Oscar:
Felix satt vi datorn och tittade mot den med ett leende. Han lutade huvud på sne medan han log större och lyckligare."Vad tittar du på?"
Frågade jag med ett leende medan jag omfamnade mina armar runt hela hans överkropp. Han tittade på mig med ett leende.
"Skolfoton från gamla tider" svarade han med ett leende på hans underbara läppar. Jag tittade på skärmen och såg mig sitta bredvid en kille med ljus brunt hår. Killen på bilden satt där helt känslokallt med huvudet ner på hans skor. Han hade på sig en svart vanlig tröja som täckte hela hans överkropp och ett par slitna jeans. Han såg ledsen ut.
"Ser du, jag sitter bredvid dig" utbrast Felix i ett skratt. Han pekade på killen som jag precis hade granskat. Jag log stelt mot honom.
"Vi har alltid suttit bredvid varann" fortsatte han och klickade på nästa bild.
"Kolla" sa han och pekade på skärmen. Jag tittade på killen som satt bredvid mig, Felix. Återigen satt han med huvudet neråt och blicken på skorna. Men denna gången bar han en vit t-shirt och ett par mjukisbyxor.
"Vilken klass var det?" Frågade jag med ett leende för att avbryta mina tankar som flöt runt om i mitt huvud.
"4an" log han. Jag och Felix hade alltså gått i samma skola och klass hela livet. Och sedan hamnat i samma högskola och linje.
"Du vet att vi gått i samma skola och klass hela tiden? Och att vi sedan började i samma högskola och linje?" Frågade jag och släppte taget om Felix kropp.
"Det har jag faktist inte tänkt på" skrattade han fram och stängde locket på datorn. Jag tittade in i hans underbara gröna ögon. Jag kunde inte motstå hans vackra ögon. Tänk att han var min.
"Jag är stolt över dig" sa han innan han ställde sig upp och lade sina händer runt mina höften.
"Det är jag som ska vara stolt över dig, att du mått bra och inte skadat dig på länge" sa jag med ett leende. Han besvarade mitt leende.
"Det är allt pågrund av dig Oscar, allt pågrund av dig. Du är min lifesaver" sa han och tryckte närmade mig mot honom. Jag kände hans andedräkt mot mina läppar. Jag log stort mot honom innan jag la mina händer runt hans hals. Jag lutade huvudet och kysste honom passionerat. Han besvarade min kyss. Han slickade runt min underläpp och jag särade på mina läppar. Våra tungor brottades i våra munnar. Han tryckte in mig mot väggen. Ett litet men dovt stön lämnade mina läppar. Jag kände på mig att Felix flinade stort.
"Felix jag älskar dig" sade jag mellan kyssen.
Han släppte taget runt mina höften och log stort."Jag älskar dig mer ska du veta" viskade han sensuellt i mitt öra. Jag log stort och tryckte mina läppar mot hans.
~Några dagar senare i skolan~
"Oj oj oj, är det inte gay paret?" Skrattade Ogge och stötte till Felix axel när han gick genom korridoren.
"Faktist så är det vi" muttrade jag till Ogge. Han närmade sig oss och började flina stort.
"Men åh så söta ni är, ska ni kanske flytta ihop snart?" Flinade han ironiskt. Jag rullade med ögonen.
"Kanske det" fräste jag mot honom. Ogge vände på skon och fortsatte sin egna väg.
"Fan vad han alltid ska hålla på" mumlade jag för mig själv innan jag rullade med ögonen.
"Tack för att du stod upp för oss" sa han med ett leende.
"Det är klart att jag ska göra, jag älskar dig" sade jag och tog i Felix hand och flätade ihop våra händer.
"Jag älskar dig med" log han tillbaka. Vi försatte att gå i korridoren innan vi gick ut genom dörren. Den friska vår vinden blåste i mitt hår. Felix skuttade fram med mig i hand mot busshållplatsen.
"Snart är det sommarlov!" Utbrast han medan han skuttade vidare. Jag log stort mot bakom honom och sprang efter, tänk att han var min. Bara min.
"Och då så kan vi åka utomlands tillsammans!" Fortsatte han. Jag kunde inte fatta att denna underbara person var min.
"Men du" sade han och vände sig mot mig.
Jag nickade som svars."Det som Ogge sa, att vi ska flytta ihop. Jag tänkte att det kanske skulle vara en bra idé" fortsatte han med ett leende.
"Det kanske det skulle vara" log jag. Tänk att jag skulle dela lägenhet och säng tillsammans. Tänk att vi skulle kunna göra allt tillsammans när som helst. Vi skulle kunna laga mat tillsammans. Titta på tv tillsammans. Allt tillsammans.
"Oscar, bussen är här" sa han och drog in mig mot bussen. Han var ivrig och glad. Varför det visste jag inte. Men om han är glad, är jag det.
-------------------------------------------------------
Rösta och lämna gärna en liten kommentar <3333333
YOU ARE READING
My drug | Foscar |
FanfictionJag tog tag i hans handled och drog honom intill mig. Han tittade in i mina ögon innan han la sina armar runt min nacke. Jag tittade på honom med ett leende innan jag la mina armar runt hans midja...