermek için Youngbin hyung'la sevgili olduğunu öğrendik. Youngbin hyung bunun için bir açıklama istediğindeyse hayatında sahip olduğu her şeyi elinden alanın Jihoon sunbae olduğunu bu yüzden ondan intikam almak için sevdiği kişiyi elinden aldığını söylemişti. "Jihoon benden aldığı her şeyi iade ederek gitti, bu yüzden artık sana ihtiyacım yok." Söylediği son şey buydu. Rohan sunbae'yi bir daha görmedik ve hayatımızın geri kalanında da görmemeyi umduk. O günden sonra kimseye güvenmemiş, kimseye kalbini açmamıştı Youngbin hyung. Kimseye kolay kolay inanmamıştı bile.
Yıllar önce olanlar gözümüzün önünden geçiyordu. Zaten o zamandan beri unutmamıştık olanları, yasaklı bir konu gibi hiç bahsetmesek de geçmişte var olmuş bir takım anılar olarak kabullenmeye çalışmıştık sadece.
Bazı hatalar vardır; yıllar geçse de gram pişmanlık duymazsınız, geçmişte tatlı ekşi bir anıdır sadece, varlığı acı vermek bir yana mutlu eder. Bazı hatalar vardır; gerçeği öğrendiğiniz an başlar pişmanlığınız, bir ömür bırakmaz peşinizi, sizi en büyük zaafınızdan vurur ve her gün bu hatayı yapmamış olmayı dilersiniz. Bir insanı sevmenin hata olduğuna inanmıştık bu olaydan sonra, bizim için hazırlanmış kaderlerden habersiz. Sevmenin hata olduğuna inanmak, Rowoon ve benim için mutlu bir hataydı. Peki ya Youngbin hyung?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iustitia | rochan * hwitae
Fanfic"Fere libenter homines id quod volunt credunt." Demem o ki, insan, olmasını umduğu şeye inanır. Onların güzel anlar yaşamış olmasını umuyorum yalnızca...