26. Kapitola

35 3 0
                                    

Valeri,

Nikdy jsme spolu nemohli být šťastní, ne s mojí minulostí. Každý den si mi ho připomínal, každý den jsem se do tebe zamilovávala víc, i když si mě hrozně štval, tak jsem pro tebe měla vždy slabost, byli jste si tak podobní.

Milovala jsem ho, byl pro mě vždy víc, než nevlastní bratr, ale ten večer byl opilý a choval se nechutně a slizce, když tehdy přišel do mého pokoje, tak jsem ho nepoznávala, byl to někdo jiný. Tolik jsem se bála, že budeš stejný jako on, naštěstí jsem nikdy neměla příležitost to poznat. Podruhé bych tuhle ztrátu nezvládla.

Dlouho jsem se učila, jak mám milovat Petera, nakonec jsem ho měla ráda svým způsobem, ale nikdy to nebylo stejné, dokud si nepřišel ty.

Poprvé, když jsme se potkali v baru, tak si mě zaujal, jak ses nebál mě oslovit, to by si skoro nikdo nedovolil. Přála bych si vrátit čas, abych potkala první tebe a ne Bryana, ale nevrátím, takhle to mělo být. Nemohla bych s tím žít už dál, nakonec se mi tak moc ulevilo, že můžu dostat svůj trest, i když to znamená zničení svého dokonalého života, nebyl tak dokonalý. Měla jsem poměr se svými nevlastními bratry, teda spíš jsem to brala jako svůj trest, všechna ta znásilnění za ta léta, nechovala jsem k nim žádné city, byl to můj trest.

Anna měla celou dobu pravdu, snažila se mi pomoct, chtěla na to upozornit, ale já nechtěla, aby jí někdo věřil.

Jsem troska, a proto chci, aby si byl šťastný a třeba pokud tomu osud dá, tak se spolu ještě někdy setkáme.

Věřím tomu, že dostanu spravedlivý trest a až si ho odsedím, že ze mě bude lepší člověk, věřím, že mi jednou všichni odpustí a zapomenou na mě, všem, co jsem ublížila, hlavně těm, které jsem šikanovala, protože jsem si na nich vybíjela svůj vztek.

Nejsem dobrý člověk, ale pokusím se být lepším, protože si to ostatní zaslouží. Mohu začít svůj život od začátku, už se nikdy nevrátím za hradby toho strašného domu.

Nestihla jsem ti to říct, Valeri, ale chci, aby si věděl, že tě miluji, i když nemůžeme být spolu...


Už zbývá jen jedna kapitola, tak co myslíte, bude mít Lu s Valerim šťastný konec?

HallelujahKde žijí příběhy. Začni objevovat