מוקדש להדר HBI_story_teller
ועמית boom_what ✨”כשמשהו רע קורה יש לך שלוש בחירות: אתה יכול לאפשר לזה להגדיר אותך, לתת לזה להרוס אותך או שאתה יכול לתת לזה לחזק אותך.“
----
לאחר שאור וגל סיימו לאכול את ארוחת הצהריים, כל אחת מהן פנתה לעיסוקיה השונים; גל עלתה לחדר כדי לצייר ואור הורידה את הגיטרה מחדרה כדי לשבת בגינה שמחוץ לביתם ולנגן. היא רצתה לנצל את מזג האוויר הנעים שהיה בחוץ – קרני השמש החמימות האירו את הגינה והיה שם חם, אבל לא חם מדי.
אור סגרה את דלת הכניסה לבית ופנתה החוצה, אל הגינה. היא חיפשה מקום שתוכל לשבת בו ולנגן. היא הביטה בערסל שהיה תלוי בין שני עצים בחלקה המוצל יותר של הגינה – וניגשה לשם. היא התיישבה בו והחזיקה את הגיטרה עליה, בעדינות אך בחוזקה, כדי שלא יקרה לה דבר.
היא התחילה לנגן מיתרים אקראיים ונתנה למחשבות לסחוף אותה. תוך כדי הנגינה, היא עצמה את עיניה והירהרה לעצמה.
תחושת הזמן נעלמה מבחינתה. אור לא ידעה כמה זמן היא ישבה כך, עוצמת את עיניה כשהגיטרה בידיה, אך נשארה ככה באותו מצב, בטרם תעלה לביתה, אל שגרת הערב שמחכה לה.
כעבור זמן מה, היא פקחה את עיניה וראתה שעוד לא התחיל להחשיך, אלא השמש עדיין האירה בחוץ. שעת אחר הצהריים, חשבה. בטח ישבתי פה בערך... שעה-שעתיים.
היא מיהרה להכניס את הגיטרה לתוך הנרתיק – אין סיכוי שהייתה מוציאה אותו מביתה ללא הנרתיק, גם אם היא בסך הכל יצאה לגינה – סגרה אותו והתחילה לצעוד לכיוון דלת ביתה, כדי להיכנס הביתה. היא פתחה את הדלת וכשעברה בסלון, ראתה את גל יושבת על הספה וצופה בטלוויזיה, כרגיל – ושמעה רעשים מהמטבח, מניחה שאמה נמצאת שם, כיוון שאביה עוד לא חזר מהעבודה. לפני שהסתובבה לעלות לחדרה, ראתה שגל מחייכת אליה. היא חייכה אל גל בחזרה והחליטה להיכנס להתקלח. היא נכנסה לחדר כדי להוציא בגדים ולאחר מכן הלכה למקלחת.
כשסיימה להתקלח וללבוש פיג׳מה, אור ישבה על מכסה האסלה הסגורה. ביממה האחרונה, היא מצאה את עצמה יותר ויותר שוקעת במחשבות בעקבות מה שקרה. למרות שהיא התייצבה ועמדה על שלה מולה, היא ידעה שזה לא נגמר, עדיין לא. היא ידעה שזה רק עניין של זמן עד שמשהו יקרה. מה יקרה? את זה היא לא ידעה, אבל הדבר היחיד שהייתה בטוחה בו, הוא שזה לא יהיה קל. ולמרות שיש לה את המשפחה שלה סביבה, את החברות הטובות שלה, את לירן... היא הרגישה שהיא צריכה לפתור את זה לבדה. לבדה, בלי לערב אף אחד אחר.
YOU ARE READING
ונהפוך שווים
Romanceזוכה בתחרות המאשין 2020-2021. חברה טובה היא חברה שעוזרת בכל מצב, בעיקר ברגעים קשים. חברה טובה תתן את כל כולה כדי שתהיי מאושרת. אבל מה אם מאחורי חזות שעוזרת גם ברגעים קשים, מסתתרת אחת שברגע האמת, תפנה את הגב לעברך? האם מישהי שהאמנת בה יכולה פתאום לה...