Oscars perspektiv:
Jag och Felix satte oss på samma plats som vi satt igår när vi kom in till starbucks.
"Så, ehm, jag undrar en sak" stammade Felix fram helt plötsligt. Jag nickade.
"Men alltså är vi typ ihop nu?" Viskade han fram. "Ja, tror jag" sa jag med ett leende, Felix log likaså.Han tittade ett par sekunder i mina ögon innan han böjde sig fram till mitt ansikte och pressade hans läppar mot mina. Innan jag visste vad tanken var puttade jag bort honom.
Felix backade bak och satte sig tillbaka på stolen innan han sa "jag trodde att när man var ihop fick man kyssas" drygt.Jag bara satt och stirrade på Felix. "Ska du bara sitta där och glo?!" Hörde man honom gapa drygt.
"Eh, nej Felix, jag fattar inte varför jag gjorde så?" Sa jag oroligt och nervöst. "Nähä då!" Sa han när han tog tag i jackan. "Ring mig när du vet!" Skrek han tyket medan han vände sig om och öppnade dörren och gick ut.Där satt alltså jag ensam och förvånad.
Vad hade jag gjort? Varför gjorde jag det?
Skäms jag för Felix? Tankarna flöt i mitt huvud runt och runt, varför Oscar, varför?!(några timmar sedan🌚)
Felix perspektiv:
Oscar hade puttat bort mig, varför?
Jag satt i badrummet med rakhyveln i famnen.
Varför var jag dryg? Jag älskar ju honom!
Fan vad jag hatade mig själv! Jag tog upp rakhyveln och drog den genom handleden.
Det sved, som faaan! Jag drog den genom handleden igen, igen och igen! Varför gjorde han så?! Varför puttade han bort mig?! Jävel!
Jag kände en tår som föll från min kind.
Varför gjorde han så?! Varför skäms han för mig? Varför älskar han mig som han nu säger?! Jag kände ett par andra tårar som föll ner till min tröja. Varför Oscar? Varför?..Oscars perspektiv:
Jag andades djupt innan jag knackade på Felix dörr. Ingen öppnade? Jag tog tag i handtaget och öppnade dörren. Felix var hemma. Han grät. Fuck mig! Fucking idiot är jag! Jag sprang till Felix, han låg på golvet gråtandes. "Felix" viskade jag fram. "Vad vill du mig?!" Skrek han gråtandes. "Förlåt, snälla" sa jag högre.
"Oscar! Du fattar inte! Du är mitt allt! Och så kommer du och puttar bort mig!" Skrek han till mig, men denna gången tittade han på mig.
"Snälla låt mig vara!" Skrek han."Alltså Felix du fattar inte, jag vet inte varför jag gjorde det. Jag var inte beredd på det. Fuck mig Felix, fuck mig!" Skrek jag med tårarna i halsen.
"Fuck mig" skrattade han fram. "Är du glad nu?" frågade jag nervöst. "Näe, men det var kul antar jag" sa han tillbaka surt med ett leende.
Jag log, jag kunde inte göra det, jag var tvungen."Jag älskar dig" log jag.
"Jag älskar dig också" log han tillbaka innan han pressade våra läppar tillsammans. Och denna gången pressade jag tillbaka. Jag tryckte in Felix i väggen försiktig och han släppte ut ett litet stön. Jag tittade på honom innan jag sa
"Men som du sa 'fuck mig' får jag göra det?" flinade jag skrattandes. "Okej" sa han nervöst.
"Va? Nej, jag menade inte det" sa jag förvånat.
"Oscar, knulla mig" sa han bestämt.
"Va?" Fick jag fram. "Du hörde Oscar, knulla mig!" Sa han bestämt igen fast denna gången lite nervöst "Är du säker på detta Felix?" Sa jag. Han nickade.
