Del 24 - Otrohet mot Felix

396 27 6
                                    

Oscar:
"Vänta, va? Hur, nej?" Fick jag fram.

"Skiti det nu, jag tänker skita i allt nu, följ med" muttrade Felix fram medan han greppade tag om min handled. Han började att öka farten och jag sprang nästan efter. Han mumlade något ohörbart innan han drog i min handled hårdare, jag försökte titta vart jag var men jag kunde bara se svarta hus och några lyktstolpar som tydligen lyste. Vart vi skulle hade jag ingen aning om. Jag kände något kallt under mina blöta strumpor, det var en trappa. Felix och den underbara kvinnan gick upp för trappan. Felix tittade på mig med en sensuell blick innan han rättade på sina kläder. Han tog ett djupt andetag och öppnade en dörr, en duns av musik strömmades genom mina öron, det var en fest.

"Felix!" Skrek en igenkänd röst, Omar. Felix log ett stelt leende innan han stormade in genom dörren med min handled. Jag försökte att rycka bort den men han insåg det själv och släppte min hand. Han muttrade något ohörbart återigen innan han försvann i folkmassan.

"Laura!" Skrek Omar igen. Han kramade henne mjukt innan han hängde hennes jacka på en krok. Hon log innan hon försvann som Felix gjorde.

"Och Oscar" muttrade Omar lågt, han tittade skumt på mig innan han fortsatte "Kom in" sa han ointressant. Jag nickade svagt till svars innan jag steg in till huset, musiken dunkade in i mina öron, folk trängdes fram men jag lyckades att komma fram till köket. Där stod det massor av ölburkar och vin. Jag tog den första bästa burk innan jag hällde hela ölen in i min strupe. Jag kastade ner burken på marken med flit. Jag flinade för mig själv, dags att festa. Jag gick fram till den första snygga brud jag kunde hitta, hon var blondin med gröna ögon, stor rumpa och fylliga läppar. Jag tryckte henne mot väggen följt med ett slarvigt strul, hon besvarade mina sensuella rörelser. Hon klämde försiktigt när på mitt skrev, jag stönade till.

"Vi kanske borde skaffa ett rum" flinade hon stort. Jag nickade till svars innan jag drog henne till första rum. Jag putrade ner henne på sängen innan jag låste dörren. Hon drog ner mig på sängen innan hon tittade i mina ögon, så som Felix ögon brukade göra en gång i tiden. Jag tittade på henne oroligt, detta var inte rätt, det skulle räknas som otrohet mot Felix.

"Hänt något" viskade hon sexigt i mitt öra lågt.
Jag skakade på huvudet.

"Nej nej, inget alls" skrattade jag sexigt tillbaka, hon log för sig själv innan hon började ta av sig sina små shorts försiktigt. Jag tittade ner på henne innan jag puttade henne bort.

"Detta är inte rätt, förlåt men jag kan inte" log jag stelt till henne innan jag låste upp dörren och sprang bort ur rummet, vad i helvete gjorde jag precis?

My drug | Foscar |Where stories live. Discover now