Pozoruji Lu od doby, co se vrátila, tak běhá po domě a něco hledá. Převrací každý polštář, chtěl bych jí pomoct, ale pochybuji, že by mi prozradila, co hledá.
„Tady to je," zvolá se s flashkou a podívá se na mě.
„O co jde?" zeptám se jí.
„Jestli někdo na nás něco vytáhne, tak tohle nás zachrání," usměje se a projde kolem mě.
„Co to je?" zeptám se a ona se zastaví.
„Peterovi rodiče došli o všechno, když Anna umřela, nejen o dceru, zbankrotovala jim firma kvůli nelegálním kšeftům. Peter mi tohle jednou svěřil, za tohle bychom mohli jeho tátu dostat do vězení, teda pokud to budeme muset použít, nenechám se zničit kvůli Peterovi," nečeká na moji odpověď, jednoduše odejde do svého pokoje. Dojde mi jedna věc, ona Petera nemiluje, ona miluje jen sebe.
„Nemiluješ ho," otevřu dveře od jejího pokoje.
„Milovala jsem ho, ale zradil mě," otočí se na mě a vlasy si projede hřebenem.
„Jak tě zradil?" zeptám se.
„Ještě bys to někde pověděl, v tomhle světě jsem já a Peter dokonalý pár, který má před sebou slibnou budoucnost, a tak to pro všechny zůstane," otočí se zpět na zrcadlo, ale v jejích očích vidím bolest, která se mísí se vztekem.
„Nemiluješ ho," řeknu si pro sebe znovu.
„Záleží na tom, Valeri? My dva nikdy spolu nebudeme mít, tak už to pochop," přejdu k ní a pohladím ji po rameni, ignoruji to, co mi právě řekla.
„Nemyslím si, že mezi námi nikdy nic nebude, že prý ráda šukáš se svými nevlastními bratry," zašeptám jí do ucha a cítím, jak se otřese.
„Možná to nebyl Peter, kdo zničil váš vztah," dodám. To už Lu vyskočí ze židle a vyletí z pokoje, ani ne o minutu slyším zvuk motoru a domem se rozlehne ticho.
Nevím, proč jsem to udělal, vlastně ani nevím, co dělám, a tak se do deseti minut vypotácím z domu s tím, že potřebuji další dávku a také sex. Tak nějak mi došlo, že Lu mi tohle nedá.
O měsíc později:
Pozoruji Lu, jak ruku v ruce schází s Peterem ze schodů a na všechny okolo se usmívají.
„Proč pořád spolu vypadají tak dokonale?" poznamená vedle mě Margot a Paula se zamračí.
„Jsou jen falešní," procedí mezi zuby Paula.
„Nezáviď," ozve se Saša. Od chvíli, kdy se Peter vrátil dom z nemocnice, tak se od něho nehnula, některé dny dokonce u něho přespávala a mně se vyhýbala. Neprohodila se mnou slovo už skoro měsíc.
„Jak s ní můžeš bydlet?" zeptá se mě Paula a já se jen pokrčím rameny, pokazil jsem to já, ne Lu. Snažila se nás dostat z problémů a já místo toho vytahoval něco, co jí ubližovalo. Do dneška jsem nepochopil, proč se tak zachovala, ale neměl jsem odvahu se ji na to zeptat, možná na tom byla nějaká pravda, nebo se za tím schovávalo mnohem více, než jsme si všichni mysleli, jak to bylo jakkoliv, neměl jsem odvahu to zjišťovat.
„Jak se ji můžeš zastávat? Je to ztělesnění zla," Paula mluví k Margot.
„Když jsem byla malá, byly jsme kamarádky, než jí umřela matka, potom se uzavřela do sebe, obehnali domy velkými zdi a ona se změnila, vyrostla," poví nám Margot.
„Hezká pohádka, Margot. Měla bys přestat žít v domnění, že pro ni něco znamenáš, protože ne neznamenáš," nechápu, co Paule je, proč tolik Lu nenávidí, když jí Lu nevěnuje žádnou pozornost.
Projde kolem nás Lu s tou celou jejich partou.
„Co na nás tak civíš?" otočí se na Paulu. Paula přesune svůj pohled na Petera, jako by u něho hledala pomoc, ale on nic na to neříká, stojí tam a mlčí.
„Ani nejsi schopná odpovědět," zasměje se Lu a já vidím, jak pro tuhle chvíli žila.
„Ty si ani nezasloužíš se na mě dívat," dodá Lu a nepřestává se usmívat.
„To by stačilo, Lu," zastaví ji Rebecca. Paula stále hledí na Petera a mně to začne docházet. To Paula je ta zrada od Petera, ty dva spolu něco měli nebo mají.
Než kdokoliv stihne cokoliv udělat, tak Lu vlepí Paule facku a potom se k ní nakloní a něco jí zašeptá.
„Jestli se ho dotkneš, tak tě zabiji, protože v tomhle světě existuje jen Peter a já," stojím hned vedle Pauly, takže to uslyším. Ohlédnu se kolem nás a vidím, jak na nás všichni pozorují, Paula stále nespouští oči z Petera, který od ní odvrací pohled a nechá se odvést Lu do třídy.
Poprvé cítím hrdost na Lu, jsem hrdý na to, že poprvé ukázala, kdo doopravdy je a neschovává se za tou její tvářičkou. Poprvé vím, že na tohle má právo, poprvé chápu, proč tam nechala Petera, proč jí na něm nezáleží.
Zesměšnil ji a tím nejhorší způsobem, podvedl ji s holkou z nižší vrstvy.
ČTEŠ
Hallelujah
Teen FictionLuciana Montesiová pro všechny spíš rozmazlený fracek, co se schovává za smrt svojí matky. Stát se jejím nepřítelem je záruka toho, že ve vašem v životě budete mít za přátele jen svoji rodinu. Valeri většinu svého času nic neřeší, svůj život si jen...