Felix:
(SEEX SCEN, JUST SAYING)
"Åh, F-fel-iix, fyf-aa-n" stönade en tjej högt.
Jag låg över henne juckandes. Hennes smala armar var runt min hals. Hon blundade hårt antagligen av smärta men ändå njutning. Hon pressade sina fylliga läppar mot mina. Kyssen var otrolig slarvig men ändå passionerad. Våra tungor brottades slarvigt tillsammans. Hon drog bort sina läppar innan hennes ögon föll baklänges och hon ansträngde sig för att hålla sig kvar på fötter. Hon spände sig hårt och hela mattan blev blöt, otroligt blöt.(NU KAN DU LÄSA IFALL DU INTE VILLE LÄSA SEX SCENEN)
"Gissa vad" viskade hon spänt. Jag tänkte precis öppna munnen för att svara på frågan men hon besvarade frågan själv.
"Du fixade precis min första orgasm!" Skrek hon upphetsat, jag nickade lågt. Jag tog mina underkläder fort på mig innan jag tog byxorna över dom och sprang ut fort, tröjan kunde hon lika gärna behålla. Jag satte mig på en fåtölj innan en stressad Oscar kom fram springandes.
"J-jag har något att berätta" stammade han fram lågt. Jag tittade runt för att se om dom andra personerna hörde men dom var fullt upptagna med att hångla upp varandra.
"Jag med" viskade jag lågt. Han tog ett djupt andetag innan han babblade ur "Jag blev full och började hångla upp en tjej, vi gick in till ett rum och hon satte sig på mig, hon började knäppa upp min skjorta men jag puttade bort henne, snälla Felix förlåt" snyftade han fram lågt.
"Jag har något värre" viskade jag. Han nickade.
"Jag blev full, hittade en oskyldig tjej, vi började att tafsa på varandra och sedan hade vi sex, jag tog hennes oskuld och mm.." Sa jag lågt. Oscar stod där spänt innan han gav mig en örfil. Jag tittade tillbaka innan jag pressade hans läppar mot mina. Jag var så jävla förbannad på honom men ändå så älskade jag honom överallt. "Jag hatar dig min älskande" viskade jag fram mellan kyssen. "Hållkäften och kyss mig" viskade Oscar tillbaka innan han pressade sina underbara läppar mot mina."Bevisa nu att du älskar mig" sa jag bestämt.
"Det ska jag, min vackra prins" sa Oscar innan han gick fram DJ'n och tog hans mikrofon.
"Hej!" Sa Oscar lågt, alla tystande och började titta mot honom. Han log stelt mot mig.
"Som ni flesta vet är jag Oscar Enestad, känd för skolans badboy och player" fortsatte han lågt. Han svalde djupt innan han fortsatte
"Men jag har hittat kärleken, jag har blivit kär, påriktigt, jag har fått fjärilar i magen av att se den underbara personen jag älskar" sa han skakande. I folkmassan hörde man små flämtningar och mummel.
"Jag vill tacka honom för att han finns i mitt liv" fortsatte han. Folkmassan började att flämta ännu mer.
"Jag tänkte bara berätta att jag är homosexuell med Felix Sandman, och ni kan hata hur mycket ni vill men ingen kommer att slita min kärlek ifrån Felix, min underbara pojkvän. Jag är glad för att jag hittat honom, att han överhuvdtaget andas, tack för att du finns Felix, och ni som sagt att han e ett monster, ni kanske borde lära känna honom först, han är en ängel och det MIN ängel" stammade han fram självsäkert. Omar började att jubla och applådera. Laura gjorde detsamma. Jag sprang upp på scenen och kramade om honom innan jag kysste honom på läpparna. I folkmassan började det applåderas lite grann. Oscar tittade på mig.
"Tänk att du är min" sa han lågt.
"Tänk att du är min" sa jag lågt med ett leende innan jag kramade honom hårt. Han var min, bara min och ingen skulle få sära på oss, ingen.
YOU ARE READING
My drug | Foscar |
FanfictionJag tog tag i hans handled och drog honom intill mig. Han tittade in i mina ögon innan han la sina armar runt min nacke. Jag tittade på honom med ett leende innan jag la mina armar runt hans midja...