Felix perspektiv:
Jag tittade runt i rummet, var fan var min mobil?! Jag var fortfarande trött eftersom att jag precis hade vaknat. Jag tittade upp på taket och såg en stor fläck, den som lixom ut som Oscars fluff. Hur fan kom fläcken dit? Jag började skratta som jag gjorde igår, med Oscar.
Fan vad kul vi hade! Jag ska aldrig, aldrig! Glömma den dagen!Jag skakade på huvudet och satte mig upp på sängen innan jag ställde mig upp och gick till garderoben. Jag öppnade garderobs dörren försiktig eftersom att jag var trött, jag tog tag i en blå tjocktröja med supermanmärke på (ni vet den dära tröjan Felix har?, kolla bilden ifall ni nt fattar) och ett par jeans, sedan sprang jag köket, jag var hungrig. Men nej! Jag är tjock! Jag ska inte äta! Jag öppnade kylskåpet och luktade in maten, det fick räcka! Fan vad jag skulle äta om jag inte var tjock..
Oscars perspektiv:
Det plingade till i mobilen, ett sms. Jag tog tag i mobilen och öppnade den, sms från Felix.
'Ehm, kan vi träffas idag?' Stod det på skärmen.
'Visst, 12 vid starbucks?' Skrev jag tillbaka.
'Mm🙈❤️' svarade han tillbaka, omg hjärtattack! Mitt hjärta dunkade i full fart.
Han skicka ett fkn hjärta! Om han bara var här..----------------------------------------------
OMG FÖRLÅT FÖR SÅ DÅLIGT KAPITEL OCH KORT, VILLE BARA UPPDATERA NÅGOT HAR INGEN FKN SKRIVLUST, FÖRLÅT! FÖR ATT VARA SNÄLL OCH AA, SÅ SKA JAG GÖRA ETT DIRTY KAPITEL NÄSTA GÅNG, OKOK? MEN SOM VANLIGT:
15 KOMMENTARER, 30 RÖSTER = NYTT KAPITEL💘💪🏽
YOU ARE READING
My drug | Foscar |
FanfictionJag tog tag i hans handled och drog honom intill mig. Han tittade in i mina ögon innan han la sina armar runt min nacke. Jag tittade på honom med ett leende innan jag la mina armar runt hans midja...