Omars perspektiv:
"så vad hände!?" frågade jag när klockan hade ringt. Felix tittade sig runt omkring sedan sa han: "Jag tror att jag har blivit kär i Oscar" sa han med ett leende på läpparna.
"va?! Skämtar du med mig?!" Halvskrek jag till honom. Hans leende sjönk och nu stod han som en liten kyckling. "vad menar du?" frågade jag mjukt. "inget" sa han när han vände sig om. "Felix?" sa jag. "Jag trodde du skulle förstå, du kan lika gärna gå och kalla mig gay!" Halvskrek han till mig. "Felix jag menade inte så!" skrek jag till honom. Felix kollade på mig i några sekunder sedan så sa han: "Tack" innan han sprang iväg.
Vad hade jag gjort?! Felix var en av mina bästa vänner! Jag skiter i om han e gay, tjej, idiot whatever! Han är min bästa vän och det skiter jag i! "Felix!" skrek jag efter honom springandes. Felix brydde sig inte ens, han vände sig inte om!
Felix perspektiv:
Jag trodde att Omar var min vän! Jag trodde han skulle förstå! Jag trodde han sket i om jag var gay! Jag trodde han var min vän för den jag är!
"Felix!" skrek Oмar för 100 gången typ! Jag sket i honom! Jag kände ett par händer på mina axlar.
"Felix" sa Omar när han stoppade mig.
"jag menade inte så, fattar du de?! Du e en av mina bästa Vänner! Till och med min bästa!" sa han. "Menar du de?!" frågade jag oroligt. "Självklart gör jag de!" skrek han och kramade om mig. "Okej" sa jag.
------------------------------------------------------
Inte så mycket Oscar i detta kapitel löl! Har fortfarande inte hittat min iphone
haha! Men aja, vad tycker ni om denna novell? Kommentera! Snälla kan ni kommentera förslag? <3
3 röster 2 kommentarer = Nytt kapitel
YOU ARE READING
My drug | Foscar |
FanfictionJag tog tag i hans handled och drog honom intill mig. Han tittade in i mina ögon innan han la sina armar runt min nacke. Jag tittade på honom med ett leende innan jag la mina armar runt hans midja...