⚠️ אזהרת חמידות יתר: ⚠️
בפרק שלפניכן יש המון המוןןן חיוכים. תהנו!
”אני חושב שאחת ההרגשות הגדולות ביותר בעולם היא כשמישהו מספר לכם בפתיחות כמה אתם חשובים לו.“
----הדבר הראשון שאור ראתה כשקמה בבוקר, היו עיניו של לירן, שהביטו בה ברכות ובחמימות. אור חייכה והתמתחה במקומה בזמן שהתבוננה בו בחזרה. מבט חטוף בשעון גילה לה שעכשיו השעה תשע וחצי בבוקר. היא פערה את עיניה, מופתעת. היה לה כל כך טוב לישון לצידו. ממש לפני שנרדמה, היא זכרה את הפרפרים שהשתוללו לה בבטן ולא נתנו לה לחשוב על שום דבר אחר, עד שלירן חיבק אותה אליו ומבלי משים, הרגיע אותם. ואותה. איכשהו, הוא היחיד שיכול להרגיע אותה בלי מילים. הוא היחיד שיכול להרגיע אותה רק באמצעות חיבוק; החיבוק שלו מחמם אותה מבפנים, כמו משקה חם ביום חורפי. החיבוק שלו גורם לה לנשום עמוק ולשכוח מכל הדברים שמטרידים אותה באותו הרגע. החיבוק שלו שווה הכל. ”בוקר טוב.“ אמרה לו בישנוניות.
”בוקר טוב לנסיכה שלי.“ אמר לה בחיוך רחב ובקול צרוד משינה. ”ישנת טוב?“ הוא ליטף את שיערה בעדינות ממכרת.
”כן, ישנתי ממש טוב.“ היא עצמה את עיניה בתגובה למגע הנעים. ”ואתה?“ פקחה את עיניה שוב כעבור כמה שניות, רוצה לשמוע מה יגיד.
”ישנתי מעולה.“
אור חייכה אליו פעם נוספת והתכרבלה בשמיכה. היא רצתה להישאר איתו כאן עוד קצת, בטרם יקומו ויתארגנו. ובכלל, מה התוכניות שלנו להיום? הירהרה.
כאילו קרא את מחשבותיה, לירן הוסיף, ”אגב... תכננתי שנאכל ארוחת בוקר ביחד–“ הוא קטע את דבריו כשראה אותה מהנהנת ומבליעה פיהוק בכף ידה. ”אם את עדיין עייפה, את יכולה לישון עוד קצת ואני אעיר אותך כשארוחת הבוקר תהיה מוכנה.“ אמר ברוך.
אור הסמיקה והניחה את ראשה על הכר. ”לא, זה בסדר. תכף אני אקום ואעזור לך, פשוט המיטה שלך ממש נוחה.“ הרגישה צורך לא ברור להסביר את עצמה.
”בסדר.“ הוא רכן קרוב יותר ונשק למצחה נשיקה ארוכה. ”אם תרצי לבוא, אני אהיה במטבח.“ הוא התנתק ממנה וקם ממקומו. לפני שיצא מהחדר, חייך אליה את החיוך השובב הזה שלו, שאוטומטית גורם לה לחייך תוך שניות. היא אוהבת את החיוך שלו. היא אוהבת אותו. והערב הקודם היה מדהים. אור עדיין התקשתה להאמין באיזו מהירות התגלגלו אירועי אמש; בתחילת הערב הייתה עצובה ומדוכדכת ובסופו... ההפך. היא הרגישה כמו הנערה הכי מאושרת בעולם. והכי חשוב, הם השלימו! במקום להפסיק לדבר אחד עם השנייה ולהתרחק, הם ישבו, עשו שיחה מלב אל לב ופתרו את כל הבעיות שעמדו בדרכם. ועכשיו ידעה בבירור – הכל קטן עליהם. שום דבר לא יהיה גדול עליהם או מסובך, כל עוד הם יהיו בזה יחד. שניהם. גם אם בדרך יש ריבים, חילוקי דעות ואי הסכמות בין שני הצדדים... זה בסדר. הרי אין דבר כזה זוגיות מושלמת ובכל זוגיות נאלצים להתמודד גם עם דברים פחות טובים, אבל הדברים הטובים מתעלים על הדברים הרעים. ואת זה אני צריכה לזכור.
YOU ARE READING
ונהפוך שווים
Romanceזוכה בתחרות המאשין 2020-2021. חברה טובה היא חברה שעוזרת בכל מצב, בעיקר ברגעים קשים. חברה טובה תתן את כל כולה כדי שתהיי מאושרת. אבל מה אם מאחורי חזות שעוזרת גם ברגעים קשים, מסתתרת אחת שברגע האמת, תפנה את הגב לעברך? האם מישהי שהאמנת בה יכולה פתאום לה...