מוקדש לשירז JoeBrookeKenned ולאחותי חסרת הוואטפד, שמוּדעת לכל החלטה קטנה שלי בסיפור הזה. 😊
”החיים תמיד משתפרים כשאתם סביב האנשים הנכונים.“
----
לאחר שהשעה הרביעית והאחרונה נגמרה, היום הסתיים. כולם הלכו הביתה.
אור הגיעה לביתה מחוייכת, עדיין חושבת על מה שקרה בבוקר. עמוק בתוכה, היא שמחה שהחליטה ללכת על זה, ממש שמחה.
היא פתחה את דלת הבית ונכנסה אל אווירת יום שישי טיפוסי בביתם – מכיוון המטבח התפשטו ריחות של בישולים, ריחות של אוכל של שישי. ובסלון, הטלוויזיה הייתה פתוחה על היוטיוב ומדי כמה דקות, השירים שהיו בפלייליסט, התחלפו.
אור שאפה אוויר וחייכה, היא אהבה את יום שישי; את האווירה, את הבישולים, את ההתארגנות לפני שבת... את הכל. לאחר כמה שניות, היא עלתה במדרגות לכיוון חדרה, כדי להניח שם את התיק ולרדת למטה כדי לבדוק אם היא יכולה לעזור במשהו.
היא נכנסה לחדרה המואר, המוצף בקרני שמש שנכנסו אל תוך החדר והאירו את הקירות והניחה את התיק שלה על הרצפה, בצד, כמו תמיד. היא הביטה בחלל החדר והופתעה לראות שהוא כבר נקי, אחרי שטיפה. כל הדברים היו מונחים במקומם ורצפת החדר הייתה כמעט יבשה, חוץ מכמה טיפות מים בודדות, שעדיין לא התייבשו.
אור יצאה למסדרון וראתה שגם שם הרצפה כמעט התייבשה. כנראה בגלל שרק לא מזמן סיימו לשטוף את הבית, היא הסיקה לעצמה וירדה במדרגות בדילוגים קלילים.
”כל הבית כבר שטוף?“ היא שאלה את הוריה, כשנכנסה למטבח והציצה במה שהם הספיקו להכין. על השיש, הייתה קופסה פתוחה שבתוכה היו שניצלים חמימים, כשרֵיחַם הטוב מתפשט בכל המטבח. בסירים שראתה על הגז, ראתה שהיו בהם אורז ושעועית ירוקה עם ערמונים. כל השאר היה אוכל לשבת – וקופסאות של סלטים, חלקם כבר מוכנים וחלקם לא. ”צריך עזרה במשהו?“
אמה הסתובבה לכיוונה, ”כל הקומה למעלה כבר שטופה, נשאר לשטוף רק את הסלון והמטבח. תקראי לגל שתבוא לשטוף איתך גם.“ היא אמרה. ”ואחרי זה תבואו להכין את שאר הסלטים.“ הוסיפה.
YOU ARE READING
ונהפוך שווים
Romanceזוכה בתחרות המאשין 2020-2021. חברה טובה היא חברה שעוזרת בכל מצב, בעיקר ברגעים קשים. חברה טובה תתן את כל כולה כדי שתהיי מאושרת. אבל מה אם מאחורי חזות שעוזרת גם ברגעים קשים, מסתתרת אחת שברגע האמת, תפנה את הגב לעברך? האם מישהי שהאמנת בה יכולה פתאום לה...