Oscars perspektiv:
"Hjärtproblem?!" upprepade Felix med uppspärrade ögon. Jag nickade.
"Hur menar du?!" Sa han oroligt.
"Ehm, jag har, 2.. hål i mitt hjärta" stammade jag fram. Felix bara stod där.
"2?!" upprepade han igen. Jag nickade."Vad gör du här förresten" sa jag till Felix
"Inget speciellt, du kan väl titta i nyheterna ikväll, jag tror att dom kommer snacka om de" sa han med blicken bort.
"Va?" Sa jag.
"Du kommer fatta senare" sa han och denna gången tittade han på mig, hans ögon glittrade på det sättet som bara hans ögon kunde göra."Felix? Du vet de som hände i förrigår?" Sa jag, han nickade.
"Alltså, e vi typ ihop nu?" Sa jag så fort jag kunde!
"Jag vet inte" sa han och bet sig på läppen.
"Snälla gör inte så" sa jag till honom
"Va?" Sa Felix och rynkade på ena ögonbrynet.
"Bit dig inte på läppen" sa jag.
"Varför?" Sa han och rynkade på andra ögonbrynet och tittade ner sedan.
"Du får mig att vilja kyssa dig och hålla om dig i min famn" sa jag med ett leende på läpparna.Felix tittade upp med ett leende, hans leende var som en sol som precis fått en kyss.
"Jag älskar dig" sa han.
"Jag älskar dig också" sa jag tillbaka med ett ännu större leende, jag stod där och log som en idiot.
"Ses sen, hoppas jag iallafall" sa han skrattandes, han skratt var som en, äsch! varför ska jag förklara?! han e perfekt!
"Ses" sa jag och gav honom en puss på kinden.
Han kollade rakt i mina ögon och log igen.
"Hejdå" sa han och vände på skon och öppnande dörren och gick därifrånWow vad jag älskar denna kille!
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Jag blev nöjd med detta kapitel, blev ni de? kommentera 💘
Jag fick min nya telefon på Oscars födelsedag 😂😏 (iphone 6) gahahha 😂 men aja ses i nästa kapitel 💘
10 röster 5 kommenterar = nytt kapitel 💘
YOU ARE READING
My drug | Foscar |
FanfictionJag tog tag i hans handled och drog honom intill mig. Han tittade in i mina ögon innan han la sina armar runt min nacke. Jag tittade på honom med ett leende innan jag la mina armar runt hans midja...