Han tog tag i min hand och drog in mig till sovrummet. "Oscar, gör ditt bästa nu" sa han med en vanlig ton innan han la sig på sängen mjukt."Oscar?" Darrade han fram. "Är du säker nu Felix? Frågade jag. Felix nickade.
"Helt säker" sa han. Jag tittade på honom, han såg ut som en liten valp som skulle avlivas.
Han var rädd. "Felix jag kan inte" viskade jag fram. "Jo Oscar, jo!" Sa han med gråten i halsen. Jag tittade på honom i några sekunder och sa "Felix, varför är du så desperat?" Han tittade upp på mig innan han sa
"För att jag vill förlora oskulden med den jag älskar, och jag kommer aldrig älska någon lika mycket som jag någonsin kommer älska dig"
Jag kunde inte låta bli att le.
"Felix, du kommer förlora oskulden när det händer, du behöver int.." sa jag innan han avbröt mig."Du fattar inte Oscar, snälla bara knulla mig"
Jag nickade. "Säg bara till när jag ska sluta"
Han nickade tillbaka.(VARNAR KÄNSLIGA TITTARE NU! SKYLL INTE PÅ MIG SEDAN! JAG VARNADE, DU KAN LÄSA IGEN NÄR DU SER DESSA BOKSTÄVER)
Jag la mig över honom och pressade mima läppar mot hans. Han tog tag i mitt hår och började "leka" med det. "Oscar, nu" sa han nervöst. Jag nickade och tog tag i hans tröja och drog av den försiktigt, hans ärr syntes. Jag såg att han blev orolig så jag tittade inte på dom. "Säker?" Frågade jag honom. Han nickade intensivt. Jag tog tag i hans byxor och knäppte upp dom, likaså då gjorde jag med mina. Jag drog av mig min tröja och andades djupt. Jag skulle alltså ta Felix oskuld.
Jag drog av hans kalsonger långsamt och mina med.
"Felix, är du helt säker nu?" Frågade jag lungt.
"Ja Oscar, ja" sa han nervöst. Jag la mig över honom, ett stön fyllde upp det tysta rummet.
Han njöt. "Oscar, knulla mig förfan" sa han desperat. Han ville ha mer. Jag gjorde redo mina fingrar och stoppade in en efter en. Han stönade. Jag började röra på dom och stön efter stön kom och fyllde rummet. "Oscar, jag vill ha dig i mig" fick han fram mellan stönen. Jag nickade och drog bort fingrarna. Han njöt.
"Oscar, snälla nu" sa han desperat igen.Jag tog ett djupt andetag och på något vis så var jag inne i honom. Han stönade försiktigt och lågt. Jag började jucka långsamt. Jag tittade på honom, det ända jag såg var hans njutande ansikte. "Snabbare Oscar" stönade han fram, jag tittade på honom och började jucka lite snabbare. Han stönade högre och på något viss stönade jag med. "Snabbare Oscar" sa han igen. Jag juckade snabbare och stön flög ur våra munnar. Det tysta rummet blev till ett högljutt stön. Vi stönade och stönade tills han kom.
(NU KAN DU TITTA IGEN OM DU INTE VILLE LÄSA DET DIRTIGA)
Jag satte mig upp igen. Felix log nöjt och satte sig brevid mig. "Tack Oscar, tack" sa han med ett leende. "Varsågod" sa jag lungt.
"Jag älskar dig" sa han med leende på munnen fortfarande. "Jag älskar dig också" sa jag och pressade mina läppar mot hans.----------------------------------------
långt kapitel? avklarat
dirty kapitel? avklarat 🙌🏽
nämen tjenare, jag lovade och här har ni det🌚
och som vanligt.
25 röster & 15 kommentaren = nytt kapitel bby.
YOU ARE READING
My drug | Foscar |
FanfictionJag tog tag i hans handled och drog honom intill mig. Han tittade in i mina ögon innan han la sina armar runt min nacke. Jag tittade på honom med ett leende innan jag la mina armar runt hans midja...